Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
PMW Audi S4 B6 Avant
Autor Wiadomość
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
  Wysłany: 2014-05-20   PMW Audi S4 B6 Avant

Kupiłem mój nowy samochodzik , mialo być m5 ale jak się tym przejechałem to niemal od razu kupiłem

wykaz po zdekodowaniu vin:

no special edition
CD changer
airbag f. driver a. front seat passenger
outer rear view mirrors: powered, heated
outer left rear view mirror: non-spherical
outer right rear view mirror: non-spherical, large viewing field
disc brakes, rear
battery 450 A (95 Ah)
disc brakes, front
suspension/shock absorption for special sports design
electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection
decorative carbonado fabric inserts
ultrasonic park distance control
power windows with comfort operation andcircuit breaker
no special purpose vehicle, standard equipment
alternator 190A
gearshift lever
weight category rear axle weight range 12
weight category front axle weight range 11
components for base engine, unit 079.C (aluminum)
rear seat bench unsplit, backrest split folding
bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
national sales program Germany
speed-related variable steering assist (Servotronic)
leather trimmed sports steering wheel for airbag system with "S" badge
automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
multi-function indicator/on-board computer with check control
engine cooling system, type 1
8-cyl. gasoline engine 4.2 L/253 kW 40V multi-point injection base engine is T79
navigation system with color screen
alloy wheels 8J x 18 "Avus III", offset 45
without tire pressure warning light
side airbag front with curtain airbag
reinforced bumpers
leather gearshift boot
electric seat adjustment for both front seats
side and rear windows tinted
without roll-up sun screen
radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release
arrier frequency 433.92 MHz
without additional engine guard
emissions concept EU 4
RECARO sports seats, front
windshield tinted with windshield sunshield

foty:









_________________

Ostatnio zmieniony przez PMW 2014-05-25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Despero 


Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 551
Skąd: ---
Wysłany: 2014-05-20   

Zawiodłem się...

Nie no, wolnossące V8 zawsze jest dobre. Fajny bandzior. 8-)
 
 
mateuszvti 

Auto: 300ZX 2JZ
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 95
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-05-20   

Dźwięk jest wporzo ;)
 
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2014-05-20   

Szkoda, ze w tym aucie tylko dzwiek jest spoko.. Sam sie przymierzalem ale szalu nie ma.. Nie trzymaja mocy, slabo jada, raczej to nie skreca.. Szkoda bo liczylem, ze kupisz m3 e46.
_________________

 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-20   

Game napisał/a:
Nie trzymaja mocy, slabo jada, raczej to nie skreca.. Szkoda bo liczylem, ze kupisz m3 e46.


:roll:

gdzieś już czytałem takie opinie...

napiszę tak: jak jest ciemno to wogóle nie ma się wrażenia że to kombi mam nadziej że wystarczająco jasno to spuentowałem :lol:

Game napisał/a:
Sam sie przymierzalem ale szalu nie ma..


żałuj że nie kupiłeś, no chyba że miał służyć Ci do ścigania albo rajdow etc


Game napisał/a:
w tym aucie tylko dzwiek jest spoko

mam zupełnie inne zdanie :-D
_________________

 
 
 
Calypso 

Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 120
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-21   

Nie no myślałem, że już świat się wali jak zobaczyłem tytuł wątku 8-) Gratuluję! Spory czas jeździłem A4 quattro 2.7 bi-T i fajnie to się odpychało - tutaj musi być już konkretnie. Powodzenia! :mrgreen:
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21   

Calypso napisał/a:
Nie no myślałem, że już świat się wali jak zobaczyłem tytuł wątku 8-) Gratuluję! Spory czas jeździłem A4 quattro 2.7 bi-T i fajnie to się odpychało - tutaj musi być już konkretnie. Powodzenia! :mrgreen:


no wlasnie jest dziwnie - czuc tylko w oparciu fotela i widać na zegarach - jest zrobiony wydech (zostaly tylko katy w kolektorach) ale jest za cichy - jak dla mnie mógłby być ciut mniej kulturalny jest cichy jak seryjny
_________________

 
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2014-05-21   

Bedziesz jechal to gdzies shamowac? Jestem ciekawy ile wypluje. Jakies mody planujesz?
_________________

 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2014-05-21   

pewnie gwint Öhlinsa... :mrgreen:

gratki Piotrek fajnego kombiaka... w moim zasięgu jest b5 i od wczoraj poważnie się zastanawiam... :-P
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-05-21   

Miałem kiedyś straszne parcie na ten samochód ale tyle się naczytałem opinii, że silniki ciulate a auto w utrzymaniu kosztuje milion, że odpuściłem. Gratuluję zakupu, jest super!
_________________

 
 
 
Calypso 

Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 120
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-21   

Audi ma to w sobie, że czuć to właśnie w fotelu i na zegarze. Jest dobrze wyciszone i jeśli wydech również brzmi seryjnie to tego nie odczujesz. Po prostu zapier*alasz i nawet nie wiesz kiedy masz już konkretne cyfry na blacie 8-) Jeśli wydech za cichy to może pokombinuj coś z końcowymi puchami żeby to V8 w końcu było porządnie słychać...
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21   

Emre napisał/a:
pewnie gwint Öhlinsa... :mrgreen:

gratki Piotrek fajnego kombiaka... w moim zasięgu jest b5 i od wczoraj poważnie się zastanawiam... :-P


w razie czego mam gdzie sprawdzic bardzo skutecznie i tym samym bardzo skutecznie zejsc z ceny :-D

amortyzatory są sprawne - wymienie dopiero jak sie uklepią albo wyleją a zawiast jaki mi sie marzy to billstein pss9 do tego 19' od rs4b7 i kolektory bez katów z wydechem

JH Motorsport w stanach robi z tego 390 koni po wydechu z kolektorami , drucie seryjnego dolotu, i podkladce termo pod kolektorem ssącym oraz strojeniu

ze strzałem 75km robi 12 :)

aha i tych samochodów nie hamuje się na hamowni podwoziowej ze względu na to ze posiadają one system doladowania dynamicznego w dolocie :luka:
_________________

 
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2014-05-21   

Szybko ci się znudzi i znowu wymienisz za SX'a. :mrgreen:
_________________

 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2014-05-21   

Dario napisał/a:
wymienisz za SX'a
nie to że mój był zły, ale te samochody nawet w komorze beztlenowej rdza w końcu zje ...

wracając do tematu pierwszym modem będzie odizolowanie całego dolotu i teraz pytanie czy są takie niemarkowe produkty oraz gdzie mozna kupic nawet takie do celów stricte przemysłowych

_________________

 
 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-05-21   

Już się przestraszyłem że na prawdę 1.9 w gnoju :D Nie jeździłem tym wozem, ale słyszałem że nie skręca - jakiego Ty jesteś zdania?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna