Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: rdk
2016-08-25
Toyota MR2 Spyder K24
Autor Wiadomość
DmOcH


Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 161
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-20   Toyota MR2 Spyder K24

Krotki opis auta w obecnej specyfikacji

Silnik:
K24A3
Wałki Acura TSX
Pompa oleju K20
Mocowania silnika Promotor
Utwardzone poduszki silnika
Wtryski Lucas 440cc

Układ dolotowy:
Kolektor ssący RSP rozwiercony do 70
Przepustnica Skunk2 74mm
Adapter pod przepustnice Karcepts
Dolot 3' ze stogiem gąbkowym Pipercross
Uszczelka termo pod ssącym i przepustnicą

Układ wydechowy:
Kolektor 4-1 Promotor/SSG
Wydech 2,75 na Twinloopie SSG

Elektronika:
Hondata K-Pro
Wskaźniki STRI

Układ napędowy:
Skrzynia EP3 polift
Sprzęgło OEM
Lżejszy zamach z FN2
4,5,6 krótsze z JDM'a

Zawieszenie:
Gwint BC Racing
Rollbar
Rozpórka tył OEM

Układ hamulcowy:
Przód:
Zaciski Brembo Clio RS
Klocki Ferodo DS Performance
Tarcze nawiercane 310x28

Tył:
Zaciski zregenerowane
Tarcze OEM
Klocki OEM

Koła i opony:
ATD DTC 17x7,5
Przednie opony Bridgestone Potenza RE002 205/40
Tylnie opony Bridgestone Potenza RE002 225/45

OEM Enkei 15 i 16
ContiPremiumContact 185/55r15 + 215/45r16

Car Audio:
Radio CD ze zmieniarką OEM

Inne:
Hardtop JDM
Magnetyczne korki silnik+skrzynia PSJDM
Warshersy PSJDM
Karbonowa pokrywka cewek Tegiwa
Fotel Konig K5000

Aktualne zdjecia







Foty z garażu po detailingu






Ostatnio zmieniony przez DmOcH 2016-02-16, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-01-20   

Potarmosił bym takiego 8-)

Ile to waży/ma mocy?

Do mr2 nie ma problemu z dostępnością np gwintu?


No i ile za niego chcesz? :mrgreen:
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-20   

Dobra jest :!:
Spec też konkretny :-)
Pisałem Ci już na innym forum , że zdecydowanie lepszy przeznaczeniem tego auta jest chłosta na torach , niż walka o dziesiątki na 1/4 ;-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2015-01-20   

Świetna zabawka! Poupalałbym z chęcią na torze 8-)
_________________

 
 
Miniol


Auto: EE8 B20Vtec
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 198
Skąd: P-ń
Wysłany: 2015-01-20   

Jest Świetny :!:

pomiary do 0-100 etc. są? oraz czasy na 1/4?

coś tam kiedyś słyszałem że z k20 robiło 4,9 do 100 ale jak mocno doinwestowany to był projekt to nie wiem.

bądź co bądź Zazdroszczę ;)
 
 
empe 

Auto: escztery
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-20   

Jeżeli już się czegoś czepiać, to tylko kolor fotela nie pasuje do reszty. Chociaż wiem, że w tym projekcie to mało ważne. ;)
Jak z trakcją na RE002?
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-01-20   

Świetne auto. ;-) Nie dość ze dobra motorownia to jeszcze ten... dach :mrgreen:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Grzesiek84RWD 
Maryan


Auto: BMW & CRX Ballade,Audi
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 514
Skąd: Namysłów/Silesia
Wysłany: 2015-01-20   

Fajna :)
_________________
http://www.streetfire.net...ideo_725261.htm
Crx ballade zc1 & Bmw e36 z niespodzianką.
 
 
 
DmOcH


Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 161
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-20   

Zakręty i zakręty :) nie mam na to czasu. Albo praca albo rodzina. Ledwo mam chwile żeby cos przy niej podłubać.
Auto wazy poniżej tony. Z uzyskaniem dobrego wykresu był problem. Stroilismy na hamowni w której temp. wody miała 110c. Na ulicy spada do 85c. Jednak w zamkniętym pomieszczeniu ochłodzić 10L płynu było cieżko. Bede robił drugie podejście na wiosne po modyfikacji układu chłodzenia. Na ten moment był wynik 225km/240nm. Wpadła większa przepustnica, niedługo wpada nowy układ wydechowy, większe wtryski, moze większa chłodnica i atakuje znów rolki.
Co do sprzedaży, miałem kilku kupców, jednak nie chciałem sprzedać. Cieżko bedzie znaleźć szybsze auto i równie tanie w eksploatacji.
Opony założyłem na jesieni wiec nie dałem im dobrze jeszcze.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-21   

Świetne auto. Wrzuć jeszcze fotki z komory silnika. :)
 
 
WojtekMR

Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 375
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-01-21   

zazdroszczę


jak i tak nie masz czasu jeździć to ja się chętnie podmienię ;)
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-01-21   

pojeżdżę jeszcze chwile civiciem i będę się brał za mr2 :->
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2015-01-21   

Morda mi się sama uśmiecha widząc spec i zdjęcia auta!! :oops:
Przeszła jakiś zabieg detailerski czy wyglądała tak dobrze jeszcze w rękach cienia?
Od zawsze marzy mi się hardtop ale zdobycie go w jakiś relatywnie normalnych pieniądzach w PL to niezłe wyzwanie...

Zawsze w MR ze względu na silnik z tyłu jest problem o miarodajny wynik z Hamowni...
Ale 100%, że na ulicy samochód robi niezły przeciąg :) Maciek na strojeniu mojego turbo mówił, że Twoje jedzie spoooro lepiej :) E2rd, też opowiadał że wrażenia ponad przeciętne :)

Jeszcze chciałem spytać o hamulce. Rozumiem, że tarcze i zaciski to seria z MR? Działa te zestawienie klocek+ tarcza u Ciebie? Szukałem do siebie Ferodo DS i chyba nie są dostępne....
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-01-21   

DmOcH napisał/a:
Zakręty i zakręty :) nie mam na to czasu. Albo praca albo rodzina.


hah! skąd to znam, nie ma lekko :mrgreen:

ale jak już będziesz miał czas to może być trochę za późno, także trza atakować :evil:
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
DmOcH


Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 161
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-01-21   

Dzieki za komentarze :)
Autem zrobiłem przed strojeniem na continentalach w kwietniu przy temp. 8c czas 13:3. Pozniej auto zostało wystrojone na hamowni. Z dobra opona jest szansa zejść poniżej 13sek.
Co do gwintu to ten BC jest fajny, ma regulacje pochylenia i duża skale twardości. Podobno świetny jest gwint KW V3.
Auto wiele sie zmieniło od czasów Cienia. Jest po detailingu i w planie jeszcze jakieś zmiany z zewnątrz.
Hamulce niedługo przejdą upgrade :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna