Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cino
2019-02-18
E46 328Ci
Autor Wiadomość
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-24   

Jak polift to już nie 2.8 raczej 3.0, a to temat rzeka. Najlepiej kupić przedlifta po akcji serwisowej z wymianą podłogi.
Jak nie puka to znaczy, że nie jedzie lub masz za głośno radio :D
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-08-24   

wymiana podłogi? To te auta mają jakiś porządny unfall konstrukcyjny? Nigdy się tym wcześniej nie interesowałem...dobrze, ze słysze - może mi to wybije pomysł z głowy ;-)
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-24   

mocowania dyfra pękały. Do ogarnięcia w cenie 10 czy 15 jagiełłów - są dospawane wzmocnienia mocowania dyfra. Nic strasznego.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
s3b 


Auto: Audi A4 B5 Avant
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 130
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2015-08-24   

Ja się nie spotkałem z E46 w którym by nie pukało przeniesienie napędu, w każdym wali mniej lub więcej :)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-08-24   

W mojej byłej 325ci nie waliło , w brata 325ci też nie wali :->
Zaś wujas obok ma 323 w touringu i już coś się dzieje :mrgreen:

E46 w coupe to świetne auto , Fawor jak coś trafisz zdrowego to nie oglądaj się , mega auta ! ;)
_________________
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-25   

s3b napisał/a:
Ja się nie spotkałem z E46 w którym by nie pukało przeniesienie napędu, w każdym wali mniej lub więcej :)

jak ktoś lubi jeździć na rozwalonych tulejach...
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-25   

Bio napisał/a:
mocowania dyfra pękały. Do ogarnięcia w cenie 10 czy 15 jagiełłów - są dospawane wzmocnienia mocowania dyfra. Nic strasznego.


W dużym mieście za takie kwoty tego nie zrobisz to raz, dwa, że to nie jest taka prosta sprawa jak się wydaje. Problem jest powszechny:
http://forum.e46fanatics....=195602&page=64

a w wątku poniższym są fotki jak powinno się to zrobić profesjonalnie:
http://www.bmw-sport.pl/v...php?f=1&t=69250

A przyczyną walenia chyba częściej niż tuleje są podsuszki skrzyni/dyfra, łącznik wału i sam luz w dyfrze. Z reguły ludzie wymieniają po kolei tuleje, a jak waliło tak wali, a przyczyną jest jedno z pozostałych. Do tego dochodzi często hacząca jedynka. Ot. typowe bolączki e46.

Przykrą sprawą jest też brak szper w tej generacji (poza M) to duży krok wstecz w stosunku do e36.

Poza tym to bardzo fajne auta :D
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-25   

e - w 15 letnim wozie nikt podłogi wymieniać nie będzie - spawa się blaszki wzmacniające i własnie w koszcie 1000-1500 się spokojnie można zmieścić.

Ktoś w miarę ogarnięty ze spawarką i kanałem/podnośnikiem, jest w stanie to zrobić samemu.

btw - otrzymałem info od jednego z dealerów BMW, że gwarancyjnie airbaga pasażera mi wymienią :D
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-25   

W 15 letnim nie, ale do 10lat wymieniali w ASO.
Wózek się wyrywa bo jest zbyt cienka blacha, a blaszkę wspawujesz do tej samej cienkiej podłogi...
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2015-08-25   

niemiecka solidność 8-)
_________________
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-25   

Kawasaki napisał/a:
W 15 letnim nie, ale do 10lat wymieniali w ASO.
Wózek się wyrywa bo jest zbyt cienka blacha, a blaszkę wspawujesz do tej samej cienkiej podłogi...

http://www.turnermotorspo...inforcement.pdf

na tym patencie jest wzmacniane przeważnie - lata to potem na torach i nic się nie urywa, czyli musi działać ;)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-26   

Spoko, na tego pdfa też natrafiłem, gdy mnie to interesowało pare lat temu.
Trzeba przypilnować magika, żeby spawał też od góry, tak jak jest tam pokazane lub nawet przyspawać też dodatkowe wzmocnienie. Rzadko któremu chce się wycinać dziury w bagażniku i tak rzeźbić.
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-26   

Bez problemu do wyspawania takie wzmocnienia. Za milion mogę zrobić :D
_________________

 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-26   

Jak dolarów zimbabwe to już grzeję motur! :lol:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-08-26   

tylko po założeniu wzmocnień pęka dalej ... kawałek dalej za spawem ;) już się naoglądałem zdjeć i przeszła mi dawno ochota m3 e46 ... z tego co wiem e36m3 tez mialy problem pekajacej podlogi pod tulejami których komus nie chcialo sie wczesniej wymienic to zawsze była głowna przyczyna
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna