Miata do projektów się nie nadaje, ale myślę że tutaj pasuje
Pomału zaczynam doprowadzać ją do stanu perfekt, ale zostało jeszcze duuuuuużo pracy.
Muszę przyznać, że żadne wcześniejsze auto nie dawało mi tyle radochy z jazdy
DANE TECHNICZNE model: Mazda MX-5 (Miata) wersja Kanadyjska
rok produkcji: 1996
pojemność silnika: 1840cm3
moc: 130KM
VIN: JM1NA3515T0701112
stan licznika: 99300 km i rośnie
kolor: zielony (british racing green)
PLANY:
- konserwacja podwozia + czyszczenie (zrobione)
- brązowe wnętrze (zrobione)
- brązowy dach (zrobione)
- detailing lakieru i wnętrza - mam nadzieję, że w lipcu
- wymiana kierownicy (kupiona - czeka na montaż) - Momo Prototipo
- zaślepki głośników - szukamy
- rollbar -
- felgi (kupione - odnawiają się)
- opony - (kupione - Kumho KU36 - 205/50/15)
- tein flex (kupiony - czeka na montaż)
- gałka biegów i ręcznego
- dokładka przód
- może jakiś retro kubełek + pasy
- wydech
- torsen... itd. itp.
Choroba modzenia postępuje w przerażającym tempie
Parę fotek, bo dzisiaj umyłem
(robione tosterem, więc średnie):
Graty które zalegają mi w garażu i czekają na montaż:
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2015-06-05
autko fajne. powiedz mi czy one mają jakąkolwiek regulację kierownicy, bo kiedyś na szybko się przymierzyłem do takiej z założonym hardtopem i o dziwo miałem kilka cm zapasu nad głową, za to kiera oparta na nogach
Krychu, tak jak napisał już Adino1, nie ma regulacji. Jak dla mnie jest wystarczająco dużo miejsca, a jestem średniego wzrostu (183cm).
Tommi01, wybrałem Kumho żeby przetestować, ale to dupowóz więc powinny wystarczyć. Jeszcze ich nie montowałem, bo czekam na felgi z renowacji. Chciałem Federale do momentu, aż zobaczyłem jak pękają.
Gumka23, przebieg ori, auto miało dwóch właścicieli od nowości, jeden miał ją przez ostatnie 16 lat, ze stanu blacharki jeździło sezonowo Tablica pójdzie niżej, ale będę musiał powalczyć z mocowaniem, bo jest toporne. O tym jak się oponki spisują dam znać, porównanie mam do Brydzi, Hankoków, Toyo... trochę tego już przetestowałem, ale zawsze w innych autach, z innym napędem, więc mało wiarygodne.
z pękaniem już się raczej problem skończył bo ja kupiłem w tym roku nowe i już przód jest łysy i niema żadnego pęknięcia w tamtym roku na 4 opony na jednej było coś widać ale tez zjechana do zera
thomac napisał/a:
wybrałem Kumho żeby przetestować, ale to dupowóz więc powinny wystarczyć.
rs-r nie nadaje się do miasta guma wręcz tragiczna nadająca się tylko do chłostania po torze
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum