Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
mg-eng garage
Autor Wiadomość
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2015-10-23   

Dodałem kolejny samochód, który jest moim ulubionym. :) Niestety nie mam na chwilę obecną więcej zdjęć.
Zmieniłem też hosting do Manty.

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Jazz ekstra youngtimer, chyba nawet do niego OEM klocki znalazłem :-D Opla takiego raz w życiu widziałem, niezła kolekcja 8-) !


zgadza się, dzięki

Grzesiek84RWD napisał/a:
Obie furki ładne :) Jakieś foty wnętrz zapodaj :)

mam tylko takie



Wnetrza Manty nie mam, ale szczerze mówiąc to muszę je dość gruntownie doczyścić.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-10-24   

Można prosić więcej Manty?
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2015-10-24   

emerka wspaniała, ale pozostałe 2 klamoty też godne uwagi :-)
_________________
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-10-24   

MR2 cudowna :!: :!:
Ale Opla żadnego nie zdzierżę :mrgreen: nawet największego klasyka :lol:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-24   

Świetne autka!!! Chętnie bym takiego Jazza przygarnął choć na razie poluje na cvc 1gen.
_________________

 
 
Marker 


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 802
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-24   

gaseb napisał/a:
Chętnie bym takiego Jazza przygarnął choć na razie poluje na cvc 1gen.
kibicuję! :-)
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2015-10-26   

Pankracy napisał/a:
Można prosić więcej Manty?

ale co chcesz konkretnie zobaczyć? bo mam parę jeszcze z tej sesji, a oprócz tego tylko taką:


w Toyocie od poczatku mam problem z rdzewiejącymi końcówkami tłumika. Na początku szlifowanie i polerowania dawało jeszcze jakiś efekt, ale przyszedł najwyższy czas na zmianę.

Problem jest w tym, że nigdzie nie mogę dostać końcówek takich jak były w oryginale

Trzeba będzie samemu coś wykombinować.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-10-26   

Autos Süchtig napisał/a:
Pankracy napisał/a:
Można prosić więcej Manty?

ale co chcesz konkretnie zobaczyć? bo mam parę jeszcze z tej sesji, a oprócz tego tylko taką:


Może nie zobaczyć, a poczytać. Jakiś taki mam sentyment do tego samochodu, poopowiadaj jak się tym jeździ, jak pod maską itd.
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2015-10-26   

Ma swój urok Jazz :mrgreen:

Bardzo lubię kanciastą linię starszej MR2 :-)

Fajnie, że wszystkie samochody zachowane w seryjnym stanie.
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-10-27   

super kolekcja - szczególnie zazdroszczę Jazz-a! :jdm:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2015-10-29   

Pankracy napisał/a:
Autos Süchtig napisał/a:
Pankracy napisał/a:
Można prosić więcej Manty?

ale co chcesz konkretnie zobaczyć? bo mam parę jeszcze z tej sesji, a oprócz tego tylko taką:


Może nie zobaczyć, a poczytać. Jakiś taki mam sentyment do tego samochodu, poopowiadaj jak się tym jeździ, jak pod maską itd.

a co miales takiego?

Też mam sentyment, szczególnie do tego egzemplarza. Jest to pamiątka rodzinna. Dziadek jako zwykły robotnik kupił go babci pod koniec lat 80 w Niemczech. W tamtych czasach w Polsce był to niezły egzotyk. Dziadek zawsze był dumny z tego samochodu. Dziadków już niestety nie ma i obecnie samochód przeszedł pod moją opiekę. Jeśli nie był wcześniej kręcony ma on obecnie tylko około 60 tys. km przebiegu, był zawsze garażowany i nie jezdził w zimie. W związku z tym, nie ma na nim praktycznie żadnej rdzy.

Zaś co do samych odczuć co do samochodu to niestety trochę rozczarowuje jeśli chodzi np. o jakość wnętrza. Kieszenie w drzwiach popękane, fotel rozdarty na boczku (babcia do szczupłych nie należała, może przez to), chromowane plastiki się postarzały. Plastikowa obramówka klamki pasażera się ukruszyła. Przycisk świateł awaryjnych również się kruszy.
Wszystko wygląda jakby robione z innego materiału, jakby nieprzemyślane.
Dla porównania w mr2, która ma 300 tys. przebiegu wnętrze wygląda prawie idealnie.

Co do prowadzenia to właściwie jest takie jakiego by można się spodziewać po dość niskobudżetowym coupe klasy średniej, o konstrukcji pamiętającej jeszcze lata 70.
Pierwsze odczucie jest takie, że samochód jest dość sztywny, szczególnie jak na ówczesne standardy budowania samochodów. Nawet swego czasu żartowano w niemczech z manty (zresztą tych żartów o mancie było dużo :D ), że czuć każdy liść na drodze. Kiedy jednak przyjdzie złożyć się w zakręt okazuje się, że samochód mocno się wychyla.
Przełożenia skrzyni biegów są dość długie, przez co samochód wydaje się ospały.

W związku z powyższym jest to raczej samochód na proste szybkie drogi, niż do atakowania zakrętów.

edit:
a tak się w jazzie przewozi rowery:


(stare zdjęcia, rączka drzwi już założona, listwa drzwiowa również, no i śruby rejestracji już nie rdzewieją :D )
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Grzesiek84RWD 
Maryan


Auto: BMW & CRX Ballade,Audi
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 514
Skąd: Namysłów/Silesia
Wysłany: 2015-10-29   

Sympatyczny maluch 8-)
_________________
http://www.streetfire.net...ideo_725261.htm
Crx ballade zc1 & Bmw e36 z niespodzianką.
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-29   

To dobrze, że pewne elementy manty wymagają wymiany ;) Dzieki temu masz co robić a więc nie jest nudno. Jak z dostępnością części do takich youngtimerów?
_________________

 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2015-10-31   

gaseb napisał/a:
To dobrze, że pewne elementy manty wymagają wymiany ;) Dzieki temu masz co robić a więc nie jest nudno. Jak z dostępnością części do takich youngtimerów?

widac, ze nie masz klasyka, przy starociach zawsze jest cos do zrobienia i nie można się nudzić. :P

Do mr2 częsci są ale za granicą. :D
W przypadku jazza bawie się w zbieractwo.
Tu np. fota z wypadu na zlomowisku, po czesci z jazza namierzonego dzięki zlomnik.pl (czarne blaszki :D ).

Tu z kolei wykup wszystkich aukcji na allegro :D

Częsci już mam tyle, że trzymam je zarówno w domu moich rodziców jak i w domu rodziców mojej dziewczyny. :D
Z mantą nie jest tak źle, bo bazuje na asconie i jeszcze części mechaniczne się zdarzają. Chlapacze też bez problemu kupiłem na allegro.

Krótka relacja z dzisiejszego zabezpieczenia błotników w mr2:

Jak wiadomo lakier przy krawędziach tworzy bardzo cienką warstwę, co powoduje, że jest podatny na odpryski, zwłaszcza w przypadku błotników. To prowadzi w prostej linii do rdzy. Polecam zabezpieczenie elastyczną masą do konserwacji. Może nie jest super estetyczne, ale bez schylania się i tak nie widać.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-31   

Autos Süchtig napisał/a:
Krótka relacja z dzisiejszego zabezpieczenia błotników w mr2:

Lubię oglądać fotki z takich prac. Można prosić więcej szczegółów, nazwę tej masy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna