Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota MR-S Race car
Autor Wiadomość
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-01-27   

woow dobre plany! co Cie nakłoniło na zmiane hampla z tyłu ? W eskach bardzo czestko topowe fury upalaną na serii plus eewentualnie większa tarcza
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-27   

Yaca napisał/a:
woow dobre plany! co Cie nakłoniło na zmiane hampla z tyłu ? W eskach bardzo czestko topowe fury upalaną na serii plus eewentualnie większa tarcza


Yaca napisał/a:
woow dobre plany! co Cie nakłoniło na zmiane hampla z tyłu ? W eskach bardzo czestko topowe fury upalaną na serii plus eewentualnie większa tarcza


dzięki !
co mnie nakłoniło
- brak sportowego klocka - lub z za granicy = kosmiczna cena
- po warszawskiej regeneracji musiał bym je znów zregenerować ....
- tarcze 260x16 zostaje zastąpiona tarczą z mini coopera 294x22 w cenie 70zl za szt :shock: :shock:
- mam silnik z tyłu więc tylne heble dostają po dupie
- i klocki tanie do zacisków z evo :-D

ogólnie zamysł tego auta od początku nakierowany był na zapłacić więcej przy budowie ale pózniej eksploatacja mega tania !
heble przód tarcze 380zl klocki ds2500- 500zl / tył tarcze 140 klocki ds2500 300zl
silnik - zmieniać tylko olej
kola będę jezdził tylko na oponach extreme dopasowałem set 225/245 na sucho i mokro sa opony do kupienia komplet kolo 1400zl więc też śmieszna kasa :)

skończyć i cieszyć się jazda !
_________________

 
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-27   

Dobry patent z tymi zaciskami pod ręczny. Kupiłem przed chwilą takie same i będę kombinował u siebie z zamontowaniem. Wiszę piwko za fotę ;-)
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-27   

Dobre mody :) zapowiada sie ciekawie :D czekam na fotki rollbara :) Mam nadzieje ze Piotrek sie spisze
 
 
Demon 


Auto: MX-5 Anniversary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 156
Skąd: śląskie
Wysłany: 2019-01-27   

To ciekawe z tymi stabami Bajcarek. Z tego co kojarzę to na tor właśnie w większości przypadków zakłada się gruby na przód i cienki na tył. Ale to może dlatego, że silnik jest centralnie
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-27   

Ten bak paliwa to na serio planujesz mieć z przodu?
_________________

 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-28   

Konkret, wygląda na to że nareszcie wyjedzie w pełni sił w tym sezonie :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

Demon napisał/a:
To ciekawe z tymi stabami Bajcarek. Z tego co kojarzę to na tor właśnie w większości przypadków zakłada się gruby na przód i cienki na tył. Ale to może dlatego, że silnik jest centralnie


Spirit mr ma seryjny stab z przodu ale on ma właśnie betonowe sprężyny a ja 4/6 więc liczę że gruby stab zrobi robotę.


carl0s napisał/a:
Ten bak paliwa to na serio planujesz mieć z przodu?


A co w tym dziwnego? Wywalam 40kg z tylnej osi i daje dodatkowe 40 na przednia. Balans się poprawi
_________________

 
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

Tommi01 Wiem, że są rozwiązania np Porsche które ma zbiornik z przodu przy centralnie umieszczonym silniku. Z kolei Japończycy umieszczają go z tyłu np NSX czy właśnie Mr2. Ten balans 50/50 to jak liczy się go w takim przypadku - z pełnym bakiem czy na pusto? A zapytałem bo jakoś psychicznie wolał bym aby zbiornik z paliwem był za mną niż przed - u Ciebie w aucie jest chłodnica i potem właśnie on i w przypadku jakiegoś "nieszczęścia" łatwo go rozszczelnić.
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

carl0s napisał/a:
Tommi01 Wiem, że są rozwiązania np Porsche które ma zbiornik z przodu przy centralnie umieszczonym silniku. Z kolei Japończycy umieszczają go z tyłu np NSX czy właśnie Mr2. Ten balans 50/50 to jak liczy się go w takim przypadku - z pełnym bakiem czy na pusto? A zapytałem bo jakoś psychicznie wolał bym aby zbiornik z paliwem był za mną niż przed - u Ciebie w aucie jest chłodnica i potem właśnie on i w przypadku jakiegoś "nieszczęścia" łatwo go rozszczelnić.


seryjne mr ma 35/65 z pełnym bakiem z przodu powinno być 50/50
w razie "w" liczę ze bak się wgniecie :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
 
WojtekMR

Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 375
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-01-28   

43/57 :-P
elise 38/62
https://www.spyderchat.co...ht-Distribution

http://www.formula1-dicti...ht_balance.html
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-28   

Jestem mega ciekawy jakie czasy będziesz robił na Poznaniu.

Sprzęt już naprawdę mega do upalania!

Graty, że dotrwales do tego momentu :-P
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

Bajcarek napisał/a:
Staby raczej na odwrót powinny być, z tyłu jakiś mega gruby, a przód bardzo cienki. Zresztą, tutaj jest całe źródło wiedzy. ;-)



Dużo dobrych informacji jest w tym filmiku. Ciekawe jest to, że mówi on o tym, że K20 zaburza balans tego auta i dlatego jeździ z 2zz-ge na pokładzie. Poleca on z przodu 16' przy tej samej szerokości opon (225) vs 17' jak u Ciebie. Zbiornik 80l ma również z przodu :evil:
Przy tym setupie to jesteś w górnej granicy Club w TAP. Mam nadzieje, że się spotkamy na jakiejś rundzie to porównam Twoje czasy do tego co ja będę kręcić.
_________________

 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2019-01-28   

Podziwiam za cierpliwość :mrgreen: Tyle razy co motor wyjeżdżał z budy to już dawno bym to sprzedał :lol: Jeden z moich ulubionych tematów na forum ;-)
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

WojtekMR napisał/a:
43/57 :-P


to jeszcze lepiej

fulek napisał/a:
Jestem mega ciekawy jakie czasy będziesz robił na Poznaniu.

Sprzęt już naprawdę mega do upalania!

Graty, że dotrwales do tego momentu :-P


też się ciesze że jeszcze mam to auto haha no z czasami jestem mega ciekaw

carl0s napisał/a:
Dużo dobrych informacji jest w tym filmiku. Ciekawe jest to, że mówi on o tym, że K20 zaburza balans tego auta i dlatego jeździ z 2zz-ge na pokładzie. Poleca on z przodu 16' przy tej samej szerokości opon (225) vs 17' jak u Ciebie. Zbiornik 80l ma również z przodu :evil:
Przy tym setupie to jesteś w górnej granicy Club w TAP. Mam nadzieje, że się spotkamy na jakiejś rundzie to porównam Twoje czasy do tego co ja będę kręcić.


wg mnie filmik bez szalu czy gość prawdę gada tego nie wiem czy może to ściema

co do k20 faktycznie jest cięższe od 2zz o całe 7kg ! ale skrzynia biegów z kserii jest lżejsza o 5 kg od toyoty ... czyli k20 jest cięższe o 2kg :lol: :lol: :lol: :lol: zły balans ....

z przodu ma 16 225/45r16 bo takie się mieszczą w błotniku bez wycinania ale cena 1000zl za szt!!! ja powycinałem co blokowało i mam 17 za 300zl ...

zbiornik ma z przodu ale na pewno tam nie ma 80L max 40 l

wychodzi mi 270km+/tone więc jezdze w sprincie :mrgreen:

Game napisał/a:
Podziwiam za cierpliwość :mrgreen: Tyle razy co motor wyjeżdżał z budy to już dawno bym to sprzedał :lol: Jeden z moich ulubionych tematów na forum ;-)


teraz w ramach nudy silnik wyciągam hahaha
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna