Krzychu raczej krzywdy nie zrobi tej S14 a czarne koło nie jest złe, zwłaszcza że ma lip łamany. Można fajnie zagrać „strukturą” koloru np. rant po polerce lub przepapierowaniu pomalować czarnym proszkowym klarem, rotor czarny półmat/matem...śrubki chrom lub czarny chrom itd. itd. kombinacji mnóstwo, ale główny myk to idealne spasowanie z krawędzią błotnika...dajcie szanse chłopakowi
_________________
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2020-10-06
Adino nie kombinuj - najlepiej jak ranty i bębny odda komuś w potrzebie
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-10-06
Yaca napisał/a:
nie mówię że się nie da - bardziej chodziło mi o kwestie że przy 12" wymagana jest opona min. 305/30/R18 i wzwyż a optimum to 325-345 a to chyba nie ma sensu w twojej S14, no chyba że mówimy o stęsach i naciąganych .. a przyzwyczajony jestem w tym temacie do "performensu" .. stąd moje zdziwienie
"performens" sie dawno skonczyl w tym temacie, obecnie jest to pomnik przyrody natura 2020
zrobilem ostatnio wyliczenie oc na kolejny rok i wychodzi na to ze lepiej stluczek nie miec
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-11-13
zebralem sie w koncu na zrealizowanie vouchera z autoprezent.pl
ogolnie jestem zadowolony z tego ze w koncu przejechalem sie po poznaniu, z tego ze dopisala pogoda i z tego ze moge skreslic gtr z listy aut ktore chcialbym posiadac. a czy komus polece autoprezent? raczej nie
Ja właśnie wolałem wybrać coś wolniejszego (Impreza WRX) ale więcej okrążeń (także Poznań lecz w Sierpniu). Hahaha, nic to nie dało. Dojeżdżałem maruderów i w ogóle się nie pocieszyłem choćby jednym pełnym kółkiem na ogniu. Na duży plus zasługuje mój instruktor. Oglądałem tyle tych filmów z prezentów, teraz twój, mój instruktor jakby z innego drzewa się urwał. Ewidentnie chciał mi zapewnić radość, zobaczył że mam jakieś pojęcie o jeździe, potłumaczył pierwsze kółko a potem tylko punkty hamowania i żadnego sapania o wyprzedzanie itp.
Z tego co widzę, to jazda emerycka, więc chyba ciężko ocenić GTRa w praktyce.
co nazywasz praktyka?
No właśnie, o to samo chciałem Ciebie zapytać, Krzychu. Jak można wydać werdykt o aucie, przejeżdżając nim na 15% możliwości w zakrętach/hamowaniach i jadąc z 50% możliwego przyspieszenia i prędkości jaką posiada, nie wykorzystując zdecydowanie największej zalety tego wozu, czyli trakcji i precyzji wychodzenia z zakrętu, bo Pan po pasażer o pseudonimie "hamuj" na to nie pozwolił. Żebym od razu nie wyszedł na fan boya GT-R'a po dwóch miesiącach użytkowania, jak każde auto, ma swoje wady i zalety, ale jestem ciekaw, dlaczego Ci nie podpasował. Na wagę tego auta, uważam że skręca jak nartnik na jeziorze, hamuje również wybornie i co ważne nie jest przy tym nerwowy, przyspieszenie i prędkości jakie osiąga dla mnie są kosmiczne. Co więcej, przy wychodzeniu z szybkich zakrętów z pełnym gazem, zachowuje się praktycznie jak tylnonapędowe auto, zaś na wolnych winklach, bardziej jest czterobutem, żeby utrzymać optymalną trakcję i przyspieszenie, żeby nie marnować czasu. Generalnie, gdyby Nurburgring był samochodem, to to jest on, IMO.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum