Malo tu 8 generacji to opisze swojego upalacza
Po dwóch ek4-kach miało być ep3 ale po ponad pół roku poszukiwań nic nie znalazłem.. i trafiała się fn2-ka , kupiłem jako seryjne auto i po dwóch latach tak się prezentuje spec:
Fajnie, że ktoś upala 8gena Jak czasy w porównaniu do ep3 z podobnym setupem zawieszenia i opon?
nie było jeszcze porównania bo ciężko trafić coś na torze
ale wydaje mi się ze fn jest bardziej stabilnijsze od ep3
eithray napisał/a:
Wrzuć jakiś onboard.
będą w lipcu bo mam tylko jeden z kielc na którym mało co widać
Hondata napisał/a:
Noo w końcu
Super się prowadzi i MEGA ogarniasz
do dobrego ogarniania jest jeszcze potrzebnych sporo treningów bo widze ze z treningu na trening lepiej się czuję
Karamba_DC2 napisał/a:
Tommi01, ale się porobiło , po takim czasie opisał auto , no wariat
no widzisz forum raz działa raz nie i nawet się nie logowałem tylko tak czytałem co się dzieje
kilka fotek
heble
bylo 300x25
pózniej 310x28 + 4 tłoczki
jest 330x28 + 4 tłoczki
zawias
_________________
cygan
Auto: ED6
Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 210 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-15
Jak sprawuje Ci się ten gwint?
Miałem kilka razy przyjemność przejechać się UFO, może nie FN2, ale za to type-s i powiem szczerze, że bardzo przyjemnie auto reaguje w zakrętach. Czasami mam wrażenie, że jest bardziej przewidywalna niż mój 6 gen
Wydech cały przelot?
Miałem kilka razy przyjemność przejechać się UFO, może nie FN2, ale za to type-s i powiem szczerze, że bardzo przyjemnie auto reaguje w zakrętach. Czasami mam wrażenie, że jest bardziej przewidywalna niż mój 6 gen
prowadzenie fn2 vs ek4 to przepasc inna liga fn2 jedzie jak po szynach , układ kierowniczy bajka , mega precyzja lub jej brak w ek4 . tez miałem pakować k20 w bude ek ale po przejechaniu ep3 stwierdziłem ze ek4 to gruz hehe i zamiast ep3 kupilem lipne fn2 z belka.. ale auto mega jezdzi
prowadzenie fn2 vs ek4 to przepasc inna liga fn2 jedzie jak po szynach , układ kierowniczy bajka , mega precyzja lub jej brak w ek4 . tez miałem pakować k20 w bude ek ale po przejechaniu ep3 stwierdziłem ze ek4 to gruz hehe i zamiast ep3 kupilem lipne fn2 z belka.. ale auto mega jezdzi
ten wniosek fn2 vs ek4 to na podstawie seria vs seria? bo dla mnie to seryjne ek4 jezdzie wklejone w zakret tam gdzie powinno, a seryjne fn2 wyjezdza przodem w pole. patrzac na spec Twojego auta, to za polowe kwitu mozna zbudowac naprawde konkret 6gena i dopiero wtedy bedzie przepasc miedzy tymi 2 autami. wiadomka, ze rozsadniej fn2 dlubnac, bo swiezynka auto i nawet na dd sie nada, a w razie czego mozna wrzucic seryjne graty i sensownie sprzedac. tyle, ze w tytule jest napisane time attack project, wiec pewnie rozsadek i tak zostal gdzies tam w tyle. ufok naprawde fajny i mechanicznie i wizualnie. podoba mi sie! jednak ciezko bedzie nim powalczyc z dwulitrowymi eg i ek z waga ponizej tony, ktorych ostatnio wiecej niz cyganow w kolejce po zapomoge.
miałem kupować s2k ale nie bo ma dwa miejsca............
haha standard
Tommi01 napisał/a:
auto jest upalanie kielce / jastrzab / ulez a tu mało kserii
oj widze, ze masz bardziej na mysli zwykle treningi, bo np na kieleckich superoesach ostatnio bardzo mocno obstawiona jest ta klasa i pomijam jakies zwykle swapy wydumki, bo wpadaja naprawde profi auta z gsmp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum