Auto: Daihatsu Cuore VI Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 1157 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-12-05
Ostatnio przeglądałem pewną stronę, nie pamiętam czy wrzucałem tu gdzieś linka...
http://www.oldtimerstudiolisboa.com/en/motos
Tak czy inaczej, jest tam trochę między innymi 50cm3 z lat 80/90, w super stanie. Prezentują się fajnie. Dla kogoś bez jakiegokolwiek prawa jazdy, a jedynie z dowodem osobistym, to byłaby ciekawa opcja na dojazdy do pracy/szkoły
To 80cm3, ale jest również bliźniacza MB5 (50cm3).
Te niektóre stare japońskie 2T 50 cisną podobnie jak inne słabsze 4T 125 więc nie jest źle na miasto.
Fajne sprzęty, mają coś w sobie.
To ja buduje trochę hybrydę tego co pokazałeś - na bazie Hondy cg125 jak na ostatnim zdjęciu, ale bak mam z Yamahy rd50 którą też wkleiłeś
Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 630 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-12-05
W JP jest sporo motocykli o niskich pojemnościach. Na forum customowych motocykli pisał o tym ostatnio gość, który sporo lata zawodowo do JP:
Cytat:
Na motocykle powyżej 400ccm potrzebne jest specjalne prawko, co roku muszą one przechodzić badanie techniczne które kosztuje ok 1000$, ubezpieczenie jest o wiele droższe, a i tak Vmax musi być ograniczony do 180km/h. Jeżeli więc w Japonii widzisz kolesia na motocyklu powyżej 400ccm, to wiedz że to świr.
Z drugiej strony, Japonia aż kipi od ciekawych motocykli niewielkiej pojemności o jakich nam się nawet nie śniło.
Sam bym sobie teraz taką DT dokupił bo młodemu kupiłem takie coś:
I jak bym chciał coś z nim poendurzyć to moje Varadero 1000 się nie nada
BTW.DT jak i tego pokroju KMX'y i inne pierdawki mocno ostatnimi czasy podrożały.
Za 3-4tyś nie ma co kupić
Myślę jeszcze nad Cr 125 full cross do remontu bo na olx wisi za 3200 ale niestety daleko.
Chcociaż silnik bym sobie poskładał przez zimę i w sumie było by co robić w chłodne zimowe wieczory.
Tylko żona by się mogła kłócić że znów w kuchni na stole silnik na gazetach porozbierany
Podrożały z racji boomu na 125tki, po wprowadzeniu przepisu, że na B można latać i z racji ekologicznych, które zmusiły wszystkich producentów do przejścia na 4T w tego typu motocyklach.
WR125 już nie da takiej frajdy jaką dawały DTki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum