Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EG3 noblesse time attack
Autor Wiadomość
Czosnek 


Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-29   EG3 noblesse time attack

I'm back 8-) z seryjnym EG3 na razie i masą planów.

Model
Civic EG3 Noblesse, 1995r

Silnik
d13b2
Plan: k20z4

Układ dolotowy
seria
plan: stożek + nawiew ze zderzaka

Układ wydechowy
seria
plan: przelot 2,5 - 2,75"

Elektronika
seria
plan: EMU, przełożenie akumulatora do środka auta

Układ napędowy
skrzynia Noblesse FD 4.4 - seria
plan: skrzynia k20, seryjna szpera, seryjne krótsze FD

Felgi
15"
plan: 13" Intra + slick 13"; lekkie 15" + semi

Zawieszenie
seria
plan: gwint, regulowane wahacze przód tył, stabilizatory 26mm + 21mm, ASR

Układ hamulcowy
seria
plan: 262mm + 242mm, przewody w oplocie, A-grupowy układ, korektor hamowania, hydrauliczny reczny, nawiew na hamulce

Exterior
długa lotka Noblesse
plan: splitter, odelżona maska, drzwi, burta, GT wing, usunięcie szyberdachu

Interior
seria
plan: fotel mirco RS1, kierownica momo, wskaźnik SPA design, klatka, odelżona deska + wydmuszka max

Moc
75KM, waga - seria
plan: 220/220 z kserii, waga 8XX kg

Auto ma dawać frajde z okazjonalnych trackday'ów. Plan zakłada finalny setup na początek 2017r.

 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2015-11-29   

planów cała masa, trzymam kciuki za powodzenia. z wagą i klatka, i rzeczami które wypisales może byc ciężko przebic 8XXkg :-P
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
peja$ 


Auto: CU2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 586
Skąd: Syreni Gród
Wysłany: 2015-11-30   

Będzie prawie tak? http://www.k20a.org/forum...t=26684&page=12
 
 
Czosnek 


Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-30   

Ten projket od zawsze był wzorem :-) na razie spływają pierwsze graty, są felgi 13, kierownica już czeka i zegar SPA. W najbliższym czasie odwiedzę wagę żeby sprawdzić ile seria waży i jezdziemy z kuracją odchudzającą.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-11-30   

Oj to będę zaglądać !!
W tym roku dział szpana i radosława podnosi grubo poziom 8-) 8-)
_________________
 
 
memo88 


Auto: FK2R K20C1
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 467
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2015-11-30   

Świetny egzemplarz EG3 trzymam kciuku za plany i będę śledził temat
 
 
ziombel 

Auto: civic egk20
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 118
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-01   

ladnie kolejny sleeper:) widze ze podobny setup do mojego bedzie mozna powymieniac poglady ;)
_________________
http://www.youtube.com/wa...PRiSp8gbaL8IpKQ
B18c6- 216hp / 194nm
civic eg4 k20a2-250,3hp / 235,3nm
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2015-12-01   

Fajnie, że buduje się kolejny wóz do ciosania po zakrętach 8-)
_________________

 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2015-12-02   

Podobają mi się te sleepery z K20 8-) Wrzucaj więcej zdjęć!
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-12-03   

fajnie! :-D Po przednim Twoim jaju to moze byc tylko lepsze ;-)

mamy praktycznie identyczny plan na eg3 :-P
 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2015-12-03   

Na czym konkretnie polega ta A grupowość hamulców (względem N grupy)?
 
 
Czosnek 


Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-04   

fulek napisał/a:
fajnie! :-D Po przednim Twoim jaju to moze byc tylko lepsze ;-)

mamy praktycznie identyczny plan na eg3 :-P


Wiem co poprawić a co warto powtórzyć względem poprzedniego auta, wiec licze że faktycznie to bedzie sporo lepsze :) a plan jest dobry, fajnie bedzie porównać oba auta jak bedą skończone :)


Grzesieek napisał/a:
Na czym konkretnie polega ta A grupowość hamulców (względem N grupy)?


N grupa to fabryczny rozkład przewodów. Dwie sekcje idące przez auto łączące lewy przód z prawym tyłem i druga sekcja prawy przód lewy tył. A grupa to jedna sekcja, przód razem i tył razem + jeden przewód łączący przód z tyłem.
 
 
Czosnek 


Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-04   

miał być mirco RS1 ale trafil sie RS2 w dobre kasie wiec wziąłem. Jest minimalnie większy, wydaje sie że bedzie ok. Do tego czekająca już od dawna kierownica zamszowa momo.

 
 
thomac 
nieludzki dogtor


Auto: Dodge+Honda+BMW
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 615
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-04   

Dobrze się zapowiada 8-)
_________________
British Racing Gentleman
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2015-12-04   

Zważ mi tego mirka, jak masz go na chacie ;-)
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna