Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-22 Honda EG + D15B FunSetup
Wszystko oczywiście bardziej JDM niż pieprzony ryż kleisty. Autko czasem wkurza swoja bezkompromisowością w codziennej jeździe, jednak gdy przychodzi czas, daje kupę radości z jazdy
Karoseria: EG3, 1993
Silnik: D15B JDM 3-stage VTEC (+ po kapslu JDM:Option na każdym zaworze VTECa)
Układ dolotowy:
Kolektor ssący D16W4
Password:JDM Power Chamber Carbon+odgrodzenie laminatowe i doprowadzenie zimnego
Przepustnica B18C JDM
Układ wydechowy:
4-2-1 Chińczyk owinięty bandażem termo białym
2 cale po całości z kwasu T304 - ItalInox by TTG
tłumik środkowy M-TECH , końcowe M-TECH OEM Look
Zawieszenie:
Gwint AP
Poli Strongflex czerwień (80 ShA)
wszystkie wahacze i końcówki 555
Stabilizator przód 25mm z MB6(tyle wyszło na suwmiarce)
Stabilizator tył 12mm - EG5
Hamulce:
p:262 brembo+ferodo
t:239 brembo + ferodo
oplot (tak dla jaj w sumie bo do takich hampli to wiesz)
Panda JDM trzyma zderzak wespół z bumper fastenersami
ClearBlack
Klapa na kwadratową tablicę - laminat
Smoked Clear Amber Lights JDM-Option
Środek:
-Rollbar
-Fotele del sol
-czarne wnętrze - deska Pro-Tec
-Podłokietnik OEM
-zegary Moman Spoon Style fakin fejk
-Akumulator zamiast koła zapasowego
-Carbon JDM bezel
-Został mi jeden VTEC Solenoid COVER to se nim samochodową zapalniczke skołwerowałem
-dywaniki są czerwone
Car-Audio:
Radio firmy kenwood i są głośniki w drzwiach JBL
Inne:
Jeździ względnie szybko jak na 1,5, w zakrętach bardzo poprawnie, brakuje solidnego strojenia
Moc:
Seria 130/143
Obecnie: 139/143
Zdjęcia:
finalnie:
tu jeszcze z maską w stanie surowym i dokładką MB6:
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Ostatnio zmieniony przez johnnyg 2017-04-26, w całości zmieniany 16 razy
Zrób jakieś porządne zdjęcia i wrzuć na jakiś hosting typu imgur, bo auto mimo, że z świetnym setupem i nowym lakierem wygląda jakby było trochę już dojechane.
Nie znam się na tych d-seriach 1.5, ale jara mnie niezmiernie co tacy jak Ty potrafią z niej wykrzesać.
można by Johny ten setup jeszcze ciut bardziej dopracować Wg mnie tam brakuje prawdziwego wydechu 2,25 (chyba trochę strzeliłeś sobie w kolano zmieniając 2,36 Janikowo na te 2"), zmienić dolot ( ) no i faktycznie to wystroić, bo mapę masz jakąś z palca więc pewnie po prostu seria z6? Pokazuje to wyniki Nm, powinno być śmiało pod 160 bo nawet eco-vteci na seryjnym wałku tyle pokazują.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
oczywiście. Ale prawdziwe 2,25 czyli 57mm po zewnątrz. 60 miał już Grucha wcześniej, bo takiego mamy 'poznańskiego tunera' wydechów, który za psi pieniądz robił cały wydech ze stali aluminiowanej. Nazywał je 2,25 i faktycznie tyle miały, ale w środku. Po zewnątrz 60. I co, auto latało jakieś tam 15tki jak dobrze pamiętam, także do wolnych nie należało U siebie w eco mam 2,16" i na ecowałku lata jak głupie (oczywiście jak na ecovteca ) więc wiesz jakie jest moje zdanie o średnicach wydechów w Hondach - lubią duże Dlatego też do Ciebie nic innego niż 2,5.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-22
Strojenie było by Merfi, też było mi smutno z powodu wyniku zwłaszcza Nm, należy mu się, ale nie mogę się zebrać w sobie.
Kwestia wydechu, faktycznie, wcześniej miałem 2,36 na giętarce z tyłka rura ocynk, no i tam wynik na hamowni był chyba 143KM/145Nm także parę kuni ućkło wstawiając 2,0;]. Kierowałem się wynikiem Nika, który na doprężonym d15 z wałkami śmigał na 2 calach i miał całkiem niezłe wyniki Nm.. Cóż, my bad
Zdjęcia są jakie są, bo w większości robione komórką, jakoś nigdy nie było czasu na sesję zdjęciową
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Limon, pamiętaj że maks moment jest właśnie w średnich zakresach
3 Stage to połączenie eco i prawdziwego vtec'a w jednym. Jeden solenoid przełącza najpierw z 12 na 16v (jak w eco), a drugi na 16v dopina wyższą krzywkę.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-22
Limon napisał/a:
No dobra, max moc/moment większa, a w środkowych/niskich zakresach obrotów?
Jak działa ten 3-stage VTEC?
Fawor napisał/a:
więc wiesz jakie jest moje zdanie o średnicach wydechów w Hondach - lubią duże Dlatego też do Ciebie nic innego niż 2,5.
Jasne że wiem, biorę je pod uwagę.
Limon, owszem- masz rację, na wydechu o większej średnicy dół był gorszy niż na aktualnym wykresie, natomiast to przy wartościach przy których jest mi to obojętne tj do ok 3tys obr. było słabiej, a potem już tylko lepiej. Wykres na 2,25 był też trochę brzydszy (może przez to że kłóciły sie przepływy laminarny z turbulentnym?nie wiem jaka jest liczba Reynoldsa dla spalin ) , ale wyniki pokazywał lepsze. Warunki pogodowe na korzyść 2 cali.
Również nie zgadzałem się z tą opinią, zapłaciłem 1500PLN żeby się przekonać jak to jest:D
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2015-10-22
wisnia8686 napisał/a:
fajne autko tylko, czy oby na pewno ten dział
no kolegów wśród adminów to ja tutaj nie mam:D. Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale.. Ale ma gorsze zdjęcia , spoko, płakać nie będę w razie takiej sytuacji, świadectwo samemu sobie wyda ten kto decyduje
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Ostatnio zmieniony przez johnnyg 2015-10-22, w całości zmieniany 1 raz
Oj błagam...kilka aut niżej jest seryjna Impreza z wydechem i felgami..W projekcie liczy się ilosć przeprowadzonych modyfikacji czy sama baza wyjściowa? Bo dla samych baz wyjściowych powstał chyba Szpan i Radosław.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum