Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-11-28
Wygląda na to, ze ITR prawie na ukończeniu, poszycia tylne wstawione i pomalowane, dziś został złożony i spasowany bok i przód po szkodzie, jak dobrze pójdzie to jutro będzie lakierowany. Później pozostanie tylko składanie tej masy części które zdemontowałem by blacharze nic nie uszkodzili i tego co doszło w między czasie. Z nowości pomyślałem, ze skoro felgi zostały odmalowane proszkowo to wypadałoby zapodać na nie nowe opony. Wybór padł na R1R bo na nich jeszcze nie miałem okazji jeździć a i cena była super:
Do kompletu postanowiłem sie pozbyć negatywu z tył który zrobił się po obniżeniu wiec zakupiłem wahacze górne regulowane Hardrace:
Aktualnie szukam przodu w normalnej cenie tej samej firmy. Wróciła też kierownica Momo DC2 JDM non SRS z obszycia:
Znak jakości firmy obszywającej
Jeszcze coś tam na dniach dojdzie a później tylko składanie, składanie, składanie i cieszenie się z jazdy w końcu
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-11-29
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Drzwi i błotnik Ci już tak szybko przyszły?
Miały być na koniec grudnia ale termin sukcesywnie się przybliżał aż w końcu już doszły. Mało tego, gość ogarniający poszycia tylne spierdzielił je wiec na swój koszt zakupił nowe OEM Honda poszycia zewnętrzne i nadkola wewnętrzne . A niby też trzeba czekać na nie 2 miesiące
PeTeR47 napisał/a:
Wypas, dobrze ma ten ITR u Ciebie, na takich autach sie nie oszczędza, bede sledził temat, powodzenia
Dokładnie, tych aut jest coraz mniej a poza tym nie zasługuje na oszczędności
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2016-12-02
Ok, kolejne graty. Po długim wyczekiwaniu przyszły felgi na zimę:
OEM z EK9, miałybyć w super stanie ale są do malowania. Trudno, ogarnie się po zimie, już ubrane w zimóweczki, oczywiście w OEM rozmiarze 195/55/15. Doszła też paczka z częściami z Haparts, jedna z dwóch a w niej:
- dywaniki
- znaczek na przód
- naklejka na klapę, we wnęki drzwi wszystkie
- OEM żarówka do kierunkowskazu który został potłuczony przy wypadku (kierunkowskaz nowy OEM Honda też mam tyle, ze kupiłem go jeszcze w sierpniu zaraz po strzale)
- oprawka kierunkowskazu przedniego (ta na aucie została połamana w ASO przy nie umiejętnej wymianie żarówki a później wklejona na silikon )
Do kompletu są jeszcze OEM naklejki boczne na błotniki ale je zakupiłem już wcześniej oraz odebrałem z ASO komplet wszystkich zapinek progów oraz tych ze zderzaka przedniego wchodzących w błotniki i wszelkiego rodzaju innego gówna które wypada wymienić przy naprawie takiej a której nie uwzględnia rzeczoznawca jak np: zapinki nowe do nadkola.
Z rzeczy mniej przyjemnych to jakby ktoś był zainteresowany auto po naprawie prawdopodobnie będzie na sprzedaż. Z wszystkimi gratami które zebrałem do tej pory zamontowanymi na auto, z Recaro w stanie IDEALNYM, itd. Silnikowo 6 tyś km temu wymieniany był rozrząd cały (pasek, napinacz, pompa wody, uszczelniacze, uszczelki pokrywy zaworów, świece, f. powietrza K&N) - OEM Honda, 2tyś km temu nowy olej Mobil 1 5W50 z OEM filtrem (po naprawie jestem umówiony na przegląd w ASO, auto stoi od pół roku wiec dostanie znów nowy olej), 1,5 tyś km temu nowe łożyska w skrzyni, MTF, sprzęgło, lekki zamach oraz tylny uszczelniacz wału - wszystko OEM Honda poza kołem zamachowym robionym przez Dziaka. Reszta info na PW
Czemu tak? Może za długo nie jeździłem nią i kusi coś nowszego, w serii mocniejszego, z lepszym sprzętem audio, itd czyli nowy Type-R . Czas pokaże co będzie dalej z autem
W ITR-a jest zapakowana naprawdę góra siana i wszystko jest udokumentowane fakturami, paragonami i go wglądu w ASO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum