Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: gaseb
2015-10-22
Honda EG + D15B FunSetup
Autor Wiadomość
Twisted 


Auto: GX61
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 414
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-10-22   

Pochwaliłem zajawke na dłubanie 1.5, ale nie rozumiem czemu właściciel tak się tu próbuje dowartościować. Nazywasz projekty na JDM-O jako "fele roty, części z USA i mugen lipy" nurtem tego forum? Nie.
I tłumaczyć raczej nikt się nie będzie dlaczego rare partsy z Japonii ściąga na przykład przez USA albo dlaczego miał na początku projektu przejściowo Roty, by kupić jakieś porządne felgi. Forum trzyma klasę od wielu, wielu lat i pamiętaj - nurt robienia aut w styl JDM to nie same części, bo niektóre Golfy w Japonii są bardziej JDM niż niejedno auto z CivicKlubu :)
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-10-23   

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Dla mnie tu nie ma ani jednej części która byłaby JDM, :-D


a silnik D15B - oznaczenie czterocyfrowe, coś mówi? Czy akurat silnik to najmniej ważna część w aucie? Kurde, wychodzi na to, że jestem ogromnym obrońcą Johnnego. W sumie się znamy i temu nie zaprzeczę, ale nie zmienia to faktu, że na prawdę gawiedź nie patrzy na niektóre auta obiektywnie, "o, kolejny wolny civic z dokładką...". Auto ma silnik ściągnięty z JP, mody skrzyni, dolot, wydech, prawdziwy rollbar, gwint z poli, nietuzinkową felgę (to chyba jakś 'rosyjska' rajdówka') a jedziecie po nim, jakby wrzucił d14 z dolotem na bbsach z golfa...na prawde nie mogę pojąć. Gdybym się rozpędził po kilku tematach CIVICÓW to i pewnie kilku znajomych mógłbym 'obrazić' porównaniem do tego auta...

EDIT: dojechałem do 7mej strony PROJEKTÓW - oj, nie chcecie żebym zaczął rzucać linkami :-)
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-10-23   

Dla mnie spoko auto tylko mam prośbę, kup sobie APC + pędzelek i umyj ten silnik ;-)
_________________

 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-23   

Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica, który ma tego więcej niż połowa aut na forum razem wziętych"...no dobra, spoko. Następnie patrzę na spec, spodziewam się grubej fury i...

Niektóre projekty u nas faktycznie są grube i właściciele mają prawo rzucić takim tekstem, a mimo to nigdy by czegoś takiego nie napisali. A tutaj jest odwrotnie, mało JDMu, ale za to dużo gadania.
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23   

Limon napisał/a:
Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica,


Nie nie mistrzu, nie wkładaj mi w buzie słów które nie padły :) . Uważam , że są tu naprawdę dobrze doinwestowane toczki, po prostu odpowiedziałem na hasło wiśni pt. "czy na pewno ten dział"

Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM. Są fajne wyremontowane d16z6 z cukierkami z setką świecidełek z chin. No ja mam silnik który jest typowym JDMem, skrzynię również typowy JDM , jest surowo-rollbar, fela twarda a ciężka, dwa fotele i parę pierdół typu Passowrd:JDM dolot czy JDM Option ambery (dość rzadkie nota bene)

Troszkę czepiam sie kumoterstwa, bo faktycznie mam wredny charakter ale mam więcej JDMu w furze niż te inne civici niby JDM ;) .
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2015-10-23   

Można prosić więcej fotek tego auta?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23   

Ale że Ty Tomac jeszcze żyjesz to dobry znak;)

Niestety, z fotkami ciężko, częściej siedzę w aucie niż wokół niego chodzę, pod ręką mam jeszcze takie (ale nie podoba mi się bo przegiąłem z obróbką), jeszcze na starym lipie przednim:



I jeszcze jazda bardziej bokiem :lol:



Jeśli to jest show & shine to aj dont łona lyw on dys planet enymor ;)

edit: przejrzałem parę projektów z działu "Szpan i Roadshow" , pasuje mi towarzystwo, więcej tu chyba jdmów niż w dziale "projekty" :D
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Ostatnio zmieniony przez johnnyg 2015-10-23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2015-10-23   

Żyję i mam się dobrze :D

Auto fajne.. przypominają mi się czasy kiedy szedłem do empiku po świeży Maxi Tuning... na przełomie paru lat kiedy się ukazywał ten miesięcznik było parę jajek i nawet jedno D15B było opisywane.. poszukam i wkleję foto :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-10-23   

johnnyg napisał/a:

Nie nie mistrzu, nie wkładaj mi w buzie słów które nie padły :) .

johnnyg napisał/a:
Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale..
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2015-10-23   

johnnyg napisał/a:
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM

zdecydowanie wolałbym b20 eudm niż d15b jdm
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-23   

no ale Bio... bo tak własnie jest :) to nie uszczypliwość ,chwalenie się, ale mam POD MACHĄ przynajmniej 3 duże rzeczy które wychodziły tylko na Japonię bądź były w niej wyprodukowane (silnik, skrzynia, dolot (choć ktoś mnie uświadomił że password:jdm to hamburgerowa firma tylko leci na fejmie japończyków)

a kolegów projekty.. Są super dopieszczone, wpompowane kupę serducha, czasu, pieniędzy, no ale sprzęcik EU + USDM+ChRL .

Szanujmy swoją robotę. Ale też x lat temu naprawdę jarałem się jak ktoś wsadzał b16b, b18c czy k20a. Zajebiste enkeie czy frukty tegiwyy, ale także zegary spoona czy orignalne lotki.

wierzba napisał/a:
johnnyg napisał/a:
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM

zdecydowanie wolałbym b20 eudm niż d15b jdm


Ja też bym wolał, ale wtedy bym sie nie pchał na forum mówiąc że jest JDM, jeśli nie jest. Jest lepszy, droższy, fajniejszy, ale EUDM :)


Ja naprawdę nie chcę się spierać, łapać za słowa, nie wiem, kwasu robić, ale nie podoba mi się że w Polsce "a'la JDM" jest bardziej japoński niż JDM.


Tłumaczę to sobie tak, że na konkursie sobowtórów Charliego Chaplina, ten przyszedł dla jaj i zajął 3 miejsce ;) .

Peace i koniec tego wywodu, temat jest o aucie a nie jego kierowcy, kierowca jest kawał chu*a , ale regulaminu nie łamie 8-)
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2015-10-23   

johnnyg napisał/a:
frukty tegiwyy

w większości przypadków to właśnie z chin mają graty
 
 
wisnia8686 


Auto: CIVIC EJ9 & DC5 Type R
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-10-23   

johnyg słuchaj to co napisałem to nie zawiść fajnie ze dłubiesz itp. itd. ale to chyba jeszcze nie ten czas... To coś jak u mnie mimo, ze moja DC5R jest pure jdm do Naszych projektow jeszcze sie nie nadaje mimo, ze jest juz cos tam pogrzebane w silniku :) powodzonka w dalszych modach
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
 
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-10-23   

johnnyg, widzisz bo to ze coś nie ma metki made in jp nie znaczy ze nie jest jdm. Sami japończycy zaadaptowali usdm do siebie i z niego korzystają wiec wiesz. Kwintesencją tego stylu zawsze było function ofer fasion. Niektóre graty usdm są po prostu fajniejsze i łatwiej dostępne.

No offence ale zmień podejście, a życie stanie się prostsze :mrgreen:

Mi osobiście podoba się ze jest tutaj danie auto z taki silnikiem, a że w tym dziale to widocznie brakuje mu jeszcze dopieszczenia i spójności.

Wycieczki personalne i jazdy w stronę moderatorów są raz, że nie smaczne dwa ze to trochę gorzkie żale zawiedzionego osobnika. Weź to na klatę jak facet rób auto i pokaż na co Cię stać. Progres jest lepszym obrońcom niż bicie piany. Peace

P.s zrób jakieś foty silnika środka itp. Chętnie obczaj ten silnik z ryzowej krainy.
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2015-10-23   

Masakra, nie macie większych problemów? :roll:

oskarr17 napisał/a:
jaki jest sens dłubania przy takim silniku? Przecież 130 koni to każdy Kowalski na drodze ma, nie czaje tego fenomenu :roll:


i tak i nie. Liczy się też przelicznik mocy do masy. Np. takie współczesne Twingo RS czy Swift Sport są słabsze, mniejsze i cięższe. Jajko zrobione w dobrym kierunku, z dobrą d-serią to przecież bardzo fajny samochód, sam bym takim pojezdził.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna