Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda S2000 | Bajcarek
Autor Wiadomość
Pilar 


Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3706
Skąd: Katowice
Wysłany: 2019-05-19   

Wolałbym czarne ale i tak dużo lepiej :ok:
_________________
www.pilarposters.etsy.com
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-05-19   

Chyba też bym wybrał czarne :->
Ale i tak zazdro zestawu fotel/szelki :mrgreen:
Ja z moim gabarytem chyba żadnego kubelka nie zamieszczę :lol:
_________________
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2019-05-19   

Bajcarek napisał/a:
Zielone, niepasujące do niczego Takaty poszły do żyda


Ale TAKAT'y nie mają pasować do czegokolwiek.. zielona TAKATA to klasa sama w sobie.. wg. mnie teraz jest zbyt niebiesko.. zielona TATAKA była fajnym kontrastem... no ale to tylko pasy.. zawsze można zmienić,..
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-05-19   

A mnie się podoba, bardzo spójnie to wszystko wygląda. Willans to nie jest jakaś firma krzak w końcu, wiec wstydu nie ma (i nie mówię tak tylko dlatego, że też mam takie :P )

Te "karo mats" masz od JapanizeD? Jak Ci się trzymają?
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
memo88 


Auto: FK2R K20C1
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 467
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2019-05-19   

Gratki szelek! Kolor fajnie się wpasował. Nie wiem czy czarne nie zlały by się zbyt mocno z fotelem... Teraz krzyczą i pasują do charakteru eski 8-)
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-05-19   

Karamba, to naprawdę wyzwanie trafić kubełki, które zmieszczą się do eski, a to dopiero połowa sukcesu, no później jeszcze trzeba się w nie wcisnąć. Ostatnio coraz trudniej mi to przychodzi. :lol:

Mac Miller, ta dywaniki od Japanized. Jakość ok i nie niszczą się.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-05-27   

Upalanie na 2 rundzie RCP Time Attack bardzo udane. Udało się wygrać w mojej klasie z zapasem 2 sekund i zająć najgorsze na planecie 4 miejsce w generalce, za autami na pełnym slicku.

Zapraszam na przejazd tutaj:


(tak, auto jest na tyle niskie, że chłopaki rozkładali deski przed moim wyjazdem na tor. :wstyd: )






Graty do chłodzenia też się zbierają.

Chłodnica oleju 25-rzędowa FMIC




Podstawka pod filtr oleju z termostatem MOCAL


_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-27   

:koniuje: :koniuje: :koniuje:

i tyle.
 
 
Bakuu0 


Auto: GT+
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 413
Skąd: EZD
Wysłany: 2019-05-27   

Ja mam pytanie techniczne i wynika z ciekawości (dokształcenia) niż z krytyki.
Ręczny lekko podcinany.
Wytłumacz jak możesz?
BQ.
_________________
Life on Track | rad-sat.com.pl
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-27   

Piękne zwieńczenie 100strony wątku ;)
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-05-27   

Walczyłem jak mogłem, aby zmusić tył do skręcania, gdy auto próbowało jechać podsterem lub uciekało z idealnej linii. Te dwa zakręty, w których go używałem są bardzo śliskie i auto się za każdym razem inaczej zachowywało. Oczywiście, trzeba to robić z umiarem, aby nie zblokować tylnej osi, a jedynie trochę ją wspomóc. ;-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-05-27   

Bajcarek napisał/a:
Oczywiście, trzeba to robić z umiarem, aby nie zblokować tylnej osi, a jedynie trochę ją wspomóc. ;-)


trzeba tego nie robic wcale bo to bez sensu :-P jak przod odkleja to trzeba go dociazac biegiem albo noga :)
_________________
 
 
MuzykVrt

Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 62
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-05-27   

Zdrowo podaje! wydech trochę średnio brzmi po mojemu.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-28   

jest kot! 8-)

chłodnice taka wielka jakby na jakiś endurance się szykował :mrgreen:
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-05-28   

Fulek, dużo jeżdżę po eventach i wole nie osiągać 140 stopni, jak to bywało. :P

Co do wydechu, poczynił on w sumie jedyne szkody na tym evencie - zjaral zderzak dość poważnie, a plastyk ze zderzaka ładnie się na nim stopił. :lol:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna