Siema,
stwierdziłem, że skoro odwiedzam forum to warto założyć temat i pokazać czym się poruszam.
Honda w moich rękach od 2011 roku. Miała w swojej karierze kilka różnych epizodów. Civic służy do wszystkiego, od jazdy po bułki po amatorskie wypady na tor.
Swego czasu auto prezentowało się tak, cvc na ISC, grubych stabach, heblem 300/240, i innymi pierdołami, większymi czy mniejszymi rarytasami i D15 pod maską.
Później przyszedł jakiś głupi pomysł na rozsprzedanie auta, ale że nikt nie chciał to zostawiłem
i na sezon wpadły stęsy, nisko, szeroko, twardo, ***** wtedy na to auto jak tylko się dało. Jedyne co to fajnie wyglądało nic po za tym. Buda jednak przetrwała, jedynie błotniki przód trochę oberwały.
Fotki:
Jeździło się słabo. Pojechałem z kumplami na jakiś trackfest i wróciła zajawka na normalne auto, którym będzie można wpaść na tor i poupalać. No i zacząłem od nowa składać to co było przed rozsprzedażą auta.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak. Zwykły civic, których pełno na naszych drogach:
ZAWIESZENIE:
ISC 12/8
rozpórka przednia górna 3 punktowa Projekt-K
rozpórka tylna górna Projekt-K, czarna
stabilizator przód 26mm MB6
stabilizator tył 24,,
LCA Function7
wzmocnienie BWR
rollbar STAFFA
poliuretan na całym aucie
magiel MB6
pompa wspomagania z Opla
UKLAD HAMULCOWY:
przód:
-zwrotnice EG z 262mm
-tarcza 282mm Mikoda GT nacinana+nawiercana 4x100
-zaciski Honda Prelude VTI
-klocki hamulcowe Ferodo Premier
-przewody w stalowym oplocie Pizzabrakes
tył:
-swap 260mm 4x100 z MC
-tarcze OEM Honda
-klocki OEM Honda
-przewody w stalowym oplocie Pizzabrakes
-1" pompa hamulcowa z serwem, Honda Prelude VTI
-korektor siły hamowania Honda Civic EG5
-płyn Ferodo FSF050
WNĘTRZE:
-licznik OEM SiR EG6, białe tarcze, amber podświetlenie i podświetlane wskazówki
-zegary ciśnienia oleju, temperatura oleju i wody DEFI
-zegarek amber OEM EG6 SiR
-boczki acoustic research
-fotele RECARO DC5 niebieskie
-kierownica MOMO
-czerwone pasy bezpieczeństwa
-szklany szyberdach
-nowy lakier Honda nh-503p-3
-usunięte listwy, antena, kierunkowskazy
-przednie kierunkowskazy OEM zamiennik TYC z wyjętą jajecznicą
-lusterka fake Spoon carbon
-lampy przód DENJI
-lampy tył RedWhite mleczne, USDM
-blenda USDM + tablica rozmiarów USA
-chlapacze OEM Honda
-słowniki maski srebrne z Astry G marki JOM
-dokładka CHARGESPEED
-felgi BUDDY CLUB P1 mag blue przyodziane w 225/45 r16 AD08R
Qrka blisko 10 lat minęło jak chorowałem na czarne ej2 (koniec końców kupiłem wtedy malinowe ej8), a nadal niesamowicie mi się ta buda podoba - udały się te linie projektantom, oj udały.
Świetnie się prezentuje!
Też chorowałem na czarną coupetę piękne auto, kolor felg kwestia gustu, ale rozumiem że ta fioletowa kolorystyka nie jest przypadkowa.
Kolor miał się chociaż trochę zgrać z wahaczami i stabilizatorem na tyle.
gaseb napisał/a:
Szkoda, że zmieniłeś felgi. Te bez rantów wyglądają "biednie" a i kolor słaby. Tamte z rantem dać w czarny mat, duże napisy na opony i byłby kot.
Srebrne miały 16x9 ET20, przy oponie 195/40 i naciągu trzeba było już robić kąty. Dając normalną oponę nie ma szans żeby schować bez poszerzeń.
Kolor koła po zimie będzie inny.
fajnie te czerwone pasy wyglądają? skąd je masz? z CC sporting?
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum