Od razu zaznaczam że pytanie kieruję do teoretyków nie do praktyków
Stoję przed wyborem kompletu opon na przód do siebie, głównie skupiam się na dwóch, neovy które mam i jestem bardzo zadowolony albo federale rsr. Na temat tych drugich są różne opinie, że się słabo dogrzewają że słabo trzymają na mokrym itp. Użytkowane będą głownie na ulicy ale chciał bym z dwa razy wyskoczyć na Ułęż i może z jakiś Jastrząb czy inna Biała. Pytanie czy Neova by to wytrzymała czy raczej po jednym Ułężu będzie wiór i nie ma co nawet myśleć o tym. Za Advanem przemawia to że jest cichą oponą i naprawdę dobrze radzi sobie na mokrym, jedynym minusem jest chyba jego trwałość. Chyba że ktoś ma jakieś inne pomysły?? Od razu mówię że nie wchodzi też w grę drugi komplet felg niestety
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-04-01
Nie mam doświadczenie w ostrej jeździe po zakrętach , ale po sezonie na Federalu stwierdzam , że zdaje egzamin jak jest naprawdę dobrze nagrzany.
W niższych temp na co dzień jakoś nie ma pewności na tej oponie (moja opinia).
Plus że na pewno nie ściera się tak szybko.
No właśnie obawiam się tego że niedogrzana RSR może mi uciec chociaż w dzień jeżdżę raczej spokojnie jak już to w nocy.
Gumka wiem o tym i właśnie tego się obawiam plus jest taki że te co mam muszę dociąć no i CKPL sądzę że ogarnę jeszcze na nich bez problemu bo tam nie będzie za dużo jazdy ale zawsze jakaś nauka no i wtedy może starczy choć na pół Ułęża jakiegoś, wcześniej nic nie planuje bo nie dam rady przygotować samochodu.
Fulek z tyłu mam R1R i naprawdę spoko tym bardziej że są jak nowe.
Dochodzę chyba do wniosku że kupie Neovy i zobaczę jak będą schodziły jak je zje po jednym Ułężu to ***** kupie kormorany do toczenia.
Na przyszły rok drugi komplet felg i nie będzie tego problemu i będę śmigał na używkach.
To co kupić używki za pół ceny w najlepszym wypadku+zmianax2 i to że przejadę na nich maks cały jeden to też średnio opłacalne. Niestety bez drugiego kompletu kół to bez sensu.
Zgadza sie, ale po tym co zobaczylem kilka dni temu w Bydgoszczy to R1R odpuszczam. Opona po jednym upalaniu i 100km praktycznie na smietnik, bo juz bieznika nie ma...
Dodam tylko, ze to R1R o ktorym mowisz Gumka mialo za wysokie cisnienie, co jednak nie usprawiedliwia faktu ze skonczyla sie podczas jednego trackdya na kartodromie. Przypuszczam ze na takim TPTD skonczyla by sie jeszcze podczas treningow na sekcjach toru
Dodatkowo, nie trzymala jakos specjalnie lepiej od hankooka rs-2. Takze ja R1R zachwycony nie jestem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum