http://www.czarnepaliwo.pl/
Pisz do niego. Trochę jest sfokusowany na Penrite ale ma ogromną wiedzę i z pewnością dobrze doradzi. Pewnie poleci jakiegoś Amsa, Penrite, Redline 5W50.
Płukanka na pewno nie zaszkodzi ale jak od zawsze lejesz dobry olej i wymieniasz dość często to po prostu może nic nie dać
używam w swoim acc od 3 lat i nie ma żadnych problemów z motorem lub innych niepokojących objawów,
Booohal napisał/a:
Zalałbym 0w40/5w40 full-saps + AR9200. Jest tego sporo do wyboru na pierwszej stronie Moje typy na szybko:
- Amsoil European Car Formula 0w40 full-saps,
- jak wyżej tylko, że 5w40,
- Fuchs Titan Race Pro S 5W40,
- Penrite 10 Tenths Premium 0w40,
- Red Line Euro Series 5w40.
''
Odpowiada koleś mocno obeznany w temacie. Sam handluje Penritem.
Fuchsa Titana Race Pro S 5W40 leje do s2k, znawcą nie jestem ale naczytałem się kilka lat temu mase pozytywnych komentarzy od chłopaków z itr-dc2.com jeszcze jak ten olej był pod inną nazwą "Silkolene" i do dziś sporo osób poleca
Z mojego doświadczenia. W moim 300zxTT lałem zawsze VR1 5w50 od 4 lat.
Rok temu na jesień jednak zalałem mu 5w40 synpower dla lżejszego rozruchu.Wszędzie gdzie czytałem nawet na amerykańskich forach, piszą, że to dobry olej premium.
W jakimś teście valvo był zaraz po RoyalPurple
Nie wiem czy to przez lepkość czy może ciut lepszą jakość oleju silnik pracuje cichutko w każdej sytuacji. Na VR1 słychać było trochę szklanki na zimnym ale przez parę sek. Tutaj nic, a nic. Ciśnienie oleju mam takie samo jak na VR1 nawet w upały, a w tym roku były konkretne.
Brania oleju nie zauważyłem no ale ja wymieniam max co 6 tyś.
Też zastanawiam się nad Penrite czy RoyalPurple, a może Motul 300v ale można przedobrzyć .
Kiedyś w innym aucie wlałem 300v do silnika gdzie był lany półsyntetyk i musiałem wymieniać zimeringi bo pociekły
_________________ TT
Ostatnio zmieniony przez 300 2015-10-10, w całości zmieniany 1 raz
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-02-27
To nowa seria która dopiero co wyszła... ja przelatałem na wcześniejszej 5W40NT
W sumie już ponad 25tys i "kilka" wymian i silnik cały czas Perfekt.
Olej nie jest tani co prawda ale już konsekwentnie będę lał cały czas ten sam...
a ogladałem i właśnie przez ten film stwierdziłem,że może coś lepszego zalać
Też się na to złapałem i też do tej pory lałem Mobila 5W50.
Tylko zobacz, że Mobil był testowany przez 60s z obciążeniem 3kg.
A LM 30s z obciążeniem 2kg
Wygląda na to, że te testy po za ciekawym doświadczeniem nic ciekawego nie wnoszą.
te testy mają się nijak do warunków panujących w silniku
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2017-02-28
Kuniu4 napisał/a:
hot_rider napisał/a:
a ogladałem i właśnie przez ten film stwierdziłem,że może coś lepszego zalać
Też się na to złapałem i też do tej pory lałem Mobila 5W50.
Tylko zobacz, że Mobil był testowany przez 60s z obciążeniem 3kg.
A LM 30s z obciążeniem 2kg
Wygląda na to, że te testy po za ciekawym doświadczeniem nic ciekawego nie wnoszą.
to bardziej chodzi o to,że mobil nie jest pełnym syntetykiem a milers trochę osób poleca i jest to pełen symtetyk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum