Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 1645 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2015-05-30
Jest tyle ładnych body kitów, a wszyscy jarają się RB, który na każdym aucie to ctrl+c-> ctrl+v
Tylny karbonowy dyfuzor bez zderzaka robi robotę, ale reszta już mniej. Cena oczywiście pomijalna, bo kosztuje tyle, co drugie takie zenki.
Jest tyle ładnych body kitów, a wszyscy jarają się RB, który na każdym aucie to ctrl+c-> ctrl+v
Tylny karbonowy dyfuzor bez zderzaka robi robotę, ale reszta już mniej. Cena oczywiście pomijalna, bo kosztuje tyle, co drugie takie zenki.
To body od RB akurat zdecydowanie się różni od pozostałych
A najlepsze jest to, że na żywo są to marnie wykonane i spasowane laminaty które kosztują worek kasy
Koszt zakupu EVO + jego utrzymanie to na bank te same koszta co utrzymanie nysy
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-06-03
Game napisał/a:
Koszt zakupu EVO + jego utrzymanie to na bank te same koszta co utrzymanie nysy
jeszcze się zdziwisz bo do upalania w seryjnej nysie nic się nie nadaje... zacznij od karoserii potem sparciałych gumowych elementów, profilaktycznie zajrzyj do panewek , powymieniaj tuleje w zawiasie zmian zawias, hamulce, usztywnij/ospawaj bude
powodzenia u mnie wyszło 30k wóz + 30k czesci i robocizna a to był ułamek "to do" ktore zamierzałem zrobić... nysa do sportu to prawie 100k zrobione tak żeby sie nie rozpadło
nie ma lepszej skarbonki niż nissan... evo kupujesz i od razu w gratisie masz zajebiste zawieszenie, turbo, pancerne 4g63, heble brembo itp. i po mokrym jedziesz 2x szybciej
i nie jest to żaden hejt z mojej strony
Ps.
zajrzyj pod dywan serio chyba nie ma gorzej zabezpieczonych przed korozja samochodów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum