Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | sebeck_
Autor Wiadomość
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-07   Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | sebeck_




Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | sebeck_



SILNIK: B16A2
- usunięta klimatyzacja

*plany:
- ogarnięcie komory

UKŁAD DOLOTOWY:
- CAI
- stożek AEM DRYFLOW
- uszczelka kolektora ssącego HONDATA Heatshield

*plany:
- air duct


UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1
- cały układ wydechowy MUGEN twin loop

*plany:
- kolektor wydechowy (MUGEN, ?)


ELEKTRONIKA:
- zmodyfikowane ECU
- seria EG6


UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera z S9B
- seryjne przełożenia Y21

*plany:
- short shifter (BUDDY CLUB ?)


ZAWIESZENIE:
- gwint BC RACING CUTOM BR RS
- X-BAR
- seria EG6

*plany:
- LCA
- tylna dolna rozpórka
- ?


UKŁAD HAMULCOWY:
- seria EG6 (262/240)
- usunięty ABS
- tarcze FERODO DDF492
- klocki FERODO Premier
- zaciski pomalowane na czarno


*plany:
- ?


KOŁA:
- SSR TYPE X (15x7 ET35)
- YOKOHAMA ADVAN AD08RS 195/50R15
- wentyle SSR
- długie szpilki ARP
- dystans 15mm przód, 10mm tył
- napisy a oponach

*plany: inne koło (?)

WNĘTRZE:
- seria EG6
- BRIDE VIOS III fotel kierowcy
- kierownica MOMO MONTE CARLO
- gałka SPOON SPORTS
- OEM zaślepka radia
- OEM dywaniki
- OEM JDM zegary z SiR-ll

*plany:
- pasy (?)


EXTERIOR:
- Milano Red (R-81)
- OSAKA JDM Devil Wing
- DOOBIE/PURPLE SPEED carbon dokladka przednia
- EC WORKS replika lusterka
- lampy przednie clear
- OEM JDM "clear" kierunkowskazy boczne
- OEM przednie kierunkowskazy przerobione na "clear"
- OEM JDM zaślepka anteny
- OEM JDM/USDM burta
- OEM zaślepka tylnej wycieraczki
- dokładka OEM EG6 (nie było)
- przednia rejestracja out
- lampy tylne all clear white custom
- klamki i lusterka w kolor
- zaklepane nadkola
- pas na przedniej szybie
- OEM naklejki DOHC VTEC

*plany:
- dokładka (?)
- lusterka (?)


INNE:
- konserwacja podwozia
- skarpetki SPOON SPORTS
- korek chłodnicy SPOON SPORTS
- korek oleju BUDDYCLUB
- kable wysokiego napięcia NGK



MOC: 179HP / 164Nm

































Nie wszyscy mnie znają - nie mam jeszcze prawa jazdy, bo jestem za młody :eyebrows:
Myślę, że nie może tutaj jeszcze zabraknąć mojego cytatu - napisałem to na Facebook'u, 30 lipca 2014r. - czyli w dniu kupna:
"Bez rozpisywania się - więcej szczegółów później...

MAM MOJE EG6!!

No dobra, trochę się rozpiszemy
Jak większość osób wie - kocham EG. Poszukiwania bazy trwały około 2-3 lat. Czyli zaczęły się, kiedy miałem 14 lat.
Byłem w stanie wziąć nawet seryjne EG3 (D13B2), gdyby było w bardzo dobrym stanie. Teraz widzę, jak wielki błąd bym popełnił
Mam teraz w 90% seryjne EG6. To, o czym marzyłem...
30 lipca 2014, ok.15:30 - ta data na zawsze zostanie mi w pamięci i będę ją zawsze miło wspominał.
Chciałem full serię, ale kiedy ją ujrzałem...Nie przeszkadzają mi takie rzeczy jak k-sport, S9B, CAI...
Zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia Wreszcie znalazłem dobrą bazę i mam nadzieję, że spędzimy razem dłuugi czas.
Dziękuję wszystkim, którzy jakkolwiek mi pomogli - przede wszystkim rodzicom, bo bez nich nic by z tego nie wyszło.


STAY TUNED!"
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
Ostatnio zmieniony przez sebeck_ 2021-08-12, w całości zmieniany 33 razy  
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-01-07   Re: Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG

CIVIC EG napisał/a:

Nie przeszkadzają mi takie rzeczy jak k-sport, S9B, CAI...

A miała by Ci w ogóle przeszkadzać szpera i k-sport (tak zrozumiałem z kontekstu że "no w sumie jak już jest to niech będzie - trudno")? Przecież to najlepsze upgrady w stronę prowadzenia.

Teraz Ci zostaje zrobić prawko i szlifować jazdę po winklach.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-07   

dooobra baza - wyglada na baaardzo zadbane ! gratuluje ! ;-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
empe 

Auto: escztery
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-07   

Auto stoi gdzieś pod kocem i czeka aż zrobisz prawko czy jeździ nim ktoś z rodziny?
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-07   

Sporo mocy jak na takie mody. Fajna sztuka.
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-07   

A wydawać by się mogło , że to ju praktycznie nie realne - znaleźć nie "zgnojone" Vti...
Gratuluje.
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-07   

Bio, chodziło bardziej o "built, not bought" ;-)

empe, stoi i czeka ;-) Wyjedzie raz na dwa tygodnie za wyjątkiem zimy ;-)

Limon, co do mocy - poprzedni właściciel podobno miał wykres, ale go nie widziałem. Nawet nie pytałem.

Yaca, Hondata - dzięki. Marzyłem o czymś takim ale nie wierzyłem, że może się to spełnić :serce:


Fajnie w końcu tu być... Cieszę się też, że temat nie poleciał.
Pamiętam czasy, kiedy śmialiście się z mojego kupowania "części" nie posiadając auta... :lol:


Mam też od razu pytanie:
Jak widać w planach - wleci nowy tłumik. Mam dylemat nad przelotem i komorowym. Wyczytałem, że M-Tech ma to do siebie, że przelot jest w miarę cichy. Przypominam - 2.5', bez środkowego.
Będzie wystarczająco cichy?
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
 
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-07   

W B18 miałem przelot 2.25" na środkowym i końcowym przelotowym oem look mtech i było cicho...
Teraz mam 2.5" sam końcowy też oem look i jest głośniej... ale to też chyba wynika z silnika/pojemności/etc...
Ogólnie to uważam , że na końcowych oem look-ach tragedii nie ma jeśli chodzi głośność.
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2015-01-07   

Jak cenisz sobie ciszę i nie chcesz tracić osiągów to polecam tłumiki El-tec'a.
_________________

 
 
empe 

Auto: escztery
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-07   

CIVIC EG napisał/a:


empe, stoi i czeka ;-) Wyjedzie raz na dwa tygodnie za wyjątkiem zimy ;-)


W takim razie musisz zrobić wszystko, żeby zdać prawko za pierwszym razem. ;)

CIVIC EG napisał/a:

Mam też od razu pytanie:
Jak widać w planach - wleci nowy tłumik. Mam dylemat nad przelotem i komorowym. Wyczytałem, że M-Tech ma to do siebie, że przelot jest w miarę cichy. Przypominam - 2.5', bez środkowego.
Będzie wystarczająco cichy?


Im większa puszka, tym lepsze wyciszenie. Owalne puszki lepiej wyciszają, więc wstaw największą jaka się zmieści i tyle.
_________________

 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-07   

No i 2,5 cala do wolnossacego 1.6 to wg mnie za duzo..

Jesli wyglada na zywo tak jak na fotkach to zazdraszczam, bo fajnie utrzymana.
_________________
 
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-07   

Aż mi się łezka w oku zakręciła, wygląda jak moje byłe EG6.
Gratuluję fajny i niezawodny samochód.
P.s. Ciekawe czy mój jeszcze gdzieś śmiga po drogach.
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-07   

Dla mnie 2,5'' przelot w B18 jest naprawde glosny, jak na zawodach/torach przestana przymykac oko na glosnosc to moge miec problemy.
Ale zeby byla jasnosc: dla niektorych milosnikow halasu z wiader w stylu apexi n1 to ja mam zupelnie cichy wydech :P

Jak dasz tylko koncowy przelotowy, bez srodkowego i pewnie jeszcze bez kata, to nie licz na cisze.
No i graty auta. Chyba warto go utrzymac blisko serii.
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-07   

IMO do tego auta nie pasuje hałaśliwy wydech ... jest auto ma byc zachowane w stanie OEM + to wrzuc dwa dodatkowo środkowy na 2'25 max... .. w zamian nie stracisz dzwięku szlifierki i przejscia na Vtaaka :-P
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2015-01-07   

dokładnie... sam CAI robi zajebisty dźwięk... ja mam pprzelot z końcowym typu strzelba i ***** mnie to niesamowicie... :-/ ale jak miałem 19 lat to mnie to kręciło... :lol:

_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna