Pochwaliłem zajawke na dłubanie 1.5, ale nie rozumiem czemu właściciel tak się tu próbuje dowartościować. Nazywasz projekty na JDM-O jako "fele roty, części z USA i mugen lipy" nurtem tego forum? Nie.
I tłumaczyć raczej nikt się nie będzie dlaczego rare partsy z Japonii ściąga na przykład przez USA albo dlaczego miał na początku projektu przejściowo Roty, by kupić jakieś porządne felgi. Forum trzyma klasę od wielu, wielu lat i pamiętaj - nurt robienia aut w styl JDM to nie same części, bo niektóre Golfy w Japonii są bardziej JDM niż niejedno auto z CivicKlubu
Dla mnie tu nie ma ani jednej części która byłaby JDM,
a silnik D15B - oznaczenie czterocyfrowe, coś mówi? Czy akurat silnik to najmniej ważna część w aucie? Kurde, wychodzi na to, że jestem ogromnym obrońcą Johnnego. W sumie się znamy i temu nie zaprzeczę, ale nie zmienia to faktu, że na prawdę gawiedź nie patrzy na niektóre auta obiektywnie, "o, kolejny wolny civic z dokładką...". Auto ma silnik ściągnięty z JP, mody skrzyni, dolot, wydech, prawdziwy rollbar, gwint z poli, nietuzinkową felgę (to chyba jakś 'rosyjska' rajdówka') a jedziecie po nim, jakby wrzucił d14 z dolotem na bbsach z golfa...na prawde nie mogę pojąć. Gdybym się rozpędził po kilku tematach CIVICÓW to i pewnie kilku znajomych mógłbym 'obrazić' porównaniem do tego auta...
EDIT: dojechałem do 7mej strony PROJEKTÓW - oj, nie chcecie żebym zaczął rzucać linkami
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica, który ma tego więcej niż połowa aut na forum razem wziętych"...no dobra, spoko. Następnie patrzę na spec, spodziewam się grubej fury i...
Niektóre projekty u nas faktycznie są grube i właściciele mają prawo rzucić takim tekstem, a mimo to nigdy by czegoś takiego nie napisali. A tutaj jest odwrotnie, mało JDMu, ale za to dużo gadania.
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23
Limon napisał/a:
Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica,
Nie nie mistrzu, nie wkładaj mi w buzie słów które nie padły . Uważam , że są tu naprawdę dobrze doinwestowane toczki, po prostu odpowiedziałem na hasło wiśni pt. "czy na pewno ten dział"
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM. Są fajne wyremontowane d16z6 z cukierkami z setką świecidełek z chin. No ja mam silnik który jest typowym JDMem, skrzynię również typowy JDM , jest surowo-rollbar, fela twarda a ciężka, dwa fotele i parę pierdół typu Passowrd:JDM dolot czy JDM Option ambery (dość rzadkie nota bene)
Troszkę czepiam sie kumoterstwa, bo faktycznie mam wredny charakter ale mam więcej JDMu w furze niż te inne civici niby JDM .
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23
Ale że Ty Tomac jeszcze żyjesz to dobry znak;)
Niestety, z fotkami ciężko, częściej siedzę w aucie niż wokół niego chodzę, pod ręką mam jeszcze takie (ale nie podoba mi się bo przegiąłem z obróbką), jeszcze na starym lipie przednim:
I jeszcze jazda bardziej bokiem
Jeśli to jest show & shine to aj dont łona lyw on dys planet enymor
edit: przejrzałem parę projektów z działu "Szpan i Roadshow" , pasuje mi towarzystwo, więcej tu chyba jdmów niż w dziale "projekty"
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Ostatnio zmieniony przez johnnyg 2015-10-23, w całości zmieniany 1 raz
Auto fajne.. przypominają mi się czasy kiedy szedłem do empiku po świeży Maxi Tuning... na przełomie paru lat kiedy się ukazywał ten miesięcznik było parę jajek i nawet jedno D15B było opisywane.. poszukam i wkleję foto
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23
no ale Bio... bo tak własnie jest to nie uszczypliwość ,chwalenie się, ale mam POD MACHĄ przynajmniej 3 duże rzeczy które wychodziły tylko na Japonię bądź były w niej wyprodukowane (silnik, skrzynia, dolot (choć ktoś mnie uświadomił że password:jdm to hamburgerowa firma tylko leci na fejmie japończyków)
a kolegów projekty.. Są super dopieszczone, wpompowane kupę serducha, czasu, pieniędzy, no ale sprzęcik EU + USDM+ChRL .
Szanujmy swoją robotę. Ale też x lat temu naprawdę jarałem się jak ktoś wsadzał b16b, b18c czy k20a. Zajebiste enkeie czy frukty tegiwyy, ale także zegary spoona czy orignalne lotki.
wierzba napisał/a:
johnnyg napisał/a:
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM
zdecydowanie wolałbym b20 eudm niż d15b jdm
Ja też bym wolał, ale wtedy bym sie nie pchał na forum mówiąc że jest JDM, jeśli nie jest. Jest lepszy, droższy, fajniejszy, ale EUDM
Ja naprawdę nie chcę się spierać, łapać za słowa, nie wiem, kwasu robić, ale nie podoba mi się że w Polsce "a'la JDM" jest bardziej japoński niż JDM.
Tłumaczę to sobie tak, że na konkursie sobowtórów Charliego Chaplina, ten przyszedł dla jaj i zajął 3 miejsce .
Peace i koniec tego wywodu, temat jest o aucie a nie jego kierowcy, kierowca jest kawał chu*a , ale regulaminu nie łamie
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: CIVIC EJ9 & DC5 Type R
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 547 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-10-23
johnyg słuchaj to co napisałem to nie zawiść fajnie ze dłubiesz itp. itd. ale to chyba jeszcze nie ten czas... To coś jak u mnie mimo, ze moja DC5R jest pure jdm do Naszych projektow jeszcze sie nie nadaje mimo, ze jest juz cos tam pogrzebane w silniku powodzonka w dalszych modach
johnnyg, widzisz bo to ze coś nie ma metki made in jp nie znaczy ze nie jest jdm. Sami japończycy zaadaptowali usdm do siebie i z niego korzystają wiec wiesz. Kwintesencją tego stylu zawsze było function ofer fasion. Niektóre graty usdm są po prostu fajniejsze i łatwiej dostępne.
No offence ale zmień podejście, a życie stanie się prostsze
Mi osobiście podoba się ze jest tutaj danie auto z taki silnikiem, a że w tym dziale to widocznie brakuje mu jeszcze dopieszczenia i spójności.
Wycieczki personalne i jazdy w stronę moderatorów są raz, że nie smaczne dwa ze to trochę gorzkie żale zawiedzionego osobnika. Weź to na klatę jak facet rób auto i pokaż na co Cię stać. Progres jest lepszym obrońcom niż bicie piany. Peace
P.s zrób jakieś foty silnika środka itp. Chętnie obczaj ten silnik z ryzowej krainy.
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
jaki jest sens dłubania przy takim silniku? Przecież 130 koni to każdy Kowalski na drodze ma, nie czaje tego fenomenu
i tak i nie. Liczy się też przelicznik mocy do masy. Np. takie współczesne Twingo RS czy Swift Sport są słabsze, mniejsze i cięższe. Jajko zrobione w dobrym kierunku, z dobrą d-serią to przecież bardzo fajny samochód, sam bym takim pojezdził.
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum