Auto: Audi A4 B5 Avant
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 130 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2015-09-13
Masz jakiś gwint w tym Audi czy to seryjny zawias?
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-09-13
s3b napisał/a:
Masz jakiś gwint w tym Audi czy to seryjny zawias?
seria - nie wiem czy na gwincie lepiej wybierałby nierówności a na pewno nie na takim za 3k
a dodatkowo gwint przy tym offsecie i oponie 235 po to aby obniżyć wóz byłby bez sensu bo już teraz na duzej depresji na drodze w zakręcie opona potrafi oczyścić z kurzu śrubę mocującą nadkole z przodu .
jak sachsy wyleją to zmienie tylko amory na jakiegos billa albo koni ... liniowe twarde sprezyny mi pasuja wysokośc też
Od S8 V10 (i S6) trzymaj się z daleka, silnikom zdarza się dość często gwałtownie zakończyć żywot
tak to już wiem dowiedziałem się od Adama ze Sportmile że albo iść w 4,2 v8 BFM + turbo (kolektory i k06 z rs6 c5 pasują P&P - wychodzi okolice ~500 km i 800 nm)
albo 4,2 TDi 326km/650nm (po wirusie okolice 400km i 850nm) i połowa spalania tego co powyżej
więc 4,2 MPI + turbo lub 4,2 tdi na wirusie - więc S8 tylko look
Chyba, że tak
Jeździłem 4.2 TDI w budzie Q7, nawet taki klocek jechał naprawdę przyzwoicie, a to właśnie była ta najsłabsza wersja 326km bez wirusa. Z tego co pamiętam teraz ten silnik ma w serii koło 370 km więc jest potencjał.
Btw, bardzo ładne to S4
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-10-04
Guzik napisał/a:
Btw, bardzo ładne to S4
dzięki mi też się podoba ale jednak chciałbym pójść w rozmiar większa bude oraz 4,2 v8 biturbo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum