Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
mg-eng garage
Autor Wiadomość
Qban 

Auto: Rx7 FB, is, golf7r
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 383
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2017-09-27   

Te listwy z od wersji z turbo będą zamontowane? Ja osobiście nie lubię takich modow. Trochę mi się to kojarzy ze znaczkiem m3 na e36 1.6.. Tak poza tym gratuluje furek :-D
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2017-09-27   

Krew mi się aż zagotowała jak to przeczytałem. Co za ludzie...dziwne, że w ogóle za to zapłaciłeś. Myślę, że nie powinno być nic złego jakbyś podał nazwę tej firmy.
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2017-09-27   

Dzisiaj kolejny dzien poprawiania po partaczach. Jak widać są miejsca, gdzie nawet zostawili gołą blachę:

Tu już po wyszlifowaniu i znowu zapryskany element gumowy.

Na górę tylnych kielichów zostało przyspawane blaszane wzmocnienie, które akurat bardzo mi się podoba. Można to porównać z kielichami na poście z czerwca.

Tylko miejscami to nie wiem czego się trzyma ta spoina:

Prawy kielich, zrobiony bardzo ładnie:

Ale tylko na pierwszy rzut oka, bo jak się spojrzy z drugiej strony to oczom ukazuje się coś takiego:

Tylne kielichy już polakierowane epoksydem, nie mam zdjęć, bo zastała mnie ciemność. Nie wyszło estetycznie, ale to bez znaczenia, bo i tak te kielichy są do poprawy.

Jak już wspominałem, te same zdjęcia wysłałem do firmy, z prośbą, żeby się do tego odnieśli. Oto odpowiedź: "Nie bardzo rozumiem do czego mamy się odnieść? " :wstyd:

Qban napisał/a:
Te listwy z od wersji z turbo będą zamontowane? Ja osobiście nie lubię takich modow. Trochę mi się to kojarzy ze znaczkiem m3 na e36 1.6.. Tak poza tym gratuluje furek :-D

ja też tak średnio, ale te ze zwykłych wersji są takiej jakości, że po tych ponad 30 latach praktycznie się rozsypują.
Ten napis to jest plastik wtopiony w plastik i nie da się go zdrapać.
Troche mnie to boli i zastanawiam się czy tam nie dorobić napisu
Not Turbo
Fake Turbo
Turbo package
Turbo style
albo jeszcze coś innego. Co myślicie?
Z drugiej strony w latach 80 tych turbo było jednocześnie synonimem czegoś fajnego, niekoniecznie określeniem technicznym.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-27   

Wstaw turbo i po temacie!
 
 
Qban 

Auto: Rx7 FB, is, golf7r
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 383
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2017-09-27   

Jeżeli chodzi o to, ze te listwy sa lepszej jakości to jest to już jakieś uzasadnienie. Z tymi dopisanymi tekstami nie bardzo.. Możesz po prostu pomalować napis turbo na czarno i będzie gitara ;)
 
 
Arkadio

Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 437
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-29   

Kawasaki napisał/a:
Wstaw turbo i po temacie!


x2 8-)
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2017-12-28   

jakoś tam się z chłopakami od ostatnich robót w końcu dogadałem, ale jakbym im nie wysłał linka na to forum to by pewnie nic z tego nie było.

taki prezent pod choinkę dostałem (pasy): :)
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-12-30   

Dwie strony żalu bo robota jak na załączonych obrazkach to śmiech na sali, może napiszesz kto to tak pięknie robi? Złotówki bym im tam nie zapłacił :roll:
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2018-02-01   

JDM as Fuck

Cały dzień się mordowałem, żeby to zamontować. Oryginalne mocowanie zardzewiały i odpadły.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-02   

Fajny gadżet, lubie takie dodatki!

Tylko ten kubełek mi nie pasuje do stylu auta. :roll:
_________________

 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2019-02-26   

Ok dawno mnie nie było, bo zapiernicz był. Emigracja za nową pracą (badania i rozwój silnika dla Skoda Motorsport :hurra: ),

opuszczenie PWR Racing Team, opuszczenie Politechniki Wrocławskiej, Obrona doktoratu itd.
Już się raz chwaliłem, że w końcu w białym hatchbacku mam turbo. Niestety nie chodzi o Jazza a o Fiestę, :Dktóra dołączyła do floty.


270KM. Setup wzorowany na Mountune MR265

Oczywiście od razu wleciała konserwacja FluidFilmu i Noxudola, bo Ford :lol:
Żeby było dobrze trzy jak nie cztery całe dni się z tym pieprzyłem, i to mając pomocnika. Ściąganie osłon, czyszczenie, osłanianie itd. Na chemię wydałem 500 zł. Który warsztat zrobiłby to lepiej i za jakie pieniądze?
Jeszcze kurestwem smarkałem i kaszlałem mimo porzadnej maski z 3M.

czysto aż się świeci :)







widzę, że i tak nie mam zdjęć końcowych, bo potem jeszcze pędzlem m.in. całe progi wymazałem.
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2019-02-26   

ale ważniejsze jest co innego. Zabrałem się za remont Hondy.
Wszystko porozbierałem, pochowałem do podpisywanych woreczków i wziałem się za szlifowanie szkodnika, na to stop R i epoksyd Novola i dopasowywanie fruktów (ale o fruktach innym razem, a moze juz było? :-) )


Zaliczyłem nawet wizytę w szpitalu z opiłkiem w oku. :D Tak miałem okulary. Okulistka powiedziała, że już rdzewiał i musiała mi rdzę jeszcze wydłubywać, ah te Hondy... :lol:
Prawy przedni róg miał jakąś przygodę. Wiedziałem o tym, ale teraz widzę, że nie była groźna, a tak to samochód wygląda na bezwypadkowy. Może dlatego nieźle się trzyma jak na 35 letnią Hondę.

Więcej fot w albumie:
https://photos.app.goo.gl/f1ub2zE7eBU6cHjp8
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
Ostatnio zmieniony przez Autos Süchtig 2019-02-26, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2019-02-26   

dobra robota a mk7 z 270KM musi dobrze zapier ;)
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2019-02-26   

Oczywiście to nie tak, że poszlifowałem zapaćkałem i zadowolony. To były wstępne prace przed oddaniem do blacharza i lakiernika. Wiedziałem, że nikomu się nie będzie chciało tak dokładnie tego robić jak mi, a miałem ostatnio dużo nieprzyjemnych doświadczeń z warsztatami.
Mój blacharz twierdził, że nawet miejscowo budę piaskował, ale ja już fachowcom nie wierzę. :D

Samochód już odebrany:



Na piątek wziałem specjalnie wolne, żeby rozpocząć proces składania, chociaż pewnie to potrwa do końca sezonu :zly:
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2019-03-04   

odnowiony gadżet
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna