Auto: Kia Stinger Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3957 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-06 Lamborghini Gallardo LP560-4
Auto przyjąłem na renowację z pakietem dodatkowych usług w takiej formie:
Pierwsza rzecz to potraktowanie auta mocną pianą, odczekanie i spłukanie.
A, przepraszam, przed spłukaniem było pędzlowanie zakamarków.
Potem mycie mixem szamponu Mainz i SG S&B na rękawicy CarPro, wykorzystałem moje śliczne, nowe wiaderko Blackfire.
No to myjemy.
Felgi zostały potraktowane rozrobionym roztworem Bilberry od VP.
Opony także potraktowałem Bilberry.
Całość wypracowana pędzelkiem Swissvax i szczotką do felg.
Potem felgi otrzymały kurację IronX, to samo karoseria, następnie MaC Prickbort w celu usunięcia smoły i znów płuczemy.
Glinka swoje zebrała....
Ostatnie już mycie z płukaniem i suszymy.
Już w środku pomiary, by wiedzieć co w trawie piszczy.
Auto zostało obejrzane w oświetleniu HQI celem zilustrowania defektów.
Oto i defekty:
[img]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11188259_851751524901318_7030590711545801726_n.jpg?oh=f995fd5fff929bc9ebcdfa4057c0a8b3&oe=55C327CA[img]
No to oklejamy i jazda.
Korekta to pełne trzy etapy, przy czym na większości elementów to z tą pastą pracowało mi się najlepiej.
Kilka 50/50.
Po korekcie i finishu, czas wymyć pastę i sprawdzić dokonania:
Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0 Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-07-03
Ale Concorso pięknie siadł! Miazga.
Pytanie tylko cześciowo w temacie: czego używasz do końcówek wydechu? Muszę zreanimować chłodnicę i intercooler, które są z Alu oraz tłumik końcowy. Wszystko bardzo zmęczone.
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-07
No właśnie. Dobrze ze zapytalem bo cena raczej wskazuje na produkt ktory sie dlugo powinien utrzymac. Mam w tej chwili zapach z puszeczki, nie cali, jakis z selgrosu ale calkiem fajnie pachnie no i dlugo. Nastepny w takim razie przetestuje california.
Dobra robota.. efekt na zdjęciach super.. nakładasz jakąś powłokę ochronną na lakier? CMQ.. pytam mega szczerze.. podjąłbyś się ditejlingu mojego auta?
Auto: Kia Stinger Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3957 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-07-09
Tomac napisał/a:
Dobra robota.. efekt na zdjęciach super.. nakładasz jakąś powłokę ochronną na lakier? CMQ.. pytam mega szczerze.. podjąłbyś się ditejlingu mojego auta?
Oczywiście.
Pytasz o twarde powłoki ceramiczne lub kwarcowe? Jest i taka opcja, ale nie zawsze ma to sens moim zdaniem.
_________________ Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
Szczerze to nie za głęboko siedzę w temacie... chodzi mi o to żeby efekt był mniej więcej taki jak na E92 albo tym Gallardo.. jak długo taki efekt się utrzymuje? Można normalnie myć auto po takich zabiegach? Chciałbym żeby efekt nie był "jednodniowy"..
Auto: Kia Stinger Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3957 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-07-09
Jeżeli masz możliwość samemu myć auto i będziesz przestrzegał pewnych zasad (nic trudnego) i kupisz trochę stuffu (nic wybitnie drogiego) to będziesz się efektem długo cieszył, bo rys nie narobisz a i woski trochę siedzą. Najważniejsze jest mycie i wycieranie - to wtedy powstaje najwięcej szkód.
Ja rysy usuwam a nie maskuję, więc nic się nie wypłucze po 3 myciach by odsłonić las krzyży.
_________________ Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum