Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Le gwint?!
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-02-27   

ISC można kupić nawet sztukami ;)
Na przód jak najbardziej.
_________________
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-02-27   

ISC spoko, największy plus to dostępność ew cześci.. ale chyba cenowo teraz to już nie jest taki szał

pierwszy komplet kupowałem coś za okolice 2500 i to race :-> , dziś pewnie ze 4k :roll:
 
 
beddom 

Auto: ED4 & RD8
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-15   

Odkopie:

Tez stoje przed dokonaniem wyboru miedzy BC Racing, ISC, D2

BC Racing, ISC słyszałem dużo dobrych opinii.

I z wiązku z tym ma pytanie:

1. ISC sport a racing jaka jest różnica oprócz twardości sprężyn? ?

2. BC Racing BR są 3 warianty (RS,RA,RH) może ktoś mi wyjaśnić różnice?

Gwint ma byc do Civica ED --> jaka twardości sprężyn będzie optymalna.


Widzę ze jest grupowy na ISC i cena jest mniej więcej taka sama jak za BC Racing.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-07-16   

https://www.coilovers-uk.com/bc-racing-range.html
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-16   

Jak do jazdy codziennej to bralbym podstawowy model, one zazwyczaj mają sprężyny 8/6 i to jest jak najbardziej ok. Po torze też na tym z powodzeniem polatasz. A który? Ja bralbym ten co wychodzi najtaniej
 
 
beddom 

Auto: ED4 & RD8
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-16   

Bio napisał/a:
https://www.coilovers-uk.com/bc-racing-range.html


to w sumie widziałem. pytanie czy w przypadku civica ED różnica miedzy Rubber Top Mount a Pillowball Top Mount będzie zauważalna i będzie opłacało się dopłacić.
Z tego co czytałem to w drugim przypadku więcej "hałasów" sie przenosi na bude.

fulek napisał/a:
Jak do jazdy codziennej to bralbym podstawowy model, one zazwyczaj mają sprężyny 8/6 i to jest jak najbardziej ok. Po torze też na tym z powodzeniem polatasz. A który? Ja bralbym ten co wychodzi najtaniej


mówisz o ISC czy BC?

Bardziej zależy mi na właściwościach na tor --> wiemy jakie mamy tory w Polsce wiec tez nie chce przesadzać z twardością aby nie skakać ja pinpong.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-16   

Myślałem, że myślisz bardziej o jeździe normalnej

tory właśnie mamy coraz lepsze, chyba, że mówisz o lotniskach typu Oleśnica

początek roku jechałem na 8, 6 (Łódź, Pixer, Kielce) na Silesie wsadziłem 12, 8 i lepiej pokonywał zakręty, myślę, że na Łódź i Pixer te twardsze lepiej by się nadały. Na Kielce zdecydowanie nie

Osobiście myślę o wsadzeniu jeszcze twardszych sprężyn
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-07-16   

fulek, też będę chciał zamawiać twardsze sprężyny pod zawias BC i myślałem o Swift-ach bo oni oficjalnie współpracują, może razem zamówimy :P ?
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2018-07-16   

beddom, odradzam ISC do ED. Późniejszym wieczorem napiszę PW z wyjaśnieniem.
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-16   

Yaca napisał/a:
fulek, też będę chciał zamawiać twardsze sprężyny pod zawias BC i myślałem o Swift-ach bo oni oficjalnie współpracują, może razem zamówimy ?


no swift to byłoby coś, w końcu miałbym jakiś jdm w zawiasie :mrgreen: tylko obawiam się, że to wyjdzie więcej niż mój gwint jest wart :lol:
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2018-07-16   

eithray napisał/a:
beddom, odradzam ISC do ED. Późniejszym wieczorem napiszę PW z wyjaśnieniem.


Straszna koza na tym gwincie? Czy coś pomieszałem? Ale wydaje mi się że to na ISC się w ogóle zejść nie dało
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-16   

no z przodem tak jest, w 6g tez gleby nie zrobisz jeżeli oczywiście chcesz zachować preload. U mnie w Meisterr jest zresztą podobnie. Mam na max obniżenie i trudno nazwać to glebą :-P
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-07-16   

fulek napisał/a:
no swift to byłoby coś, w końcu miałbym jakiś jdm w zawiasie tylko obawiam się, że to wyjdzie więcej niż mój gwint jest wart


można zapytać ;-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2018-07-16   

Mareczuczek napisał/a:
Straszna koza na tym gwincie? Czy coś pomieszałem? Ale wydaje mi się że to na ISC się w ogóle zejść nie dało

fulek napisał/a:
no z przodem tak jest, w 6g tez gleby nie zrobisz jeżeli oczywiście chcesz zachować preload. U mnie w Meisterr jest zresztą podobnie. Mam na max obniżenie i trudno nazwać to glebą :-P


Po pierwsze jest mega koza z przodu, nawet z max skręconym gwintem. W zasadzie to tą regulację wysokości z przodu można o kant dupy sobie rozbić, bo w dół już nie da rady zejść, a w górę to będzie jak seria lub wyżej. Wymienili mi wkłady amortyzatorów(bez żadnej dopłaty) na jakieś krótsze z mniejszym skokiem, ale i tak o glebie nie ma mowy. Pierwszy setup to chyba do robienia terenówki z CRX'a był :lol: :lol: :lol: Wiem, że taki gwint nie jest do stensów itp, ale miło jest jak się ma jakiś zapas regulacji. Z tyłu jest ok.
Po drugie bardzo mi brakowało mocowań na przewody hamulcowe. Takie Bilsteiny B8 to posiadały, a ISC za sporo większy hajs już nie.
Po trzecie z upływem czasu jakoś średnio wizualnie ten gwint wygląda, a samochód garażuję i praktycznie nim nie jeżdżę ;-) Nie wiem jak to u innych wygląda robiących większe przebiegi.
Znajomy założył do ED9 wyżej wymienione zawieszenie i może powiedzieć to samo.

Mówię o wersji ISC Racing do EE/ED. Z innymi modelami nie miałem do czynienia!
Dużym plusem jest obsługa klienta, możliwość doboru sprężyn, szybki serwis oraz to jak samochód się prowadzi :-) Sprężyny u siebie mam P:10kg/mm, T:6kg/mm i się to bardzo fajnie sprawdza. :-)
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
beddom 

Auto: ED4 & RD8
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-17   

eithray, Wielkie dzieki za info!

fulek, dzieki za info w takim razie zrobimy 10/6
obecnie mam Bilstain + H&R i jest srednio... auto mocno sie kladzie.
https://www.youtube.com/w...QgoCMm3PA&t=31s



Jak juz ustalone ze ISC odpada to moze ma ktos doswiadczenie z BC racing w ED?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna