Przemocar poprawił mi wydeszek) przy okazji wyjmując rdzenie z precatów ... wreszcie ładnie pachnie za samochodem bez zapachu zgniłych jajecl:
zawsze mnie zastanawialo, skad bierze sie ten dziwny zapach jakby nie przepalonej benzyny za niektorymi autami w trakcie dynamicznego przyspieszania...
rozumiem, że to wina zużytych rdzeni w katalizatorach ?
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-03-10
zapach jajec jest kiedy katy są sprawne - taki słodkawo mdły zapaszek.... u mnie rdzenie na wlocie były nadtopione z tyłu cześciowo spopielone - ich przepustowość drastycznie spadła - przez to wóz cofał sobie zapłony - taki duży głupi silnik
ceramiczne katy i precaty ładnie obrastają sobie takim nalotem coś jak rury wod-kan obrastają kamieniem..
w rs4 są fajne bo są metalowe i nie trzeaba się ich pozbywać
wiec dlaczego tego zapachu nie ma w każdym nowym aucie? Może dziwny jestem, ale ten zapach kojarzy mi się z pierwszym autem, którym miałem okazję jeździć - to bardzo fajne skojarzenie dla mnie dlatego tak dopytuję...
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-05-09
Sportec mono 10 19x8,5 et35
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-06-14
o i jescze jedno znalazłem
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-08-26
200k na szafie ... wymieniłem kolejny raz olej i klocki hamulcowe zrobiłem już 32.000 km
przekot, wprawdzie brakuje mu turbo ale da się przeżyć nie zamierzam inwestować raczej utrzymać w tym stanie i pójść w rs4b5 2,7 bit zanim będą kosztować tyle co 911 964
zajebisty samochód który przez dłuższą chwilę był moim targetem
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-09-13
rdk napisał/a:
zajebisty samochód który przez dłuższą chwilę był moim targetem
moim też nie jest ... ostatnio chyba nawet rs4 rs6 nie jest moim targetem poogladałem sobie ostatnio troche filmików i zdjęć i zakochałem się w:
osiągi podobne masa niewiele większa lepszy komfort, więcej miejsca w kabinie i mozliwe autostradowe podróże z prędkością 250+ na co pozwala skrzynia .... w s4 przy 200+ jest poprostu za głośno w kabinie
Od S8 V10 (i S6) trzymaj się z daleka, silnikom zdarza się dość często gwałtownie zakończyć żywot
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-09-13
Guzik napisał/a:
Od S8 V10 (i S6) trzymaj się z daleka, silnikom zdarza się dość często gwałtownie zakończyć żywot
tak to już wiem dowiedziałem się od Adama ze Sportmile że albo iść w 4,2 v8 BFM + turbo (kolektory i k06 z rs6 c5 pasują P&P - wychodzi okolice ~500 km i 800 nm)
albo 4,2 TDi 326km/650nm (po wirusie okolice 400km i 850nm) i połowa spalania tego co powyżej
więc 4,2 MPI + turbo lub 4,2 tdi na wirusie - więc S8 tylko look
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum