tak, tak, ale taki silniczek od 100-200 w ogóle nie jedzie... jedynie na krętej uliczce to auto ma szanse z przeciętnym 150 konnym silnikiem, potem słabnie
Ja tam się nie jaram "niby" silnikiem z Japonii o marnej mocy
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-24
Jasne, trochę sztuka dla sztuki, w 2009 roku seryjny silnik zaczął dogorywać i zdecydowałem się na zakup d16 sohc vtec. Ale na jednej imprezce kolega przy wódce zasugerował D15b, gdyż pozwoli mi to zostać w klasie (na torze poznań odbywały się wtedy zawody i druga klasa była do 1,5), oto geneza . Autko nie przyspiesza źle do tych 150, potem pojawia się smutek, ale co zrobić . Były plany na turbo, ale silnik jest rarka, jeździ na pełnym syntetyku, nie kaprysi, polubiłem go. Choć, co Fawor wspomniał, myślę, że dobre strojenie dobrze mu zrobi. obecnie lata jakoś tak:
wisnia, absolutnie nie wyczułem w Twoim poście negatywnych wibracji i też starałem się wypowiedzieć w teutralnym tonie, po prostu wydaje mi się że konsekwencja nakazywałaby kompetentnym osobom decyzyjnym pjur jdmy wyszczególniać a nie to że ktoś zrobił remont 1,6 i ma fotki od fotografa, albo po prostu jest kolegą . Ale dajmy temu spokój, wrzucam fotki w pierwszym poście, bo w końcu jestem w domu. Ale nieaktualne, bo nie jeżdżę na sesje.
Mam zakup, kierownicę z ITR przed liftem, chciałbym zamontować, gdyż nie chcę rezygnować z poduchynatomiast mam problem z taśmą SRS, ma ktoś może pojęcie czy są one zamienne z jakimiś modelami civiców (np. mb?) chodzi o bolce i wtyczki (czyli o to o co zwykle w życiu chodzi;])
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-27
eithray napisał/a:
Synchra nie padają od takiej zamiany biegów?
Powiedzmy sobie szczerze, synchra w ciągu 8 lat miałem wymieniane raz, natomiast skrzynia była robiona już z 5 razy i obecnie auto też czeka ze zdjętą skrzynią na partsy (dość powiedzieć, że wodzik pękł na spawie przy redukcji ).
Papel, trzymam kciuki za powodzenie, u mnie problemy w zasadzie na finiszu a u Ciebie we will see, ale liczę że będzie dobrze!
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-30
Cześć, może nie synchra padły, ale ogólnie skrzynia nie dała rady - pękł wodzik przy redukcji na 2 bieg, przez co straciłem bieg 3 i 4 .
Problem rozwiązany, skrzynia zrobiona, ale przy okazji zdecydowałem sie obejrzeć sprzęgło gdyż coś mi haczyło czasem na 1 i 2 biegu przy wduszonym sprzęgle. Oczom ich ukazał się:
w 2,5 roku udało się zajechać spieka XTD stage 3 (docisku nie pokaże bo nie mam zdjęć ale jednym słowem: masakra), a zatem szybka kalkulacja i oto efekt:
Wiem, nie jest to stejdż, ale liczę że wytrzyma dużo no i będzie ok
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-12-24
Papel, na szczęście ten element który się rozpadł był zamienny, K23, lubię patrzyć jak świat płonie więc se trolluję raz po raz
wczoraj byłem umyć auto dla Jezusa, no bo Święta idą, chciałem cyknąć fotki z tej okazji ale chory = głupi, nie wziąłem karty pamięci więc tylko komórką coś cyknąłem
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Ładnie się autko prezentuje, widziałem kilka razy na mieście i zdecydowanie przykuwa uwagę
Fotki też spoko, jak dla mnie brak listew bocznych w EG zawsze jest na plus
Fajne jajko, tylko kółka zmienił bym na coś bardziej zadziornego. Ale z tego co widziałem na pierwszej stronie jest to w planach, więc czekam na dalszy rozwój tematu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum