Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 161 Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-20 Toyota MR2 Spyder K24
Krotki opis auta w obecnej specyfikacji
Silnik:
K24A3
Wałki Acura TSX
Pompa oleju K20
Mocowania silnika Promotor
Utwardzone poduszki silnika
Wtryski Lucas 440cc
Układ dolotowy:
Kolektor ssący RSP rozwiercony do 70
Przepustnica Skunk2 74mm
Adapter pod przepustnice Karcepts
Dolot 3' ze stogiem gąbkowym Pipercross
Uszczelka termo pod ssącym i przepustnicą
Układ wydechowy:
Kolektor 4-1 Promotor/SSG
Wydech 2,75 na Twinloopie SSG
Elektronika:
Hondata K-Pro
Wskaźniki STRI
Układ napędowy:
Skrzynia EP3 polift
Sprzęgło OEM
Lżejszy zamach z FN2
4,5,6 krótsze z JDM'a
Zawieszenie:
Gwint BC Racing
Rollbar
Rozpórka tył OEM
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-20
Dobra jest
Spec też konkretny
Pisałem Ci już na innym forum , że zdecydowanie lepszy przeznaczeniem tego auta jest chłosta na torach , niż walka o dziesiątki na 1/4
Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 161 Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-20
Zakręty i zakręty nie mam na to czasu. Albo praca albo rodzina. Ledwo mam chwile żeby cos przy niej podłubać.
Auto wazy poniżej tony. Z uzyskaniem dobrego wykresu był problem. Stroilismy na hamowni w której temp. wody miała 110c. Na ulicy spada do 85c. Jednak w zamkniętym pomieszczeniu ochłodzić 10L płynu było cieżko. Bede robił drugie podejście na wiosne po modyfikacji układu chłodzenia. Na ten moment był wynik 225km/240nm. Wpadła większa przepustnica, niedługo wpada nowy układ wydechowy, większe wtryski, moze większa chłodnica i atakuje znów rolki.
Co do sprzedaży, miałem kilku kupców, jednak nie chciałem sprzedać. Cieżko bedzie znaleźć szybsze auto i równie tanie w eksploatacji.
Opony założyłem na jesieni wiec nie dałem im dobrze jeszcze.
Morda mi się sama uśmiecha widząc spec i zdjęcia auta!!
Przeszła jakiś zabieg detailerski czy wyglądała tak dobrze jeszcze w rękach cienia?
Od zawsze marzy mi się hardtop ale zdobycie go w jakiś relatywnie normalnych pieniądzach w PL to niezłe wyzwanie...
Zawsze w MR ze względu na silnik z tyłu jest problem o miarodajny wynik z Hamowni...
Ale 100%, że na ulicy samochód robi niezły przeciąg Maciek na strojeniu mojego turbo mówił, że Twoje jedzie spoooro lepiej E2rd, też opowiadał że wrażenia ponad przeciętne
Jeszcze chciałem spytać o hamulce. Rozumiem, że tarcze i zaciski to seria z MR? Działa te zestawienie klocek+ tarcza u Ciebie? Szukałem do siebie Ferodo DS i chyba nie są dostępne....
Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 161 Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-21
Dzieki za komentarze
Autem zrobiłem przed strojeniem na continentalach w kwietniu przy temp. 8c czas 13:3. Pozniej auto zostało wystrojone na hamowni. Z dobra opona jest szansa zejść poniżej 13sek.
Co do gwintu to ten BC jest fajny, ma regulacje pochylenia i duża skale twardości. Podobno świetny jest gwint KW V3.
Auto wiele sie zmieniło od czasów Cienia. Jest po detailingu i w planie jeszcze jakieś zmiany z zewnątrz.
Hamulce niedługo przejdą upgrade
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum