Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-07
evo x
Autor Wiadomość
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2016-03-23   evo x

Auto kupiłem w styczniu 2014 roku z przebiegiem 39 tys km (teraz ma 70 tys). Mimo, że to USDM to jest bezwypadkowy, nielakierowany i wszystko miał dziewicze... w TTC się wkurzali, że żadna śruba się nie odkręca.
Czyli:

Mitsubishi Lancer Evolution X GSR USDM 2008
Silnik: Seria 4B11T, Tuleje darton, kute tłoki Wiseco, kute korby Manley Turbo Tuff 100, wszystkie szpilki ARP, panewki ACL Race, zawory Ferrea Competition, sprężynki i talerzyki zaworowe Brain Crower, wałki Kelford 270/260.
Dolot: seria + wkładka K&N + customowe orurowanie dolotu
Plany: Mishimoto Intercooler, Turbosamrt DV
Trubina: Garrett GTX3071R Gen 2
Wydech: seryjny kolektor wydechowy i turbo + customowy downpipe 3" z nierdzewki + 3" przelot na 3 tłumikach z nierdzewki wykonany w całości w TTC
Skrzynia: seria po remoncie + sworznie mechanizmu różnicowego mojej konstrukcji (seryjne mają wadę) + tulejki aluminiowe linek zmiany biegów mojej konstrukcji
Sprzęgło AP Racing
Zawieszenie: Ohlins Road&Track + wszystkie możliwe gumy w zawieszeniu z katalogu Ralliart + mocowań dyfra Ralliart + tulejki aluminiowe do mocowań wału mojej konstrukcji, Rozpórki przód i tył Summit, stabilizatory Whiteline

Koła: Rays Gram Lights 57G 18x9,5 ET22 z oponami Federal 595 RS-RR 265/30/18

Hamulce: Przewody w stalowym oplocie Goodrich, tarcze z przodu Brambo ORO + klocki Carbone Lorraine RC6 przód i z tyłu RC5+
Plany: BBK AP Racing Przód + tył
Wnętrze: Seria + obszyta kiera nową skórą, seryjne fotele Recaro obniżone o 7cm
Elektronika: Zestaw Defi Advanced ZD + zegar Boost
Lampy tylne zmienione na polifta ale nie zrobiłem fotki :)

Moc: po mapie 486 KM / 450 Nm Redline 8300










_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
Ostatnio zmieniony przez Ktulu 2019-06-13, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2016-03-23   

Evo to jednak zawsze Evo- przyjemnie ogląda się nowe sztuki na forum 8-) Plany bardzo zacne.

Ładny, estetyczny wydech :-)
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2016-03-23   

Pamiętam jak w takim siedziałem w salonie świeżo po premierze :mrgreen:
Zawsze mi się EVO podobały, czy to stare czy nowe. Będę obserwował ;-)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-23   

tak szczerze to tutaj się nie będzie wiele zmieniać :) w tym roku planuje wsadzić ohlinsa lub kolejny komplet felg .. i w zasadzie tyle .. chyba że jeszcze obszyję podsufitkę i słupki na czarno ..

auto ma być szybkie, bezawaryjne i ma sprawiać frajdę na mieście i na większym torze. nie jest to moje daily ale jak jadę w trasę to nim .. bo moim mieszczuchem w trasie jest podobne spalanie :)

tego samochodu nie sprzedaję i nie mam zamiaru chyba że znajdzie się ktoś kto zapłaci tyle ile będę chciał.
Postanowiłem raczej kolekcjonować różne samochody :luka:
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-03-23   

kiedyś nie za bardzo mi się X podobały, teraz jakoś mi się odmieniło, szczególnie po obczajeniu i jeździe evo Kamila, lepiej zawsze kupix X niż jakieś dobite IX, które wcale wiele tańsze nie są...
 
 
Johnson 


Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 480
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-23   

Obecnie IX są nawet droższe i na pewno lepiej trzymają wartość ;)
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-23   

spokojnie spokojnie na ceny X też przyjedzie pora .. ale IX i VI zawsze będą wiecej warte
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
SłabyHTB 

Auto: COUPE VIg C4+S4C
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 904
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 2016-03-23   

spoko sztuka w końcu to evo,nic dodać nic ując,najwazniejsze ze dziewica,dobrze utrzymana
Wydech zajebisty wygląda jak wijący sqrwiel boa :mrgreen:
_________________
 
 
gvader

Auto: ATR
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 68
Skąd: Czewa/Wawa/Kato
Wysłany: 2016-03-24   

Mnie tylko zastanawia kwestia żywotności tego samochodu. Rozumiem, że Evo i w ogóle, ale... Auto ma przelatane 70k, jest po remoncie skrzyni, a przy 100k remont silnika. Nie znam się na serwisowaniu Evo, ale to bardziej kaprys czy konieczność?
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-24   

remont skrzyni polegał na wymianie dwóch synchronizatorów i sworzni mechanizmu różnicowego .. ot cały remont
remont silnika jest kaprysem przy takim przebiegu jeśli nic nie padnie wcześniej. bo będę chciał go zakuć na moce pod 600 KM
te samochody seryjne robią takie same przebiegi bezawaryjnie jak każde inne auto.. ale te samochody nie są używane jak każde inne i zazwyczaj nie są seryjne ..

seria ma 295 KM i 430 Nm .. mój ma po 100 więcej z obu wiec z automatu wszystko musi się szybciej zużywać

znajomy ma 120 tys przebiegu w swoim aucie przy takich samych modach i mocy...


każda osoba pisząca o zużywalności evo patrzy przez pryzmat starej hondy/toyoty/nissana, którym to samochodom w sumie tylko rdza przeszkadzała ale jak się zacznie modzić mocniej to tez się zużywają szybciej. Co nie zmienia faktu, że wtedy bezapelacyjnie lepiej samochody robili..

a patrząc na auta z lat evo x i to wszystkie mają jakieś wady coś się sypie etc.

poza tym evo i sti są najtańszymi autami tego typu w utrzymaniu
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-26   

mały update


RS Look

_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
Ostatnio zmieniony przez Ktulu 2017-07-08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2016-05-27   

potraktowałbym go czarną folią, bo srebrny taki se
_________________

 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-27   

mnie też czarny się podoba najbardziej ale mam gdzieniegdzie wgnioty i głębsze rysy . i by pod folią wyszły .. a poprawiać tego nie mam zamiaru bo auto ma fabryczny lakier i jak mi wpadnie do głowy pomysł sprzedaży to nie chce żeby mi jakiś kretyn jojcał że tu i tam malowane to było walone
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
YacaJackowski 


Auto: Passeratti
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 3029
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2016-05-27   

Ale ten wydech to jest madafaka. Dobrze wyglada!
_________________

 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-28   

Wpadło ot takie coś :) trzeba wykorzystać wszystkie funkcje :)




został przyjęty plan działania. i mam zamiar się go skrupulatnie trzymać :cwaniak:
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
Ostatnio zmieniony przez Ktulu 2017-07-08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna