Auto: Audi A4 B5 Avant
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 130 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2015-08-30
Bio napisał/a:
jak ktoś lubi jeździć na rozwalonych tulejach...
Wszystkie tuleje na wózku miałem wymienione na nówki Lemfordera, do tego podpora wału, łącznik elastyczny i wszystko co się dało wymieniłem, a i tak stukało przy każdej zmianie biegów, kolega ma 328i w sedanie w super stanie i jemu też stuka...
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-31
s3b napisał/a:
Bio napisał/a:
jak ktoś lubi jeździć na rozwalonych tulejach...
Wszystkie tuleje na wózku miałem wymienione na nówki Lemfordera, do tego podpora wału, łącznik elastyczny i wszystko co się dało wymieniłem, a i tak stukało przy każdej zmianie biegów, kolega ma 328i w sedanie w super stanie i jemu też stuka...
Mam tak samo i podłoga robiona w ramach akcji serwisowej.
Kuźwa tu więcej właścicieli e46 niż na forum Beemki.
Ciekawe tylko, czy ktoś wymyślił co wali
Bio, jakoś mi też światła nie podchodzą ani przód ani kierunki przód. Tył tylko ori albo led.
Nie ma zdjęć środka, czyli pewnie bieda wersja bez skóry i kaseciak
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-31
Kawasaki napisał/a:
Bio, jakoś mi też światła nie podchodzą ani przód ani kierunki przód. Tył tylko ori albo led.
Nie ma zdjęć środka, czyli pewnie bieda wersja bez skóry i kaseciak
półskóry sportsitze z podbparciem ud a kaseciak jest... + zmieniarka 6 CD i oem navi
odnośnie lamp - przednie kierunki, albo pomarańcz, albo obskurnie wyglądające białe kij sie co
( http://www.real-creative....ghtpaint001.jpg , czy http://motokiller.pl/uima...1_by_Sornii.jpg )
Może bym w oem pomarańczki poszedł, ale obecne lampy mi w ogóle nie przeszkadzają, więc raczej szybko się nie zmieni. Prędzej przednie żarówki zmienię z pomarańczowych na chromy, co by się nie rzucało w oczy.
Auto: Audi A4 B5 Avant
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 130 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2015-08-31
Kawasaki napisał/a:
Ciekawe tylko, czy ktoś wymyślił co wali
Z tego co udało mi się dowiedzieć po licznych wizytach u mechaników BMW to ponoć krzyżak na wale powoduje te stuki, dodatkowo dochodzą luzy na półosiach i skrzyni biegów, razem powoduje to duże stuknięcie. Ja właśnie z tego powodu pozbyłem się E46, bo nie miałem już do tego siły...i została trauma do aut RWD
BMW to fajne auta, ale nie pamiętam, aby kiedykolwiek był taki dzień, by w którymkolwiek BMW wszystko było w tym samym momencie sprawne. ZAWSZE coś musi się wysrać. Dotyczy to też nowych beemek i tych starych i tych średnich... To pukanie to prawdopodobnie krzyżak wału - jak piszą chłopaki powyżej. Fajna E46 tak czy siak
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-09-09
Samochód pojechał do ASO BMW w Bratysławie, bo mi się psepuł wężyk odpowietrzania idący do filtra węglowego. Dlaczego aso? Bo jedyni, z którymi mogłem się dogadać po angielsku A niestety nie mam na razie podnośnika żeby samemu zajrzeć między bak a budę
Nic - zaskoczyła mnie pozytywnie cena naprawy - 140 Ojro tylko (a trzeba opuścić bak) - razem z pełną diagnostyką wozu
Przy okazji poducha pasażera zostanie wymieniona na akcji serwisowej
Miałem okazje zobaczyć mocowanie wózka bardzo z bliska - nawet nie ma sugestii że coś chce pękać! Jedna rzecz do zmartwień mniej, ale pewnie zdążę wzmocnić tam podłogę, zanim zacznie się wysrywać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum