Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-04-17 1998 Honda Integra Type-R nr 04156
I jest!! W końcu się udało spełnić marzenie i kupić ITR-a. Auto zakupione od piewszego właściciela, 78 letniego pana który kupił sobie nowego Type-Ra. Samochód zakupiony w łódzkim Polmozbycie w grudniu 1998 roku. Serwisowany TYLKO w ASO i TYLKO na OEM częściach, w 100000% seryjny. Poprzedni właściciel nigdy na aucie nie oszczędzał, jak padł Map sensor to wpadła nowa przepustnica, jak cieknie z zacisku to pakujemy nowy zacisk. Żadnych zamienników. Od nowości z ciekawszych rzeczy OEM auto dostało sprężyny przód, komplet amorków, przewody hamulcowe sztywne, osłony kolektora wydechowego i katalizatora, komplet zacisków, belki pod zderzakowe z odkręcanymi kawałkami podłużnic, część poduszek silnika, pare elementów foteli, zamek maski, przewody hamulcowe, wlepy na błotnikach z tył, dodatkowy komplet felg, antena, 1000km temu nowy końcowy, itd. Opony wymieniane co 2 sezony nie zależnie od przebiegu i ich stanu, co 10 tyś lub raz w roku przegląd, oczywiście na OEM filtrach i oleju Shell Helix 5w30. W dniu odbioru (24.03.2016) miała dokładnie 211978km przebiegu. Żeby nie było za różowo to do ogarnięcia są ranty nadkoli z tył, gąbki w fotelu kierowcy. Auto sprawiło trochę problemów, miało jakieś dziwne przestoje, przy normalnej jeździe nagle zwalniało i ogólnie jakieś słabe się wydawało. Pierwsza myśl to przewody i świece, wymieniłem je pomimo, ze miały tylko 10 tyś przebiegu, wpadły przewody Spoona i ciut się poprawiło ale nadal nie było dobrze. Okazało, ze przekorodował przewód paliwa zasilający i ukł. się zapowietrzał. Hamulcowe były wymienione a paliwowe po 18 latach się poddały, na szczęście zostały już wymienione i auto gania nieźle chodź do B20 jeszcze trochę brakuje. Ale się rozpisałem, a teraz do rzeczy:
MODEL: 1998, DC2, przebieg w momencie zakupu: 211976km
SILNIK:
- B18C6 - pełna seria
- OEM termostat 19301-PAA-306
- Pasek rozrządu OEM 14400-P72-014
- Pompa wody OEM Honda
- Płyn chłodzący OEM Honda
- Napinacz paska KOYO OEM Honda
- Uszczelniacze rozrządu OEM Honda
- świece irydowe NGK nowe
- tylny uszczelniacz wału OEM Honda
- komplet nowych uszczelek pokrywy zaworów
- nowe przewody zapłonowe OEM Honda
- nowy włącznik wentylatora OEM Honda
Plany:
- jeszcze nie wiem ale póki co chcę by słupek został w 100% seryjny, no może poza wałkami z czasem
UKLAD DOLOTOWY:
- seria z wkładką K&N (wpadła dziś 25.03.2016 w miejsce nowego OEM fitra wymienianego przy 210 tyś)
- wywalony rezonator + dolot zimnego powietrza
Plany:
- porting kolektora ssącego
- większa przepustnica
- nowa OEM uszczelka kolektora ssącego
- sylikonowa rura TEGIWA pomiędzy puszką a przepustnicą
UKLAD WYDECHOWY:
- końcowy OEM Honda o przebiegu 1000km
- kolektor wydechowy ala Toda by Noud owinięty bandażem bazaltowym z wyjściem 2,5" i V-bandem
- od kolektora do łączenia z tłumikiem końcowym wydech z kwasówki z środkowym powiększonym by DjHammer, łączony na V-bandach
ELEKTRONIKA:
- seria
Plany:
- z czasem pewnie wpadnie P30 + strojenie
UKLAD NAPĘDOWY:
- lekkie koło zamachowe 5kg by Dziak
- białe Enkei z EK9 z zimówkami 195/55/15
- czarne Enkei odmalowane proszkowo z gumami letnimi Toyo R1R 195/55/15
- nowe łożyska oraz olej w skrzyni biegów MTF Honda
- nowe sprzęgło OEM Honda
- tuleje Energy Suspension wybieraków dźwigni zmiany biegów
Plany:
- krótki IV bieg
ZAWIESZENIE:
- gwint AP
- rozpórka przednia górna Spoon Sports
- osłony drążków kierowniczych OEM
- tylne górne regulowane wahacze Hardrace
- przednie górne regulowane wahacze Hardrace
- długie szpilki kół
- dystanse kół 10 żeby wypchnąć ciut OEM koła
UKLAD HAMULCOWY:
- seria z nowymi OEM tarczami i klockami z przodu i z tył
Plany:
- kiedyś zaciski Spoon-a
- przewody w stalowym oplocie
BODY-KIT:
- seria
- OEM Honda halogeny przód
- zestaw ksenonów HB3 z przetwornicami slim i żarnikami 4300K
- nowe OEM Honda poszycia tylnych błotników
- białe kierunkowskazy w błotniki OEM Honda Stanley płaskie
- nowe naklejki i znaczki na całym aucie OEM Honda
ŚRODEK:
- seria
- zaślepka poduszki pasażera nowa OEM 77109-ST7-C00ZA
- nowa OEM Honda gałka dźwigni zamiany biegów
- czarne Recaro w stanie IDEALNYM
- nowe OEM dywaniki
- kiera OEM Momo non SRS na nowo obszyta
- karbonowe nakładki OEM Honda na przełączniki otwierania szyb
- plastikowa podłoga bagażnika z JDM-a
Plany:
- zegary z JDM-a
- mieszek dźwigni zmiany biegów z JDM-a
CAR-AUDIO:
- głośniki Gathers z karbonową membraną przód
- radio na kasety Pionieer z 1998
Plany:
- nowe radio Alpine
- nowe głośniki (ktoś wie jakie są w ITR z tył?)
MOC: 190km/178Nm może jest
Zdjęcia:
Fotki mam z przed 6 lat razem z moim ED6 kiedy nawet jeszcze nie marzyłem, ze będzie mój:
Pare fotek na szybko zaraz po myciu na szybko jeszcze na zimówkach:
Wielkanocny wypad nad wodę:
Wpadły głośniki Gathers-a na przód:
Wrzuciłem też przewody zapłonowe Spoona i przednią górną rozpórkę, foto niestety tylko z daleka bo komora jeszcze nie ogarnięta:
Ok, mody modami ale są ważniejsze rzeczy do ogarnięcia, nie dopatrzyłem się nigdzie w dokumentach faktury za wymianę rozrządu wiec szybka decyzja o jego wymianie, części zamówione, rozrząd wymieniony. Pasek OEM Honda, uszczelniacze wałków i wału OEM Honda, napinacz KOYO, pompa wody AISIN OEM Honda, płyn chłodzący OEM Honda (tak, wiem, jestem nie normalny i można było to zrobić na tańszych gratach ale co OEM to OEM i wolę kupić nie które części w foliówkach z logo Hondy). Odrazu zamówiłem nowe osłony drążków kierowniczych OEM Honda bo lewa już pękła oraz OEM zaślepkę poduszki pasażera, niestety nie mam wszystkiego na fotach:
Poprzedni właściciel dowózł mi jeszczę trochę faktur:
Faktura na wierzchu to najniższa jaka była za litr oleju i przechowanie kół. Co druga faktura jest na co najmniej 1500-2000 tyś zł a co trzecia - czwarta na 3000-5000zł. Za to co było wymienione w tym ITR można by kupić spokojnie nowego Type-Ra
Tak ITR stał na Asahi Tec-ach
A tak stoi na letnich kapciach, tak, wiem, czarny wygląda słabo, itd ale na żywo wg mnie na czarnych wygląda najlepiej i jak dojdzie obniżenie to będzie fajny bandzior:
_________________ EK4 Ferio x2 (B20VTEC + B16A2)
Ostatnio zmieniony przez Mugen 2017-01-30, w całości zmieniany 3 razy
Święty Gral! Takie rzeczy się w Polsce nie zdarzają. Ludzie pukają się w głowę jak chcesz 10 diesla z przebiegiem poniżej 200kkm, a tu 18letnia, niebita DC2 od pierwszego właściciela w PL... :O.
Na czarnych blachach powinna być...
Święty Gral! Takie rzeczy się w Polsce nie zdarzają. Ludzie pukają się w głowę jak chcesz 10 diesla z przebiegiem poniżej 200kkm, a tu 18letnia, niebita DC2 od pierwszego właściciela w PL... :O.
Na czarnych blachach powinna być...
PS. Czarne koła to zło w tym wypadku.
Przez brak wiedzy wiele osób zgodziło się w Wydziale Transportu na nowy dowód z nowymi tablicami, kiedy to skończyły się pieczątki... Niestety.
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-04-18
clark napisał/a:
Gz! Do szczęścia brakuje chyba tylko oem kiery momo z czerwwonym logiem H Wiadomo ile takie nowe oem dywaniki i czy w ofercie mają czerwone?
OEM dywaniki 2x droższe nic do Civic-a . Kiera będzie MOMO ale bez SRS
papel napisał/a:
clark napisał/a:
Gz! Do szczęścia brakuje chyba tylko oem kiery momo z czerwwonym logiem H
I dokładki!!!! Która już chyba czeka tylko na montaż
Dokładka będzie wy tym tygodniu, maluje się
Kawasaki napisał/a:
Święty Gral! Takie rzeczy się w Polsce nie zdarzają. Ludzie pukają się w głowę jak chcesz 10 diesla z przebiegiem poniżej 200kkm, a tu 18letnia, niebita DC2 od pierwszego właściciela w PL... :O.
Na czarnych blachach powinna być...
PS. Czarne koła to zło w tym wypadku.
Niebita niestety nie jest. + jest taki, ze wiem i widziałem jak było uderzone a było zaraz jak była nowa w styczniu/lutym 1999. Ubezpieczyciel nie miał nawet takiego auta w cenniku wiec nie wiedzieli jak go mają wycenić. Na czarnym na żywo jest najlepiej
Twisted napisał/a:
Kawasaki napisał/a:
Święty Gral! Takie rzeczy się w Polsce nie zdarzają. Ludzie pukają się w głowę jak chcesz 10 diesla z przebiegiem poniżej 200kkm, a tu 18letnia, niebita DC2 od pierwszego właściciela w PL... :O.
Na czarnych blachach powinna być...
PS. Czarne koła to zło w tym wypadku.
Przez brak wiedzy wiele osób zgodziło się w Wydziale Transportu na nowy dowód z nowymi tablicami, kiedy to skończyły się pieczątki... Niestety.
DC2 mega sprawa z taką historią, gratki!
No niestety i poprzedni właściciel się na to złapał, to już trzecie blachy na tym aucie
Myślałem, że mowa o dywanikach oem, ale dc2/ek9 5-częściowych, z alu emblematami Type R, wykonanych z innego materialu, jak zwykłe oem, o dywanikach, które jako stryane chodzą na ebayu po okolo 600zeta
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-04-23
Auto dostało wczoraj wydech od kolektora do łączenia z końcowym na V-bandzie 2,5" by DjHammer i kolektor wydechowy z B18C JDM 4-1 98 spec:
A dziś w końcu zamontowałem sprężyny Vogtland -30mm dedykowane do ITR, nowy drążek kierowniczy, nowe końcówki drążków, nowe osłony drążków OEM Honda oraz geometrię:
Foto z pod maski, ogarnięte tylko z grubsza wiec proszę się nie dopatrywać:
Kupiłem też pianownicę:
Umyta i po serwisie została odstawiona na parking, na dziś starczy jazdy
W tym tygodniu podobno ma być już pomalowana dokładka i mocno kusi by ją jeszcze ciut opuścić wiec powoli będę musiał się rozglądać za jakimś gwintem dedykowanym do ITR-a
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum