Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-30
Ten projket od zawsze był wzorem na razie spływają pierwsze graty, są felgi 13, kierownica już czeka i zegar SPA. W najbliższym czasie odwiedzę wagę żeby sprawdzić ile seria waży i jezdziemy z kuracją odchudzającą.
Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-04
fulek napisał/a:
fajnie! Po przednim Twoim jaju to moze byc tylko lepsze
mamy praktycznie identyczny plan na eg3
Wiem co poprawić a co warto powtórzyć względem poprzedniego auta, wiec licze że faktycznie to bedzie sporo lepsze a plan jest dobry, fajnie bedzie porównać oba auta jak bedą skończone
Grzesieek napisał/a:
Na czym konkretnie polega ta A grupowość hamulców (względem N grupy)?
N grupa to fabryczny rozkład przewodów. Dwie sekcje idące przez auto łączące lewy przód z prawym tyłem i druga sekcja prawy przód lewy tył. A grupa to jedna sekcja, przód razem i tył razem + jeden przewód łączący przód z tyłem.
Auto: Jazz
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-04
miał być mirco RS1 ale trafil sie RS2 w dobre kasie wiec wziąłem. Jest minimalnie większy, wydaje sie że bedzie ok. Do tego czekająca już od dawna kierownica zamszowa momo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum