Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | sebeck_
Autor Wiadomość
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-07   

Emre, czyli CIVIC_EG'a zacznie to krecic dopiero za jakies dwa lata ;-)
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2015-01-07   

Miło czytać, że komuś spełniło się marzenie :-)

Jak chcesz przelot to koniecznie na dwóch dużych tłumikach.
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2015-01-08   

Gratulacje :!: jaki to musi być ból czekając na prawko majac wlasne eg6 w garazu.... chyba ze juz gdzies upalasz ? :-)
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
Miniol


Auto: EE8 B20Vtec
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 198
Skąd: P-ń
Wysłany: 2015-01-08   

Ciekawe w jakim będzie setupie jak Właściciel odbierze prawko ;-)

Dbać chuchać i Pieścić Młody ;-)
_________________
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.
 
 
Cino 


Auto: BMW F15 X5 / Audi Q7 II / 911
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4312
Skąd: Gdańsk / Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-08   

Dareko napisał/a:
jaki to musi być ból czekając na prawko majac wlasne eg6 w garazu.


Ja tego nie ogarniam :lol:

Wygląda naprawdę na zadbany egz jak na swój wiek. Graty fury Małolat ;-) :ok:
_________________
 
 
 
fatboy

Auto: eh6/eg2/ep4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 1822
Skąd: Skarżysko/Kraków
Wysłany: 2015-01-08   

Emre napisał/a:
dokładnie... sam CAI robi zajebisty dźwięk... ja mam pprzelot z końcowym typu strzelba i ***** mnie to niesamowicie... :-/ ale jak miałem 19 lat to mnie to kręciło... :lol:

Obrazek


Jak zrobiłem full przelot od 4-1 do końca to mi się zrobiło low budget STI :lol:

Jara, ale tylko na początku i przy upalaniu :mrgreen:

Także lepiej od razu inwestować w coś cichszego, bo prędzej czy później zacznie wrukwiać.
_________________
Stage1 - D16Y8 137,3KM @ 6725 / 150,7NM @ 5606
Stage2 - B16A JDM 170 KM @ 7,800 / 157NM @ 7,300 + Y21 LSD

http://www.facebook.com/MotoFotooo
 
 
wisnia8686 


Auto: CIVIC EJ9 & DC5 Type R
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-08   

Piekne EG dbaj I upalaj :)
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
 
 
 
Pilar 


Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3706
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-01-08   

Gratuluje, super fura 8-)
_________________
www.pilarposters.etsy.com
 
 
 
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-08   

Dzięki jeszcze raz wszystkim za komentarze ;-)

No i teraz, to generalnie nie wiem, co wybrać. Pomogliście :lol:
Raz przelot, raz komorowy... Zwariować można! :mrgreen:

Że będzie głośno na przelocie - wiadomo - ale w jakim stopniu? :-|

Jedynie wypowiedź Hondaty skłania mnie jeszcze mocno ku przelotowi...
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
 
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-08   

Jesli zrobisz 2,5'' po calosci to roznica miedzy komorowym a przelotowym jest taka, ze na komorowym sasiedzi wiedza ze wrociles z pracy (czy tam szkoly ;-) ) a na przelocie wie cale osiedle.
Zacznij od przelotu, jak bedzie Ci za glosno to bez problemu pogonisz.
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-08   

Może jestem dziwny, ale dla mnie nie ma nic fajnego w takim ryczącym aucie. Lepiej sobie dolotu posłuchać.
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-08   

Nie , nie jesteś dziwny ;-)
Niestety jak się szuka mocy to wydech musi być bardziej odetkany...
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Cykada 

Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 645
Skąd: PZ
Wysłany: 2015-01-08   

Miałem w b18 2,5' z małym środkowym tłumikiem, na początku miałem przelot typu apexi i było tak hardkorowo że włączały się alarmy w autach na osiedlu :mrgreen: , później miałem mtecha komorowego i było stanowczo ciszej, a później zmieniłem na takiego samego mtecha tyle że przelotowego i stwierdziłem że na komorowym było fajniej, było dosyć cicho, ale była fajny rasowy dźwięk.
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2015-01-08   

Jeszcze raz gratuluję takiego rodzyna! 8-) Plany też niczego sobie, ale z uwagi, że jest to oryginalne EG6 i to w bardzo dobrym stanie nie podoba mi się ten plan - wydmucha ale to tylko moje zdanie ;-)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-01-08   

Bardzo fajna sztuka :shock: Już chyba na JapFesie o nim wspominałeś ? Wygląda obiecująco 8-)

Co do wydechu , to pytanie jest czy bedziesz w przyszłości modzić ? Pewnie tego nie wiesz bo nie jezdzisz jeszcze , ale jeśli nie masz w planie dlubać silnika , to ja bym wybrał dwa przelotowe tłumiki srednicy 2,25" albo 2,36" , w 2,5 nie ma sensu się pchać bo przy tej średnicy i tak będzie głośno :-/

Ja w B16 miałem 2,5" , dwa przelotowe srodkowe i koncowy OBX twin loop. Było głośno mimo wszystko ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna