woow dobre plany! co Cie nakłoniło na zmiane hampla z tyłu ? W eskach bardzo czestko topowe fury upalaną na serii plus eewentualnie większa tarcza
Yaca napisał/a:
woow dobre plany! co Cie nakłoniło na zmiane hampla z tyłu ? W eskach bardzo czestko topowe fury upalaną na serii plus eewentualnie większa tarcza
dzięki !
co mnie nakłoniło
- brak sportowego klocka - lub z za granicy = kosmiczna cena
- po warszawskiej regeneracji musiał bym je znów zregenerować ....
- tarcze 260x16 zostaje zastąpiona tarczą z mini coopera 294x22 w cenie 70zl za szt
- mam silnik z tyłu więc tylne heble dostają po dupie
- i klocki tanie do zacisków z evo
ogólnie zamysł tego auta od początku nakierowany był na zapłacić więcej przy budowie ale pózniej eksploatacja mega tania !
heble przód tarcze 380zl klocki ds2500- 500zl / tył tarcze 140 klocki ds2500 300zl
silnik - zmieniać tylko olej
kola będę jezdził tylko na oponach extreme dopasowałem set 225/245 na sucho i mokro sa opony do kupienia komplet kolo 1400zl więc też śmieszna kasa
To ciekawe z tymi stabami Bajcarek. Z tego co kojarzę to na tor właśnie w większości przypadków zakłada się gruby na przód i cienki na tył. Ale to może dlatego, że silnik jest centralnie
To ciekawe z tymi stabami Bajcarek. Z tego co kojarzę to na tor właśnie w większości przypadków zakłada się gruby na przód i cienki na tył. Ale to może dlatego, że silnik jest centralnie
Spirit mr ma seryjny stab z przodu ale on ma właśnie betonowe sprężyny a ja 4/6 więc liczę że gruby stab zrobi robotę.
carl0s napisał/a:
Ten bak paliwa to na serio planujesz mieć z przodu?
A co w tym dziwnego? Wywalam 40kg z tylnej osi i daje dodatkowe 40 na przednia. Balans się poprawi
Tommi01 Wiem, że są rozwiązania np Porsche które ma zbiornik z przodu przy centralnie umieszczonym silniku. Z kolei Japończycy umieszczają go z tyłu np NSX czy właśnie Mr2. Ten balans 50/50 to jak liczy się go w takim przypadku - z pełnym bakiem czy na pusto? A zapytałem bo jakoś psychicznie wolał bym aby zbiornik z paliwem był za mną niż przed - u Ciebie w aucie jest chłodnica i potem właśnie on i w przypadku jakiegoś "nieszczęścia" łatwo go rozszczelnić.
Tommi01 Wiem, że są rozwiązania np Porsche które ma zbiornik z przodu przy centralnie umieszczonym silniku. Z kolei Japończycy umieszczają go z tyłu np NSX czy właśnie Mr2. Ten balans 50/50 to jak liczy się go w takim przypadku - z pełnym bakiem czy na pusto? A zapytałem bo jakoś psychicznie wolał bym aby zbiornik z paliwem był za mną niż przed - u Ciebie w aucie jest chłodnica i potem właśnie on i w przypadku jakiegoś "nieszczęścia" łatwo go rozszczelnić.
seryjne mr ma 35/65 z pełnym bakiem z przodu powinno być 50/50
w razie "w" liczę ze bak się wgniecie
_________________
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Staby raczej na odwrót powinny być, z tyłu jakiś mega gruby, a przód bardzo cienki. Zresztą, tutaj jest całe źródło wiedzy.
Dużo dobrych informacji jest w tym filmiku. Ciekawe jest to, że mówi on o tym, że K20 zaburza balans tego auta i dlatego jeździ z 2zz-ge na pokładzie. Poleca on z przodu 16' przy tej samej szerokości opon (225) vs 17' jak u Ciebie. Zbiornik 80l ma również z przodu
Przy tym setupie to jesteś w górnej granicy Club w TAP. Mam nadzieje, że się spotkamy na jakiejś rundzie to porównam Twoje czasy do tego co ja będę kręcić.
Jestem mega ciekawy jakie czasy będziesz robił na Poznaniu.
Sprzęt już naprawdę mega do upalania!
Graty, że dotrwales do tego momentu
też się ciesze że jeszcze mam to auto haha no z czasami jestem mega ciekaw
carl0s napisał/a:
Dużo dobrych informacji jest w tym filmiku. Ciekawe jest to, że mówi on o tym, że K20 zaburza balans tego auta i dlatego jeździ z 2zz-ge na pokładzie. Poleca on z przodu 16' przy tej samej szerokości opon (225) vs 17' jak u Ciebie. Zbiornik 80l ma również z przodu
Przy tym setupie to jesteś w górnej granicy Club w TAP. Mam nadzieje, że się spotkamy na jakiejś rundzie to porównam Twoje czasy do tego co ja będę kręcić.
wg mnie filmik bez szalu czy gość prawdę gada tego nie wiem czy może to ściema
co do k20 faktycznie jest cięższe od 2zz o całe 7kg ! ale skrzynia biegów z kserii jest lżejsza o 5 kg od toyoty ... czyli k20 jest cięższe o 2kg zły balans ....
z przodu ma 16 225/45r16 bo takie się mieszczą w błotniku bez wycinania ale cena 1000zl za szt!!! ja powycinałem co blokowało i mam 17 za 300zl ...
zbiornik ma z przodu ale na pewno tam nie ma 80L max 40 l
wychodzi mi 270km+/tone więc jezdze w sprincie
Game napisał/a:
Podziwiam za cierpliwość Tyle razy co motor wyjeżdżał z budy to już dawno bym to sprzedał Jeden z moich ulubionych tematów na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum