Koszt zakupu EVO + jego utrzymanie to na bank te same koszta co utrzymanie nysy
powodzenia u mnie wyszło 30k wóz + 30k czesci i robocizna a to był ułamek "to do" ktore zamierzałem zrobić... nysa do sportu to prawie 100k zrobione tak żeby sie nie rozpadło
nie ma lepszej skarbonki niż nissan... evo kupujesz i od razu w gratisie masz zajebiste zawieszenie, turbo, pancerne 4g63, heble brembo itp. i po mokrym jedziesz 2x szybciej
Ps.
zajrzyj pod dywan serio chyba nie ma gorzej zabezpieczonych przed korozja samochodów
I kładziesz 100 na auto, zrobisz rewizje skrzyni, silnika, napędów i masz 130
Zamierzałem kupić ten samochód od jakiś 5 lat więc doskonale zdaję sobie sprawę z bolączek tego modelu w tym rdzy
Auto to zabawka i ma mi sprawiać fun, więc na przyszłość darujcie sobie komentarze co jest lepsze/gorsze/co innego mogłem kupić
Co do samej nysy, to morda zenki ma coś w sobie(jak dla mnie).
Narazie śmierdzi serią, ale fajnie będzie obserwować jak to się będzie zmieniać ^_^
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-06-03
Game napisał/a:
I kładziesz 100 na auto, zrobisz rewizje skrzyni, silnika, napędów i masz 130
Zamierzałem kupić ten samochód od jakiś 5 lat więc doskonale zdaję sobie sprawę z bolączek tego modelu w tym rdzy
Auto to zabawka i ma mi sprawiać fun, więc na przyszłość darujcie sobie komentarze co jest lepsze/gorsze/co innego mogłem kupić
1. bez przesady 40-60k
2. też marzyłem o s14a cieszyłem się nim 3 lata miło wspominam ale drugi raz bym nie kupił bo wiem czym to pachnie
nie ma tu żadnego hejtu z mojej strony nie bierz tego do siebie
s14 jest fajnym samochodem i daje sporo frajdy ale nie dłużej niż godzinę dziennie ... w pewnym momencie wyrzucisz z niego klimatyzację aby zmieścić większy intercooler, założysz sztywniejszy zawias, porobisz wydech - wtedy go znienawidzisz, zwłaszcza latem kiedy wydech podgrzewa tą cieniutką podłogę tak aż w środku robi się 60° i białko w mózgu się ścina
Ale ten samochód ma taki być.. twardy, głośny i niewygodny To nie będzie mój daily. Więc serio nie musisz mnie przekonywać, że mogłem kupić coś innego bo uwierz, że w tym pieniądzach, które dałem to nie kupiłbym nawet zadbanej e36 2.8 a nysa daje sporo większy fun z jazdy
Ale ten samochód ma taki być.. twardy, głośny i niewygodny To nie będzie mój daily. Więc serio nie musisz mnie przekonywać, że mogłem kupić coś innego bo uwierz, że w tym pieniądzach, które dałem to nie kupiłbym nawet zadbanej e36 2.8 a nysa daje sporo większy fun z jazdy
Nie zgodzę się z ostatnim zdaniem.Choć u mnie to troche inaczej bo miałem m-pakietowe zawieszenie w serii,jak wsiadłem do 200sxa kumpla na seryjnym zawiasie,to myślałem ze sie przewróce na bok.Bujał się jak stary tapczan,jazda tym po ostrych winklach to był dramat .
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-06-04
mi w s14 przeszkadzał tak naprawde fakt że to tej samej klasy auto co honda civic - jakością materiałów, wykonania nie różni się od niej miałem i przyznam że jest mega tandetne - niestety ale do e36 w m-pakiecie nie ma podejscia a jak do e36 zapodać dobry piec (nawet 4,4) to nie wahałbym się wybierając e36
od momentu kiedy kupiłem dupowóz e39 prawie nie jeżdziłem sx-em
PMW powiedz po prostu, że Cie starość dopadła i nie marudź
Nikt od s14 nie oczekuje komfortu, jest to auto do zapierdalania I nie ma go co porównywać z dupowozem e39
mialem 2 lata temu kupowac s14a ale jak przeliczylem wszystkie mody+ ogarniecie rudej + pozniej utrzymanie tego jako track cara to koszty robily sie bardzo duze..
ale rwd nieszczy wszystko pod wzgledem fanu gratki furki
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-06-04
Tommi01 napisał/a:
ogarniecie rudej
żeby to miało jakikolwiek sens bude trzeba całkowicie rozbroić, wypiaskować, dodatkowo wzmocnić ocynować, zabezpieczyć, polakierować
a potem jeszcze kupić części i wszytskie potrzebne zabawki na 380+ koni razem z zawieszeniem i hamulcami które są potrzebne + robocizna to minimum 60 tys zł
jest druga opcja - próbować doraźnie coś podziabać, coś potuningować, kawałek po kawałku ale każdy kolejny mod będzie wymuszać ingerencję w co raz to inne podzespoły - same silikony na kpl silnik z porządnymi artyleryjskimi cybantami to 1k pln
w tej cenie można kupić seryjny samochód np. 911 albo m3 e92 i kask i pojechać nim prosto na tor
Game jak chcesz wyślę Ci moją listę prac przy samochodzie.... żona kazała mi prowadzić taki dziennik/cennik żebym zobaczył jakie mam fajne hobby z tym że ja kupiłem wóz w którym połowa rzeczy była w miarę rozsądnie ogarnięta
Rzeźba się zawsze będzie sypać i wsadzisz tyle samo.
Co niezmienia faktu, że RX8 to mega zajebiste auto i strasznym błędem mazdy było tam pakowanie tylko wankli. k20 waży tyle samo co ten obsrany wankiel, a koszta utrzymania 1/3 niższe.
Co niezmienia faktu, że RX8 to mega zajebiste auto i strasznym błędem mazdy było tam pakowanie tylko wankli. k20 waży tyle samo co ten obsrany wankiel, a koszta utrzymania 1/3 niższe.
jak w gre wchodza swapy to na track cara to tylko mr2+ k20...
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-06-04
Tommi01 napisał/a:
Pankracy napisał/a:
Co niezmienia faktu, że RX8 to mega zajebiste auto i strasznym błędem mazdy było tam pakowanie tylko wankli. k20 waży tyle samo co ten obsrany wankiel, a koszta utrzymania 1/3 niższe.
jak w gre wchodza swapy to na track cara to tylko mr2+ k20...
który nie będzie miał 1/4 ew. praktyczności co s14, czy RX-8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum