Tommi01, no i gdzie jakieś filmidła jak to podaje !
jak odpali
gruz dalej w hondata garage czym było więcej rozkręcane tym było więcej drutów na drutach i do tego pospinane plastikowymi opaskami....
14215425_1118967568151840_788360172_o by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
powoli auto jest doprowadzane do stanu by można było nim jezdzić
każda firma która robiła przy aucie zostawiła po kilka drutów hehe
od zawsze chodziło mi mr z k20 zobaczmy pod koniec roku czy będę chciał gdzieś startować
Miniol napisał/a:
nie lepiej by było poszukać mocy w tym k24? np. wałki z k20a +strojenie? (nie wiem akurat jak z ostrością wałków z TSX'a).
wałki są ok . ssak rbc /rrc zrobił by robotę ale trzeba silnik wyciągać... to wtedy jeszcze głowice zmienić ale teraz poupalam k24 zobaczę jak się jezdzi
Karamba_DC2 napisał/a:
Zostaje K24 jeszcze czy już podmiana słupka następuje ?
jak bym miał sprzedawać słupek to wolał bym jednak sprzedać cały swap i kupić kompletne k20z4 z 2010r
Jak tak z Tobą gadam to gratuluję cierpliwości bo ja bym tego tak nie zostawił , dobrze ze dojechałeś do domu cały
W tym sezonie to już za wiele nie pojezdzisz chyba
Serio to był taki ulep? Ja się bardzo interesowałem tym autem ale cena mnie zniechęcała przez dłuższy czas a teraz wychodzi, że to nie była taka okazja jak się wydawało...
Modyfikacja wydechu była robiona w SSG - jest na dole strony wzmianka przez Dmocha.
Dzięki za link. To tylko uświadamia w przekonaniu, że nie znasz auta które robiłeś. Nie zmienia to faktu, że cały wydech robił PrzemoCar, nie PromotoR. Wygladał tak.
Nie miał dwóch plecionek i czego by PrzemoCar'owi nie zarzucić - spawa doskonale.
Z plecionką ewidentny błąd nawet na tamte lata - powinien był usunąć wewnętrzną siatkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum