Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-08-03
Masz super zadbane auto (a to już rarytas), wiem ze jest na pewno pokusa duża na modzenie , bo doskonale wiem jak to jest . Ale ja bym maksymalnie trzymał się w miarę serii , dlatego pozbył bym się napisów na oponach
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-08-03
Hondata napisał/a:
Masz super zadbane auto (a to już rarytas), wiem ze jest na pewno pokusa duża na modzenie , bo doskonale wiem jak to jest . Ale ja bym maksymalnie trzymał się w miarę serii , dlatego pozbył bym się napisów na oponach
+0.5
napisy na oponach - dodają trochę takiego klimatu Kanjo. Nie przeszkadzają.
Ogólnie jest dobrze i wg. mnie już nic nie musisz robić z samochodem.
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-08-04
Hondata napisał/a:
Masz super zadbane auto (a to już rarytas), wiem ze jest na pewno pokusa duża na modzenie , bo doskonale wiem jak to jest . Ale ja bym maksymalnie trzymał się w miarę serii , dlatego pozbył bym się napisów na oponach
Cóż nic dodać nic ująć! Jedynie to te naklejki według mnie całkiem fajnie wyglądają.
Także trzymaj taki stan jaki jest Seba bo jest piękny
Ja bym teraz tam pakował wszystko z akcesoriów, szczególnie zestaw Gathersa itd.
Ja bym teraz tam pakował wszystko z akcesoriów, szczególnie zestaw Gathersa itd.
To akurat wiem
Kamil-R napisał/a:
I klimę. Na pewno, dziewczyna Seby się ucieszy.
Hyhy.
Dwa strzały jeszcze wlatują!
Napisy, jeśli znikną, to ze starości. A wtedy chyba zrobię nowe. Z każdą chwilą podobają się coraz bardziej. Najbliższy "poważny mod" wiąże się z pytaniem do Was. EG6 kupiłem z gwintem K-SPORT'a. Jest twardy (ma regulację) i można dość nisko ukręcić, co jest dużym plusem. Minusem jest natomiast, że wcześniej był używany na torze i teraz jest zmęczony (jedna regulacja nie działa, zaczyna się pocić). Pytanie brzmi - jaki gwint spełni wymagania twardego i żeby nie było kozy? Myślałem nad ISC Racing. BC Racing? D2? Coś japońskiego? Jakieś przykłady?
Nie pamiętam jaką mam twardość sprężyn, muszę zobaczyć
Razem z gwintem wlecą nowe tulejki do tyłu, raczej nie poliuretan. No i ciągle brakuje fajnego fotela...
ISC i D2 to jedna rodzina można powiedzieć, prawie to samo. Z tym że ISC się rozwija, a D2 nie.
Ksport to inny zawias, podobna liga, jedni mówią że lepszy od ISC, inni że gorszy, a dla mnie to praktycznie to samo.
Masz jeszcze BuddyCluby, Teiny czy Ohlinsa hehe
ISC właśnie był grupowiec więc się za pózno obudziłeś Kolejny jak coś będzie zimą
Jak będziesz chciał coś z ISC to cyknij PW i ogarniemy.
Za jakieś dwa miechy będę miał na sprzedaż dwa fajne Recaro ala z DC2 i Evo
Wpadł mi w oko Buddy Club N+. Jakieś opinie, które wyczytałem, podobają mi się. Ktoś coś powie? Wiem, że Dareko, miał w swoim ex EG.
Sprężyny z tyłu mam "10.5 - 180". Z przodu nie szło zobaczyć, a nie miałem kluczyków, żeby chociaż koło skręcić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum