Wysłany: 2016-04-19 Orange CRV RD1 2.0 - 128km by Fanik
Witam drodzy forumowicze . Nazywam się Darek i od października 2015 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem pomarańczowej hondy CRV I generacji z silnikiem 2.0 - 128km oraz 3 letnią instalacją LPG BRC.
Powinien tak wyglądać, ale już nie wygląda Jego dawna CRV była ostatnio ogołocona wystawiona na sprzedaż za bodajże 6 tyś zł w stanie raczej słabym. Z dodatków JDM ostało się tylko akcesoryjne lusterko na przedni błotnik . Swoją drogą przez ostatni okres , przez moje ręce przewinęło duużo JDM dodatków do CRV , które najzwyczajniej sprzedałem dalej gdyż to auto traktuje jako fajny, zadbany dupowóz , leciutko zmodyfikowany
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-19
No i? Co to ma do rzeczy za ile jest teraz wystawiona? Chyba logiczne, że traci na wartości a nie zyskuje, mimo, że gaseb nią jeździł Od czasu crvki miałem chyba z 4 inne auta więc nie wiem co się z nią działo po sprzedaży. Jak ją sprzedawałem to praktycznie żadnych dodatków nie zostawiłem, niestety nikogo one nie interesowały. A Kolega Yaca napisał Ci gdzie szukać pomysłów hehee
Dobrze widzę, że podniosłeś ją tylko z tyłu? Czemu tak dziwnie? A co z przodem?
No i? Co to ma do rzeczy za ile jest teraz wystawiona? Chyba logiczne, że traci na wartości a nie zyskuje, mimo, że gaseb nią jeździł Od czasu crvki miałem chyba z 4 inne auta więc nie wiem co się z nią działo po sprzedaży. Jak ją sprzedawałem to praktycznie żadnych dodatków nie zostawiłem, niestety nikogo one nie interesowały. A Kolega Yaca napisał Ci gdzie szukać pomysłów hehee
Dobrze widzę, że podniosłeś ją tylko z tyłu? Czemu tak dziwnie? A co z przodem?
Jasne, że nie ma nic do rzeczy i tylko napisałem jak aktualnie się prezentuje. Nie zmienia to faktu, że jak była w twoim posiadaniu to wyglądała kozak. Jak wspomniałem. Przez moje ręce przewinęło się wiele dodatków JDM do CRV takich jak owiewki, lotki, dokładki itd, na dziś mogę mieć dostęp do JDM lusterka tylnej klapy , owiewek, całego climatronika itd, składanych lusterek itd, ale pytanie brzmi - po co ?:D Wole to popchnąć dalej
Co do podwyższenia samego tyłu to był to po prostu aspekt wizualny bo jak wiadomo tył w V-ce "siedzi" w stosunku do przodu a taki lift 3,5 cm po prostu fajnie ją zrównał z przodem
Być może tak jest. Na początku miało być 6 cm tył i 3,5 cm przód, ale musiałbym zmieniać opony na profil 75/80 bo z profilem 70 śmiesznie by to wyglądało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum