Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-07
NISSAN 200SX S14A | CEZAR
Autor Wiadomość
CEZAR86 


Auto: S14A / Saab Aero
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 300
Skąd: Ciechanów/Waw
Wysłany: 2015-08-22   NISSAN 200SX S14A | CEZAR




UWAGA !!!
Ten temat proszę traktować jako przestrogę, gdyby któremuś z Was zachciało się starego "kultowego" Nissana :lol:
Na S14 chorowałem od bardzo dawna. Jednak dopiero rok temu stałem się jego "szczęśliwym" posiadaczem :mrgreen:

Auta szukałem ponad pół roku. Pierwsze obejrzane sztuki w PL pozostawiały wiele do życzenia, więc postanowiłem poszukać dalej no i trafiła się 8-)

Niestety auto więcej stoi niż jeździ..., ale po kolei



MODEL
- NISSAN 200SX S14A RACING

SILNIK

- SR20DET
- Ecumaster EMU + moduł Bluetooth

UKLAD DOLOTOWY
- Fmic + rury z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
- Turbo Hybryda Lancer EvoX

UKLAD WYDECHOWY

- Przelot 3" na tłumikach Apexi
- Kolektor z nierdzewki

INNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200 + wiązka
- Nowa wiązka silnikowa pod EMU
- Czujniki ( Temp. Oleju, Ciśnienie Oleju, EGT, AFR, Temp. w dolocie IAT, czujnik stuku)
- Parametry silnika wyświetlane na tablecie

UKŁAD HAMULCOWY

- Zaciski Brembo 6 i 4 tłoki
- Tarcze Lexus ISF 360mm i 340mm
- Custom adaptery
- Przewody w oplocie PizzaBrakes
- Pompa bm57

ZAWIESZENIE
- ISC Drift
- Regulowane wahacze
- Poliuretan cały zawias

BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki

KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0

ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Czarny dywan
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo



ZDJĘCIA






Miało być pięknie i kolorowo więc przez zimę 2014 zacząłem zbierać klamoty :)




Trafiły się nawet moje wymarzone koła, co prawda do renowacji ale są :D
RAYS VOLK TE37



Wiosna 2015 zakładała szybki plan...
Wywalamy cały zawias, napędy, przewody paliwowe i hamulcowe, bak itp...




Piaskujemy i malujemy proszkiem wszystko co się da, wrzucamy gwint ISC, komplet poliuretanów na cały zawias itp
I priorytet!!! Poprawiamy konserwację podłogi, która została zrobiona jeszcze za poprzedniego właściciela w DE ok 2 lata temu

No i tu się zaczęło... :/

Po wstępnym rozszlifowaniu okazało się, że pod konserwacją siedzi ruda której ktoś wcześniej nie usunął :evil:





W tym momencie wszystkie tjuningi poszły w odstawkę, a ja samodzielnie postanowiłem ratować podłogę ... :roll:

Zaczęło się szlifowanie...



Dużo szlifowania.....




Po dokładnym oczyszczeniu podłogi, smarowaniu jej odrdzewiaczem NOXUDOL (naprawdę daje radę), ponownym czyszczeniu i ponownym odrdzewianiu, i tak aż do skutku czyli żywej blachy...
Poszedł podkład reaktywny



Następnie epoksyd po którym spód wygląda jak nówka z salonu i aż szkoda go zakrywać konserwacją :lol:






Na koniec wszystkie zgrzewy, łączenia blach na zakładkę itp zostały pokryte masą poliuretanową



Auto od kwietnia stoi na kobyłkach rozbebeszone. Z racji, że robię wszystko sam i praktycznie nie mam wolnego czasu strasznie długo to trwa, ale powoli działam ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez CEZAR86 2018-05-20, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-08-22   

Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny :-/
Ale SZACUN :!: bo kawał porządnej roboty :ok:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2015-08-22   

to się chwali! powodzenia
_________________

 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2015-08-22   

CEZAR86 napisał/a:
Niestety auto więcej stoi niż jeździ

typowy turbo nissan :mrgreen:
_________________
 
 
CEZAR86 


Auto: S14A / Saab Aero
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 300
Skąd: Ciechanów/Waw
Wysłany: 2015-08-22   

Cytat:
Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny :-/


Po tym chrupku stwierdzam, że nysy rdzewieją dużo szybciej niż hondy z tamtych lat :(


Krychu napisał/a:
CEZAR86 napisał/a:
Niestety auto więcej stoi niż jeździ

typowy turbo nissan :mrgreen:


A jak tam Twoja Turbo Honda? :lol:

Przyszły śrubki z galwanizacji :hyhy:


_________________

 
 
agrupa 


Auto: gc8
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-22   

Łączę się w bólu, robię to samo ze swoim autem :(

Ps. Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem...
 
 
CEZAR86 


Auto: S14A / Saab Aero
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 300
Skąd: Ciechanów/Waw
Wysłany: 2015-08-22   

agrupa napisał/a:
Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem...


Jeśli nie będziesz kładł jednego na drugi zbyt szybko to nic się nie pogryzie ;-)
Z racji, że nie mam czasu dla niego to sytuacja wyglądała tak, że reaktywny miał tydzień na wyschnięcie, później epoksyd ok 2tyg i dopiero po ok 3-4 tygodniach poszła na to konserwa. Wszystko było dokładnie obejrzane i nic się nie zgryzło.

Co do specyfików:
1. Przed podkładem reaktywnym NOXUDOL RUST EATER, szlifowanie, ponowanie noxudol, szlifowanie... i tak do skutku aż do żywej blachy

2. Reaktywny 2 warstwy

3. Epoksyd 2 warstwy

4. Konserwacja 2 warstwy

Używałem specyfików NOVOLA, nie wiem czy to dobra firma czy nie... czas pokaże ;)
_________________

 
 
agrupa 


Auto: gc8
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-22   

thx, u mnie tak źle nie jest, raczej drobne ogniska ale chcę zrobić to dobrze tak żeby na jakiś dłuższy czas móc zająć się ciekawszymi aspektami posiadania tego auta ;)
Na elementy zawieszenia stosuję NOVOL i jakoś na razie nie mam zastrzeżeń.
Na podwodzie rozważam to samo. Do samej konserwacji użyję TECTYL
 
 
Les 


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 497
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-08-24   

Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach :D
 
 
CEZAR86 


Auto: S14A / Saab Aero
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 300
Skąd: Ciechanów/Waw
Wysłany: 2015-08-24   

Les napisał/a:
Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach :D


Niestety, nissany miały zdecydowanie gorsze blachy niż hondy :roll:
_________________

 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2015-08-24   

raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-25   

hot_rider napisał/a:
raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej

to raczej wyjątki ją potwierdzające :mrgreen:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
CEZAR86 


Auto: S14A / Saab Aero
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 300
Skąd: Ciechanów/Waw
Wysłany: 2015-08-25   

Bio napisał/a:
hot_rider napisał/a:
raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej

to raczej wyjątki ją potwierdzające :mrgreen:


Dokladnie :D
Wszystkie s14 jakie znam wygladaly gorzej niz moje ;) A to przez ro ze od nowosci nikt nie dbal o podloge
_________________

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2015-08-25   

Wszak podłoga podstawa.. bez tego ani rusz :D
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-08-25   

Kawał dobrej roboty, kibicuję!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna