Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda S2000 | Bajcarek
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-01-21   

Wszystko się zgadza, tylko właśnie ta cena odstrasza każdego :)
Na luźne latanie po torze bez parcia na wyniki, to właśnie federal jest fajny :)
_________________
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-01-21   

Bajcarek napisał/a:

EDIT: Tu ktoś sprzedaje dwie nowe sztuki w świetnej cenie, tylko DOT stary bo '14, działałoby to? Moje R888 obecne też w sumie DOT15 i działają świetnie.

https://allegro.pl/oferta/2xopony-235-45r17-dunlop-direzza-semi-slick-hom-e-8535373661


Jak były prawidłowo przechowywane (w dodatniej temp) to powinno być ok. Ale z założeniem, że zajeździsz je w sezon, max dwa, bo niestety później mogą już słabiej trzymać. Z doświadczenia, miałem 6 letnie Yoko AD08, które były już dość mocno plastikowe i dupa w FWD potrafiła się na nich odkleić. Po zmianie na 2 letnie - przepaść w przyczepności.
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Ania 


Dołączyła: 07 Paź 2019
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-22   

Karamba_DC2 napisał/a:
Federal jest super, bo można na nim wrocic do domu.


Tylko FZ201 tak trochę ma, a trochę nie ma homologacji E ;) Tzn oficjalnie ma, ale na oponach nie jest wybita, i "producent nie zaleca do jazdy po drogach publicznych". Taka ciekawostka.

Bajcarek napisał/a:
a na Dunlopach Direzzach 03G ktoś jeździł? Koleszkie, który jeździ po Poznaniu w RX8, mówił że na pierwszej sesji, jak wyjechał na tych właśnie oponach, urwał 3 lub 4 sekundy w porównaniu do Federala (nowego) i generalnie twierdził, że nie można kupić lepszej opony semi slick... tylko cena zabójcza. :mrgreen:


To już nie pierwsza opinia jaką słyszę o tych oponach, że to najszybszy semi na Poznaniu. Bardzo bym chciała na nich pojeździć, no ale tak jak piszesz, cena... :)
Natomiast jeśli planujesz jeździć głównie po Pszczółkach, to chyba wybrałabym Extreme, w cenie jednego kompletu r888 czy Direzzy miałbyś ze dwa i pół kompletu opon na różne warunki.
_________________
fb/szparko
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-01-23   

Extreme mógłbym kupić tylko na przód, nie ma go w wersji szerszej niż 225 w 17" :/
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2020-01-23   

Jest chyba 245/40/17 jeśli mówimy o vr2.
_________________

 
 
Ania 


Dołączyła: 07 Paź 2019
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-24   

Game napisał/a:
Jest chyba 245/40/17 jeśli mówimy o vr2.


Jest vr1 i vr2, chyba że po prostu chwilowo nie ma w magazynach.
http://extreme-tyres.com/pl/opony/
_________________
fb/szparko
 
 
Jarusnet 


Auto: MR2 TypeR :)
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 67
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2020-01-25   

Bajcarek napisał/a:
a na Dunlopach Direzzach 03G ktoś jeździł? Koleszkie, który jeździ po Poznaniu w RX8, mówił że na pierwszej sesji, jak wyjechał na tych właśnie oponach, urwał 3 lub 4 sekundy w porównaniu do Federala (nowego) i generalnie twierdził, że nie można kupić lepszej opony semi slick... tylko cena zabójcza. :mrgreen:


Nie wiem jak w porownaniu do Federala, ale w porownaniu do R888R to:
Direzza 205/50/15 zapewnia WYZSZA/LEPSZA przyczepnosc niz R888R 235/45/15

Testowane podczas wspolnego wypadu na Silsie w mojej MR2 = ten sam dzien, ten sam obiekt, te same warunki atmosferyczne, to samo cisnienie na zimnych (1.6). Po zalozeniu Direzzy na tyl best lap mimo, ze teoretycznie duzo mniejsza powierzchnia styku opony z podlozem.

Podna sytuacja byla na Torze Krzywa, gdzie na R888R robilem gorsze czasy.

Natomiast co bylo na plus R888R to 'czucie' wydawalo mi sie, ze auto latwiej i przewidywalniej sie na nich prowadzi i moment gdzie trace przyczeplnosc jest taki przyjemniejszy, dajacy wiecej czasu na kontrowanie i prowadzenie w poslizgu. Direzza raczej trzyma i o juz nie trzymam :mrgreen:

Jeszcze jedna istotna kwestia: Direzza byla nowka (tzn. DOT mniej niz 2 lata) Toyo 3-4 letnie i mniej bieznika.
_________________
jarusnet.pl aktualna oferta czesci
http://www.facebook.com/Jarusnet
 
 
octane 


Auto: Datsun 280z Porsche 718S 72'riviera
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 120
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-02-01   

Ja polecam extreme vr2. Przejeździłem cały sezon 2019 na wielu imprezach i byłem bardzo zadowolony. W tej cenie nie ma lepszej opony. Do tego można kupić 2 gatunek, który tak na prawdę jest pełnowartościowy, i kosztuje śmieszne pieniądze.
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-03-17   

Dotarły brakujące części, na złożenie auta na zawody, które i tak się nie odbędą przez wirusy w koronie. :oops:

Długo wyczekiwane zawieszenie ISC wersja N1 RACE/TRACK + sprężyny 18/18 KG, różnica będzie ponoć kolosalna względem BC Racinga 10/10 KG. :mrgreen: Dzięki serdecznie Karamba za ogarnięcie tematu. :zdrowko:










Nowe ori wlepki na felgi.





Dowód na to, że nie warto kupować "legit" części na ebayu. :lol:




Felgi zaś, przefarbowały się, jednak na biało.








Opony Toyo R888R - przód 225/45/17, tył 255/40/17. Dodatkowo, możliwie najświeższy DOT, jaki był w PL dostępny - grudzień 2019.









Olej Millers 5W40 NT+ oraz OEM filtr oleju.




Mocowania hardtopa na "sztywno" od gangstera z Black Cartel. 8-) Dzięki Jaca! :zdrowko:

[
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-03-17   

No z tymi naszymi gwintami to w ostatniej chwili, bo problemy z transportem coraz większe, teraz pewnie utknęły by w porcie na kwarantanne jak pozostałe statki :/
_________________
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-03-18   

O ciekawe że ISC teraz daje obejmy do mocowania przewodów hamulcowych.

Koła wygladają konkret :mrgreen:
 
 
eser 


Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 232
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-18   

No pięknie :D ! Jak to ma się cenowo w stosunku do np ohlinsa?
_________________
Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-03-18   

airman napisał/a:
O ciekawe że ISC teraz daje obejmy do mocowania przewodów hamulcowych.

Koła wygladają konkret :mrgreen:


Też się właśnie zdziwiłem. Mam zawias z tego samego grupowca i nie dostałem tych obejm...
Wie ktoś może jak to rozwiązać sensownie?
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-03-19   

żeby porównać ten ISC z BC, musiałbyś do BC wsadzić springi 18kg. W sumie - czemu tak nie zrobiłeś?
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-03-19   

Nie zrobiłem tak, gdyż był grupowiec na ISC, a na BC już miałem kupca i po 3 latach jeżdżenia i trochę torowania, wolałem zmienić na nowy zawias. Poza tym, sądzę, że oprócz prawie podwojenia twardości sprężyny, to nie będzie najbardziej kluczowa zmiana, a właśnie charakterystyka pracy amortyzatora zrobi tu największą robotę, będzie pewnie już miał o wiele przyjemniejsze ustawienie siły odbicia, zupełnie inną charakterystyką pracy uginania przy ustawieniu tylu samu "klików" twardości etc etc. BC był w sumie najbardziej standardowym-streetowym modelem, no i czasem jego działanie mnie irytowało, był za miękki, a właśnie wspomniana siła odbicia, była naprawdę nieodpowiednia. Na ulicy i tripach BC fajnie się spisywał, zaś na torze czułem, że samym zawiasem można dużo ugrać, a że właśnie na specyfikacji torowej bardziej chcę się skupić i dopełnić potencjału moich innych części zawieszenia, stąd witamy ISC. :mrgreen:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna