hot_rider, pod warunkiem że są to nity z nierdzewki zaciągane nitownicą pneumatyczną (dokładna specyfikację musiałbym sprawdzić w normie). Nitowanie jest dopuszczane ( w VW) jako technologia naprawcza niepoprawnie wykonanej zgrzeiny
Kleje tego typu(np betamate 1440) sieciują dopiero w temp 180 stopni więc ciężko wygrzewać całą budę przez 20 min. VW używa tego u siebie do wzmacniania newralgicznych pkt.
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Wpadła hydrołapa SilverProject i korektor z dźwignią OBP (dzięki soldi)
ciasne nawroty nie są już problemem, podcina w każdych warunkach, na każdej nawierzchni
Trochę nowości:
-okleina wzorowana na oryginalnej z wrc
-osłony klatki karbon z fia
-podstopnica
-pełna obsługa serwisowa P&M Serwis Serwis pogwarancyjny Toyota-Lexus (jak by ktoś potrzebował mechanika w Koszalinie, to polecam)
Ostatnio startowaliśmy w Rajdzie Magnolii
najbliższe starty:
- 10.06 - RallyLand
- 17.06 - Rajd Ziemi Wałeckiej
Więcej info oczywiście jak zwykle na mojej stronie fb/ DCG Rally
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-06-05
DCG napisał/a:
Bio napisał/a:
Trochę ładniej można było ogarnąć "Zdzich-Bud
takie jest logo firmy, nic więcej za bardzo nie ugramy
no szkoda, że nie dało rady negocjować. Lepszy dobór czcionki sporo by uratował - no ale w takich przypadkach często się idzie na spore ustępstwa za wsparcie firmy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum