PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-20 PMW Audi S4 B6 Avant
Kupiłem mój nowy samochodzik , mialo być m5 ale jak się tym przejechałem to niemal od razu kupiłem
wykaz po zdekodowaniu vin:
no special edition
CD changer
airbag f. driver a. front seat passenger
outer rear view mirrors: powered, heated
outer left rear view mirror: non-spherical
outer right rear view mirror: non-spherical, large viewing field
disc brakes, rear
battery 450 A (95 Ah)
disc brakes, front
suspension/shock absorption for special sports design
electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection
decorative carbonado fabric inserts
ultrasonic park distance control
power windows with comfort operation andcircuit breaker
no special purpose vehicle, standard equipment
alternator 190A
gearshift lever
weight category rear axle weight range 12
weight category front axle weight range 11
components for base engine, unit 079.C (aluminum)
rear seat bench unsplit, backrest split folding
bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
national sales program Germany
speed-related variable steering assist (Servotronic)
leather trimmed sports steering wheel for airbag system with "S" badge
automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
multi-function indicator/on-board computer with check control
engine cooling system, type 1
8-cyl. gasoline engine 4.2 L/253 kW 40V multi-point injection base engine is T79
navigation system with color screen
alloy wheels 8J x 18 "Avus III", offset 45
without tire pressure warning light
side airbag front with curtain airbag
reinforced bumpers
leather gearshift boot
electric seat adjustment for both front seats
side and rear windows tinted
without roll-up sun screen
radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release
arrier frequency 433.92 MHz
without additional engine guard
emissions concept EU 4
RECARO sports seats, front
windshield tinted with windshield sunshield
foty:
_________________
Ostatnio zmieniony przez PMW 2014-05-25, w całości zmieniany 1 raz
Szkoda, ze w tym aucie tylko dzwiek jest spoko.. Sam sie przymierzalem ale szalu nie ma.. Nie trzymaja mocy, slabo jada, raczej to nie skreca.. Szkoda bo liczylem, ze kupisz m3 e46.
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-20
Game napisał/a:
Nie trzymaja mocy, slabo jada, raczej to nie skreca.. Szkoda bo liczylem, ze kupisz m3 e46.
gdzieś już czytałem takie opinie...
napiszę tak: jak jest ciemno to wogóle nie ma się wrażenia że to kombi mam nadziej że wystarczająco jasno to spuentowałem
Game napisał/a:
Sam sie przymierzalem ale szalu nie ma..
żałuj że nie kupiłeś, no chyba że miał służyć Ci do ścigania albo rajdow etc
Game napisał/a:
w tym aucie tylko dzwiek jest spoko
mam zupełnie inne zdanie
_________________
Calypso
Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 120 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-21
Nie no myślałem, że już świat się wali jak zobaczyłem tytuł wątku Gratuluję! Spory czas jeździłem A4 quattro 2.7 bi-T i fajnie to się odpychało - tutaj musi być już konkretnie. Powodzenia!
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21
Calypso napisał/a:
Nie no myślałem, że już świat się wali jak zobaczyłem tytuł wątku Gratuluję! Spory czas jeździłem A4 quattro 2.7 bi-T i fajnie to się odpychało - tutaj musi być już konkretnie. Powodzenia!
no wlasnie jest dziwnie - czuc tylko w oparciu fotela i widać na zegarach - jest zrobiony wydech (zostaly tylko katy w kolektorach) ale jest za cichy - jak dla mnie mógłby być ciut mniej kulturalny jest cichy jak seryjny
Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0 Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-05-21
Miałem kiedyś straszne parcie na ten samochód ale tyle się naczytałem opinii, że silniki ciulate a auto w utrzymaniu kosztuje milion, że odpuściłem. Gratuluję zakupu, jest super!
_________________
Calypso
Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 120 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-21
Audi ma to w sobie, że czuć to właśnie w fotelu i na zegarze. Jest dobrze wyciszone i jeśli wydech również brzmi seryjnie to tego nie odczujesz. Po prostu zapier*alasz i nawet nie wiesz kiedy masz już konkretne cyfry na blacie Jeśli wydech za cichy to może pokombinuj coś z końcowymi puchami żeby to V8 w końcu było porządnie słychać...
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21
Emre napisał/a:
pewnie gwint Öhlinsa...
gratki Piotrek fajnego kombiaka... w moim zasięgu jest b5 i od wczoraj poważnie się zastanawiam...
w razie czego mam gdzie sprawdzic bardzo skutecznie i tym samym bardzo skutecznie zejsc z ceny
amortyzatory są sprawne - wymienie dopiero jak sie uklepią albo wyleją a zawiast jaki mi sie marzy to billstein pss9 do tego 19' od rs4b7 i kolektory bez katów z wydechem
JH Motorsport w stanach robi z tego 390 koni po wydechu z kolektorami , drucie seryjnego dolotu, i podkladce termo pod kolektorem ssącym oraz strojeniu
ze strzałem 75km robi 12
aha i tych samochodów nie hamuje się na hamowni podwoziowej ze względu na to ze posiadają one system doladowania dynamicznego w dolocie
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21
Dario napisał/a:
wymienisz za SX'a
nie to że mój był zły, ale te samochody nawet w komorze beztlenowej rdza w końcu zje ...
wracając do tematu pierwszym modem będzie odizolowanie całego dolotu i teraz pytanie czy są takie niemarkowe produkty oraz gdzie mozna kupic nawet takie do celów stricte przemysłowych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum