No tak teraz troche mysle, ze jednak racja co do jazdy z nalewkami na Ringu. Raczej kupie cos markowego na Ring i ulice, zwlaszcza ze Ring jest dosyc miły do opon, nie zje ich tak szybko. A na tzw. "trzepaki" drugi komplet z Race GC i bedzie mozna tanio zapierdalac.
AD08r niedostępne tam gdzie chce kupić 595rs-rr również.
595rs-pro vs nankang NS2-R, cena identyczna, która będzie lepsza, dodam, że nie będą jeździć w deszczu
Trzymam się budżetu okolic 300pln za sztukę.
Oj też nie zazdroszczę
Ale do okazjonalnych wyjazdów po okolicy to i Dębica styknie
to jeszcze tego nie wiesz ale na 100% nie dogrzałeś rs-r na ulicy
Pytanie może z doopy.. w zasadzie retoryczne ale torowi fachowcy mogą napisać która opona dogrzewa się szybciej (na ulicy).. semi-slick typu 595 RS-RR czy zwykła drogowa opona "typu dębica"? Oraz jeśli jeżdzi się tylko i wyłącznie po suchym w ciepłe dni to jakim problemem jest jazda na semi sliku po ulicy? "Dlaczego Federal na ulice?"... a dlaczego nie?
Tomac, najzwyczajniej w świecie przez rodzaj mieszanki
Tylko to decyduje o tym jak szybko ona daje czucie co się dzieje z autem.
Jak byś postawił dwa te same auta koło siebie, i obok tych federali dawne R888, prosta próba startu z miejsca, albo hamowanie z 100 do 0, w obu przypadkach bez rozgrzania opon
To nie jest tak że Federal Cię zabije, ale ile bardziej musisz uważać jadąc autem na mokrym, gdzie są inni na drodze
Te opony mają duże powodzenie w sprzedaży bo cenowo są rewelacyjne, ale jest sporo lepszych od nich a mało gorszych
Ja nic do Federali nie mam, bo do wypadów na trackday RSR czy FZ201 to super opony do nauki w ciepłe dni
Ja obstawiam że do mojej nad wyraz spokojnej jazdy letnią porą o zmierzchu bez znaczenia jest czy to będzie Federal czy Dębica.. wybrałem 595 RS-RR bo mi się wzór bieżnika podobał i nie jest to opona z gatunku "ostatni najgorszy kibel".. a żeby było śmieszniej to w testach (na które w zasadzie robię wielką parującą) wypada bardzo dobrze.. https://racingtires.pl/pliki/RacingTires_TEST_OPON.pdf
Wierzę że dyskusja na temat semi slików nie rozwinie się na wzór niegdysiejszej dyskusji "rota vs reszta świata"... w której każdy miał masę argumentów / kontrargumentów ale nie do końca na tych kołach jeżdzili a jakby się zagłębić to i nie do końca widzieli je na żywca..
Problem polega na tym, że w ruchu ulicznym opony dogrzać nie da rady, a nigdy nie wiesz kiedy Ci się przyda maksymalna przyczepność. Niech to będzie 3-4 metry z 70-80km/h różnicy między trzymającą na zimno, a trzymającą tylko po rozgrzaniu. No to teraz pomyśl, że przejście dla pieszych ma te 3-4 metry szerokości...
Na torze czy zrobisz ileś tam sekund gorszy czas, czy wypadniesz w opony to nadal nikomu krzywdy nie zrobisz. Na drodze przyczepności potrzebujesz tu i teraz, bo nigdy nie przewidzisz czy dziecko wybiegnie za piłką...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum