Wracając do tematu gwintu...kupiłem nowy!
Regeneracja K-SPORT'a okazała się mało sensowna, a wiadomo - nowy to nowy. Miał być Buddy Club, jednak po wielu przemyśleniach i konsultacjach, mamy BC RACING CUSTOM BR RS.
Słowo "custom" pochodzi po prostu od dobrania innej twardości sprężyn niż "zaleca producent", konkretnie 12 z przodu i 10 z tyłu. Do tego 30-stopniowa regulacja twardości. Podobno jest twardy, tak naprawdę twardy. O to mi chodziło.
Od razu wypadałoby wrzucić nowe tulejki do tylnych wahaczy, ale dajcie mi czasu, by podreperować budżet
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-11-09
definitywnie bydzie Pan zadowolony - pamiętaj, że masz nie dotykać nakrętek pod sprężyną! Napięcie wstępne sprężyny jest już tam ustawione (a widziałem dekli, którzy kręcili springiem w dół żeby obniżyć...
Pytanie jak Twardo Ci będzie na 12 i 10kg w sporo cięższym E46 8kg/mm już jest w mojej opinii maksem na daily
zawias mega fajny ale nie rozumie wsadzania betonowych sprężyn na ulice ..
Jaką ulicę, to do stania No a serio, to inaczej błotniki oberwa. No i przypominam, że na daily to ja mam Colt'a F150
Cytat:
Co jeszcze brałeś pod uwagę? I dlaczego BC?
Prócz tego Buddy Club i ISC. Do BC przekonała mnie najbardziej chyba konsultacja z kumplem, że jest ogólnie "hard static friendly" i zaplecze pojedynczych części.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum