Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0 Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-01-20
Hmm możliwe, że ktoś ukręcił gwint na tej śrubce i tam łapie powietrze. Wykręć całkiem i sprawdź jak to wygląda. Spróbuj wkręcić inną. Nie wiem, ciężko takie rzeczy ogarniać przez internet
Hmmm teraz jeszcze zobaczyłem, że ktoś kiedyś sobie zaznaczył na aparacie kreskę i nie pokrywa się ona. Możliwe, że było coś dłubane i jest to wina przesuniętego zapłonu? Ale w sumie jakby to był zapłon to już wcześniej by coś było nie tak?
Nie no bez przesady, ale dziwi mnie to , ze jest zrobiona kreska jakby ktoś sobie zaznaczał, żeby potem w tej samej pozycji założyć. Ogólnie tak z historii silnika mogę powiedzieć (pewnie i tak to nic nie pomoże), że był on z powypadkowego samochodu, miał pękniętą obudowę skrzyni i rozwalony zawór VTEC'a. Ale wszystko zostało poskładane na działających gratach. I na samym początku była też zdejmowana przepustnica bo motylek się zacinał, nie wiem czemu. Został ustawiony przestawiony i wszystko było ok. Możliwe, że zapchał się kanał podający powietrze do krokowca, albo to jest wina tego motylka? Może trzeba było go nie zdejmować?
_________________
Dogyy
Auto: Integra Type-R DC B18C6
Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 2 Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2017-08-05
odkopie stary temat bo wkoncu niema odpowiedzi.
doszedles do tego cco to bylo? mam takie same obiawy ale tylko zaraz po odpaleniu jak go przegazuje to wszystko jest ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum