Dla tych co maja elementy poliuretanowe w zawieszeniu lub planuja to zainstalowac mam ciekawe info z forum amerykanskiego.
WARTO PRZECZYTAĆ CO SIĘ Z NIMI DZIEJE, SA TEZ ZDJECIA!!!.
http://www.honda-tech.com...=1563815&page=1
Dla tych co nie sa "za bardzo biegli w angielskim"
Elementy poliurenatnowe maja sklonnosci do szybkiego wycierania sie mimo czestego nasmarowywania- wtedy ich dzialaja gorzej niz bardzo zużyte elementy gumowe. Maja skłonnosci do pekania i trwalego odksztalcania sie.
Bylo kilka przypadkow, ze nadawaly sie na smietnik nawet po jednym weekendzie wyscigowym.
Wniosek jest taki jak zawsze mowiłem:
trzeba je bardzo czesto smarowac, zeby je dobrze nasmarowac tzreba je wyjac,
trzeba je czesto kontrolowac czy sie nie odksztalcily i czy nei popękały i czy nie wytarły sie w miejscu tulei metalowych.
Trzeba sie liczyc z faktem ze wytrzymaja duzo krócej niz seryje elementy i z faktem, ze jak sie troche wytrą ich sprawność i zachowanie bedzie duzo gorsze niz seryjnych gumowych elementow.
Wiem, ze nie sa drogie ale ilość rąbania z nimi (smarowanie, sprawdzanie, wymiana) zdecydowanie przekraczają ewenrualne zyski poczatkowe. Ja byłem i jestem nadal na WIELKIE NIE :agent: dla poliuretanu.
Ja miałem w Civcu i powiem nigdy więcej, skrzypi piszczy, poprawy zachowania samochodu nie ma, lepiej kupić oem gumy lub Mugena, a jak ktoś potrzebuje do sportu samochód to i tak zakłada unibale.
Na nasze drogi najlepsze są seryjne gumy, komplet rozpórek trochę bardziej twarde amory i seryjne sprężyny tu mówię EG6, bo wiadomo, że np. w EG3 sprężyny są bardziej miękkie. Niestety na dziury jest potrzebne zawieszenie z długim skokiem.
W S2000 zostaje przy serii, bo zawiecha i tak jest wystarczająco twarda jak na nasze drogi, założę tylko rozpórki.
zrobiłem lekki wywiad na crx.info i chłopaki polecają, niektórzy zrobili po kilkanaście tyś km i wszystko jest ok, jedyne co to cukierki trzeba kupić w ASO bo poliureutan jest za twardy, ja kupuje
To nie nowosc, wszystkim naszym klientom zawsze odradzalismy zakup takiego typu produktow do fury typu daily drive , na tor to zupelnie inna bajka i zdania swojego nie zmienimy
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum