Dobra robota. Jedyne czego bym się bał, to ten bak paliwowy wiedząc, ze jest z przodu przy zbyt szybkim i niekontrolowanym zbliżaniu się do żywopłotu, opon, ściany, krowy, etc.
Dobra robota. Jedyne czego bym się bał, to ten bak paliwowy wiedząc, ze jest z przodu przy zbyt szybkim i niekontrolowanym zbliżaniu się do żywopłotu, opon, ściany, krowy, etc.
dzięki ! o bak raczej się nie martwię w TAP jest tylko ułęż z oponami ale ma być fajna trasa . jastrząb poznan jąstrząb silesia poznan . na bednary nie jadę
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2019-02-23
przy okazji dla "tjunerów" - widać na dolocie złotą taśmę - tego używamy aby odgrodzić ciepło od dolotu, a nie bandaży do wydechu (były takie "elementy, które owijały dolot bandażem...).
_________________
Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
Ostatnio zmieniony przez TorquedMad_Mind 2019-02-23, w całości zmieniany 2 razy
Ten projekt zaczyna przypominać budowę bolidu Williamsa, składasz, testy, rozbierasz, testy i znowu składasz
No świr
haha jeszcze z 2 tyg i powinno wyjechać na pierwsze testy , ale zapewniam że pojezdzi więcej jak kubica na pierwszych testach
Bajcarek napisał/a:
O, silnik wyjęty. Liczę, że w końcu zamkniesz wszystkie dyskusje, wyjedziesz tym killerem i objedziesz wszystkich, auto do wygrywania bez dwóch zdań.
no zobaczmy co będzie już nie moge się doczekać .
ale dzisiaj patrze a w mojej klasie jest 997 gt3
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
Prędkość maksymalna: 312 km/h
0-200 w 13s
Bio napisał/a:
przy okazji dla "tjunerów" - widać na dolocie złotą taśmę - tego używamy aby odgrodzić ciepło od dolotu, a nie bandaży do wydechu (były takie "elementy, które owijały dolot bandażem...).
w fwd jakies powietrze wpada do tej komory u mnie kisi się wszystko coś ta taśma dała
dzisiaj bez fajerwerków
dokończyłem silnik . przerobiłem mocowania chłodnicy / nowe mocowanie fotela / pasów i tak zleciało . ostra walka po niedzieli
no zobaczmy co będzie już nie moge się doczekać .
ale dzisiaj patrze a w mojej klasie jest 997 gt3
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
Prędkość maksymalna: 312 km/h
0-200 w 13s
Ten gość od 997 płakał na grupie na fb, że go najpierw wrzucono do klasy Race jak ma współczynnik na górę Sprint. No i wyszło, że jest w tym drugim. I chyba współpracuje z Extreme Tyres bo na ich oponach będzie jeździł.
Widziałem, że zapisałeś się na Ułęż. Dasz radę wszystko poskładać i przetestować przez zawodami?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum