dokładnie... sam CAI robi zajebisty dźwięk... ja mam pprzelot z końcowym typu strzelba i ***** mnie to niesamowicie... ale jak miałem 19 lat to mnie to kręciło...
Jesli zrobisz 2,5'' po calosci to roznica miedzy komorowym a przelotowym jest taka, ze na komorowym sasiedzi wiedza ze wrociles z pracy (czy tam szkoly ) a na przelocie wie cale osiedle.
Zacznij od przelotu, jak bedzie Ci za glosno to bez problemu pogonisz.
Miałem w b18 2,5' z małym środkowym tłumikiem, na początku miałem przelot typu apexi i było tak hardkorowo że włączały się alarmy w autach na osiedlu , później miałem mtecha komorowego i było stanowczo ciszej, a później zmieniłem na takiego samego mtecha tyle że przelotowego i stwierdziłem że na komorowym było fajniej, było dosyć cicho, ale była fajny rasowy dźwięk.
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2015-01-08
Jeszcze raz gratuluję takiego rodzyna! Plany też niczego sobie, ale z uwagi, że jest to oryginalne EG6 i to w bardzo dobrym stanie nie podoba mi się ten plan - wydmucha ale to tylko moje zdanie
Bardzo fajna sztuka Już chyba na JapFesie o nim wspominałeś ? Wygląda obiecująco
Co do wydechu , to pytanie jest czy bedziesz w przyszłości modzić ? Pewnie tego nie wiesz bo nie jezdzisz jeszcze , ale jeśli nie masz w planie dlubać silnika , to ja bym wybrał dwa przelotowe tłumiki srednicy 2,25" albo 2,36" , w 2,5 nie ma sensu się pchać bo przy tej średnicy i tak będzie głośno
Ja w B16 miałem 2,5" , dwa przelotowe srodkowe i koncowy OBX twin loop. Było głośno mimo wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum