Coś tam się dzieje Blok 9a, głowica ABF po portingu, osprzęt ADL, doprężenie na 11.5:1 (planowanie głowicy), obróbka kolektora wydechowego pod wydech 2,25", program GTO digitun.pl (189KM, 204Nm - mierzone na hamowni), skrzynia FM (MK1 GTI). Silnik świeżo zalany Valvoline MaxLife 5W40, skrzynia Castrol 75W90. Został do zrobienia wydech 2,25", rozwiercenie przepustnicy i z silnikiem by było na tyle Ewentualnie pomaluję pokrywę zaworów i przepoleruję kolektor dolotowy, bo blok, skrzynia itd. pomalowane są na czarno. Plan był na VR killera, ciekawe jak to będzie
Silnik już wyleciał:
Powoli kompletuję graty, ale zdjęcia będą dopiero jak je pomaluję - wpadł kompletny swap hamulców przednich 280mm z Golfa MK2 G60 - zwrotnice, zaciski, jarzma, pompa hamulcowa z Transportera T4 2.4 D, do tego rare zbiorniczek z siateczką i mocowanie serwa. Powoli będzie wpadać tego więcej. Pozdro!
Dzisiaj odebrałem kilka części układanki. Wszystko będzie składane na nowych częściach, czyli tak jak być powinno.
- tarcze 280mm ATE
- tuleje wahacza przednie
- tuleje wahacza tylne MK4 R32
- sworznie
- łożyska przód
- łożyska tył
- zestawy regeneracyjne zacisków
Aktualnie przygotowuję wszystkie wyciągnięte części do malowania (magiel, sanki, wahacze, półośki, zwrotnice, zaciski, itd.)
Z tą glebą to vr objedziesz ale na autostradzie raczej
Jetta zrobiona ze smakiem, choć w nadwoziu coupe i wąskich zderzakach to jest kosmos ;D
Znam jedno Scirocco z ABF Herbiego pewnie kojarzysz po wymianie wałków osiągnął moc około 190KM, nie lepiej/korzystniej było iść w tym kierunku?
Miałem już kiedyś coupe na wąskim zderzaku, zdecydowanie bardziej podoba mi się sedan na szerokim. A przód pójdzie pewnie 1cm do góry, więc już będzie koza do zapie*dalania
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandażem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Hamownia pokazała 189, więc w tyle celuję Jak możesz to zapytaj ziomka gdzie ogarnął poliuretanowe poduchy silnika i daj mi znać. Byłbym wdzięczny
Tymczasem wpadł kompletny swap tarcz na tył z zaciskiem z Golfa MK4 Niedługo regeneracja zacisków i malowanko całego zestawu. Tarcze i klocki TRW po przebiegu 1000km, także nie będę ich zmieniał, bo jeszcze świeżynki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum