Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Le gwint?!
Autor Wiadomość
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2017-08-03   

Bio napisał/a:
do 4.5K ja będe polacał BC Racing. Dobra marka, nic się nie dzieje. Części spokojnie możesz importować nawet samemu z UK.

x2
_________________

 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-03   

Chyba nawet @Kamil na nich śmiga :> Nie chce aby był mega twardy. Gleby ogromnej też raczej nie będzie, felgi są 17" więc bardziej nastawiam się na RACE LOOK i dobre prowadzenie :-D O Tein'ie słyszałem, że jest dość miękki i są spore przechylenia.. W BC raczej tego nie ma ?
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-03   

MateuszMats napisał/a:
Chyba nawet @Kamil na nich śmiga :> Nie chce aby był mega twardy. Gleby ogromnej też raczej nie będzie, felgi są 17" więc bardziej nastawiam się na RACE LOOK i dobre prowadzenie :-D O Tein'ie słyszałem, że jest dość miękki i są spore przechylenia.. W BC raczej tego nie ma ?

kwestia jakie sprężyny kupisz i jak sobie amortyzatory ustawisz. Każdy zestaw BC możesz sobie skonfigurować jeśli chodzi o springi - każdą oś osobno.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-03   

Rozumiem Cię Bio, ale chodziło mi bardziej o to, że- podobno- najbardziej hardcorowe ustawienie w Tein'ie i tak powodowało przechylenia się samochodu. Nie wiem na ile to jest prawdziwe, bo była to opinia kogoś, kogo nie znam, może miał zbyt miękkie sprężyny, nie mam pojecia. Stąd było to moje pytanie odnośnie BC Racing :->
 
 
Pilar 


Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3704
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-08-04   

Podobno BC lepsze od Teina. Sam sie rozglądam i trafiłem na taką recenzje na s2ki:

https://www.s2ki.com/foru...-review-861880/

Za 4k z przesyłką do polski byś miał 8-)
_________________
www.pilarposters.etsy.com
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-04   

MateuszMats napisał/a:
Rozumiem Cię Bio, ale chodziło mi bardziej o to, że- podobno- najbardziej hardcorowe ustawienie w Tein'ie i tak powodowało przechylenia się samochodu. Nie wiem na ile to jest prawdziwe, bo była to opinia kogoś, kogo nie znam, może miał zbyt miękkie sprężyny, nie mam pojecia. Stąd było to moje pytanie odnośnie BC Racing :->

Jeśli w Teinie dają jakieś bardzo miękkie sprężyny, to niestety będzie się przechylać.

w E46 Coupe (ciężka cholera), na sprężynach 8kg/mm na obydwu osiach, przechył jest dość mały, ale ew. korektę tego, jeśli bym chciał zrobić, to już stabem.

Przy okazji: BC jest jakościowo lepiej oceniany od HSD czy ISC. No i jesteś w stanie otrzymać od producenta papier potwierdzający charakterystykę sprężyny, czy amortyzatora (jak idziesz grubo to Ci przygotują cały zestaw pod zamówienie), co niestety nie jest standardem w budżecie ok. 4k PLN.
U mnie po 1-szej zimie, bez konserwacji, przeleciałem myjką po gwintach i dalej mogę się bawić wysokością. 0 rdzy, a zawias pracuje tak dobrze jak po założeniu (z 15kkm zrobił u mnie na bank już)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-04   

Jeszcze trochę posiedzę w necie i poszukam opinii, ale to co Bio oraz Pilar wysłaliście/powiedzieliście na temat BC jest dość przekonujące aby je wybrać ;-) Jak już zamówię i się sprawdzą to możecie liczyć na jakieś piwko :mrgreen:
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-04   

MateuszMats napisał/a:
Jeszcze trochę posiedzę w necie i poszukam opinii, ale to co Bio oraz Pilar wysłaliście/powiedzieliście na temat BC jest dość przekonujące aby je wybrać ;-) Jak już zamówię i się sprawdzą to możecie liczyć na jakieś piwko :mrgreen:

Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87 ;)
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-04   

Bio napisał/a:
Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87 ;)
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"

Nie wiem czy mówisz o coupe czy hatch-u ale waga jedynki jest nieco większa niż w moim nissanie, więc naprawdę ma hardy sprężyny... Osobiście raczej zastanawiam się nad 8 lub 10 z przodu i odpowiednio mniej z tyłu. Ciężko mi podjąć decyzję. W każdej furce miałem serię zawiechy i dawały radę :-P
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-08-05   

kurde 8kg to jest kanapa, miałem kiedys w isc 12kg i na soft to w sumie też nie był jakiś beton

Możliwe żeby między producentami była duża różnica w twardości sprężyn? ja mam teraz Meisterr, sprężyny 8/6. Nie jeździłem jeszcze na nim ale na postoju przy ustawieniu soft gnienie się jak seria, na hard jest b.duża różnica i zdecydowanie mniej ale i tak dosyć się poddaje.

ja tu będę chciał tu wsadzić springi 16/12 :-P
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-05   

MateuszMats napisał/a:
Bio napisał/a:
Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87 ;)
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"

Nie wiem czy mówisz o coupe czy hatch-u ale waga jedynki jest nieco większa niż w moim nissanie, więc naprawdę ma hardy sprężyny... Osobiście raczej zastanawiam się nad 8 lub 10 z przodu i odpowiednio mniej z tyłu. Ciężko mi podjąć decyzję. W każdej furce miałem serię zawiechy i dawały radę :-P

hatch
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-05   

Z 8kg może przesadziłem, ale na pewno więcej niż 10kg nie będę montować. Jeszcze nie szukałem konkretnie, ale chyba ceny w PL i UK są zbliżone, więc nie będę się fatygować i poszukam u nas dobrej oferty ;-)
A jeśli chodzi o 16/12 to taniej byłoby wstawić rury na sztywno w przypadku nissana :mrgreen:
 
 
fala 


Auto: corolla KE70
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: Iława
Wysłany: 2018-02-09   

nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam się pod ten : co myślcie o tym zestawie link ? cena po tym kursie dolara jest dość atrakcyjna ... i drugie pytanie - czy istnieje możliwość kupienia gwintu tylko na przód ? ( AP , ISC bądź podobne ) Spotkał się ktoś z taką możliwością ?
_________________

 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-02-11   

tylny camber wygląda jak rasowy chinol:p
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Wojtuuus 
EF enthusiast


Auto: EE9 / JZS160
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-12   

Czar prysnął jak zobaczyłme kwotę za wysyłkę - 607 usd :roll: :mrgreen:
_________________
Honda Civic Ferio 6th Generation

Drogi są niebezpieczne, dlatego trzeba jeździć szybko, by czas przebywania na drodze skrócić do minimum.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna