Auto: Saab 9-3 Aero
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 100 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-10 Saab 9-3 Aero MY01 - Jagood :)
No i przyszedl czas na to by pokazac czym aktualnie sie poruszam.
Lancer we wrzesniu pojechal do mojego kolegi do Poznania-chlopak bardzo zadowolony z samochodu i widac ze dba.
Szkoda mi po czesci tego samochodu, wystarczyło przy okazji ogarniania blachy zmienic kolor na bialy, nastepnie okleić w ori barwy rajdowe , zmienic kolo, przeszczepic 4x4 i byłby szal.... no ale brakło mi juz checi i samozaparcia... czasem myśle ze "niestety".
Za to teraz jest rowniez nietuzinkowo i do tego dynamicznie i co najwazniejsze komfortowo (pomimo ze za moim fotelem standardowo miejsca jest tyle co kot naplakał).
Troche suchych faktów
MODEL: Saab 9-3 Aero My01
SILNIK: B205r
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
NADWOZIE: Jako ze jest to My01 to rozni sie od starszych Aero tym ze cały "body-kit" jest przejety z topowej wersji "Viggen" oraz wnetrze z tym ze w jednym kolorze-czarnym. Viggen mial dwu kolorowa skore oraz troche inny spojler na tylnej klapie.
CAR-AUDIO: Saab Audio System w wersji rozbudowanej. Glosniki wysokotonowe w desce, midbasy wspierane oem wzmacniaczem oraz glosniki w tylnych panelach bocznych. Sterowanie z kierownicy.
MOC/MOMENT: katalogowo 205KM/285Nm
Wyposażenie jak to w Aero praktycznie pełne, brak paru gadzetów takich jak pogrzewana kanapa wraz z zintegrowanymi siedziskami dla dzieci oraz podgrzewanie postojowe.
Jest skorzana tapicerka, elektryczna regulacja foteli z pamiecia i podgrzewaniem,kilka poduszek, automatyczna klimatyzacja, tempomat, wielofunkcyjna kierownica, TCS, komputer pokladowy, Oem zestaw głośnomówiący do Nokii i inne pierdoly
Saab ogolnie ma sporo ciekawych patentow: w slupkach B sa kratki wentylacyjne dla pasazerow, blokada skrzyni zintegrowana ze stacyjka, gdy mamy uruchomnione wycieraczki i wrzucimy wsteczny uruchamia sie automatycznie wycieraczka tylna, przy psikaniu na szybe przednia w tym samym czasie czyszczone sa lampy przednie,o właczaniu swiatel mozna zapomniec bo raz wlaczone nie musza byc gaszone - dzieje sie to automatycznie w momencie gaszenia i odpalania auta, oraz fajny patant z "odprwadzaniem do domu"- wystarczy po wyjeciu kluczyka ze stacyjki cyknac długimi a po zamknieciu drzwi swiatla przednie bede sie swiecic przez 30sek itp.
Silnik po skrupulatnej rewizji sprawuje sie bez zarzutu. Spalanie jak na taka mase i jednostke napedowa i praktycznie 100% warunki miejskie jest bardzo ok , szczegolnie ze nie robie miesiecznie wiecej niz 1k km.
Pare fotków
Foty wnetrza zapozyczone z neta. u mnie jest identycznie z tym ze wnetrze jest czarne a nie niebeisko czarne
Co do planow, to na ta chwile mam inne priorytety na glowie zupelnie nie dotyczace motoryzacji. Aczkolwiek chcialbym Stage 1 z BSR lub Maptun z wydechem i by wygladal tak :
Też mój znajomy posiada takie tylko 2drzwiowe, fajny samochód. Jeden z fajniejszych niezbyt popularnych dd.
Akurat bbs nie wiem jakoś średnio mi leży saab ma bardzo fajne oryginalne felgi, osobiście został bym przy czymś z palety producenta:)
Auto: Saab 9-3 Aero
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 100 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-10
Bio napisał/a:
stacyjka już do roboty, czy jeszcze się trzyma?
działa bez zarzutu
darkangle1 napisał/a:
Akurat bbs nie wiem jakoś średnio mi leży saab ma bardzo fajne oryginalne felgi, osobiście został bym przy czymś z palety producenta:)
rowniez podobaja mi sie OEM 17" i chyba bede musial najpierw zrobic male VT na tym kole i zobaczyc czy wystarczy lekko go posadzic czy lepiej tylko pojsc w 18" bbs... ale to odlegle plany
Mam sentyment do Saabów miałem trzy sztuki ( starsze modele ) + krokodyl jeden zgnił mi w garażu od wilgoci. Ten mi się bardzo podoba jedynie szkoda że nie w 3d. Potencjał tego Saabowskiego silnika jest przeogromny. Świetny wóz , świetne wnętrze do tego potrafi nie jednego na światłach zaskoczyć. Te BBS są świetne Saab od Nordic na takich lata.
Polecam ci tego tunera na prawdę ogarniają temat Saaba.
Ja mam już 3 setup strojony w Szwecji przez Fredrika z MapTun'a - żaden problem załatwić to "mailem". Saab jest od strony kompa/softu trochę bardziej zaawansowaną konstrukcją niż japonczyki z tamtych lat.
Ładny jak to Aero. Choć do 5d nigdy się nie przekonam. Kolor 279 też trochę nuda saabowa (też jeden z moich to taki szarak) ale bardzo pasuje do tego auta. I rewelacja na nasz klimat - brudu nie widać
Z koniecznych wręcz musowych w 9-3 rzeczy to polecam Eibachy, shortshifter od Nicka T. i oczywiście program. Już na łagodnym sofcie Hirscha jest to inne auto nie wspominając o wyższych stage'ach np. MapTuna (BSRa raczej bym nie polecał).
Rozumiem, że miskę i odmę już odhaczyles.
Gratuluję wyboru i zakupu, ja od ponad 5 lat jeżdżę i nie zamieniam zmieniać na żadne inne (póki co dokupiłem jeszcze jednego bo coraz większy rarytas na rynku takie Aero ) Niech się dobrze sprawuje!
Rejestrację krakowskie - zapewne Muzeum Lotnictwa.
Tylko dziwne, że nie ma fotki z Viggenem, czy też moim ulubionym Drakenem - ja bym nie opuścił będąc tam
A moich nie ma co tu prezentować i zasmiecać tematu. No chyba, że namawiając np. na 18" i delikatne obniżenie - naprawdę warto do tej masywnej za sprawą bodykitu Viggena budy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum