Auto: rs4
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 386 Skąd: BHW
Wysłany: 2016-11-24
Ale D3 nie jest kombi jak C6. i tu auto przegrywa konfrontację. Mając dzieciaki i psa takie A8 jest jest na drugiej pozycji.
Ciekawi mnie jakis koszt serwisu amortyzatorów w A8 w porównaniu z C6.
2 serwisy olejowe 1000zl ? to jaki ty olej lejesz (lotos ) i ile wchodzi?
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-24
MajloBHW napisał/a:
niechce mi sie szukać ps. kurde gaseb jak ja Ciebie dawno nie widziałem. to z 4 lata bedzie jak nie lepiej
będzie ze 4. Moja córa już ma ponad 2 lata. Mega ten czas leci. Wpadnij może na rozpoczęcie sezonu YTW to poplotkujemy trochę
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2016-11-24
MajloBHW napisał/a:
Ale D3 nie jest kombi jak C6. i tu auto przegrywa konfrontację. Mając dzieciaki i psa takie A8 jest jest na drugiej pozycji.
Ciekawi mnie jakis koszt serwisu amortyzatorów w A8 w porównaniu z C6.
2 serwisy olejowe 1000zl ? to jaki ty olej lejesz (lotos ) i ile wchodzi?
My nie mamy psa - sedan jest ładniejszy a kufer ogromny . Pozatym ujebana tylna szyba ciągle w piachu i soli to słbe doświadczenie 9miałem kilka hatchbacków i kombi - wiem, co mówię
komplet amortyzatorów 6000 (wkłądy bilstein lub koni + miechy continental) regeneracja - nie kupuje się nowych w aso (bo te nowe z aso są z programu regeneracji tak samo)
kompresor 1500 zł /nowy
fakt kilka lat temu były dostepne tylko prze aso i kosztowały prawie 30 tys zł./kpl
jeżdżę na Motulu Specific 502/505 5w40 wchodzi 8,5l - bańka 5l kosztuje chyba 160 zł + filtry 2x powietrze 120 + filtr oleju chyba 80 zl
za kpl tarcz i klocków przód i tył zimmerman sport zaplaciłem ~1700 zł ... OEM/ATE są tańsze
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-25
A7 jest piekielnie ladne
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2016-11-26
gaseb napisał/a:
A7 jest piekielnie ladne
oprócz tego ma gabaryty a8 d3 oraz adaptive air suspension, co oznacza, że wystarczy zmienić łączniki czujników poziomowania na takie z rzymską śrubą i po odpowiednim zestrojeniu cieszyć się glebą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum