Krótkie słowo od prowadzącego. Nie wiem, gdzie Karamba to auto znalazł, ale podłoga nie ma grama rdzy. Dosłownie. Jak wiadomo, ITR jest z tej samej papierowej blachy co Civic 5/6, które ładnie chrupią. Amory prawie nówka, hamulce w idealnych normach łapią. Wszystko przemawiało by zabrać to auto. Chcę ją doprowadzić do ideału, czyli powymieniać eksploatacyjne rzeczy, wymienić tunel, który ma dziury po CB-radiu (...) oraz wrzucić OEM dywaniki. Potem odrobina szaleństwa w postaci kiery Momo Tuner/Monte Carlo, może z klaksonem z NSX-R (cena zabija), bo obecna jest konkretnym pasztetem. Jak kiedyś starczy kwitu, to wpadną może ostrzejsze wałki i jakieś koło. Tyle.
Dla mnie też i nawet są do kupienia na forum. Jednak są w 17", czyli o cal za duże do DC2...
BTW. jestem na etapie kupienia kiery i naby. Są tylko naby do Civic'a i pytanie dla mądrzejszych, czy taka naba podeszłaby do ITR? Bo wiem że EG ma dużo wspólnego z DC2...
Też uwielbiam Monte Carlo, jednakże Tuner ma żółty napis MOMO i czerwony Tuner, co za tym idzie, siądzie idealnie do zegarów z ITR. Takie małe zboczenie idealizmu...
. Weź gdzieś napraw to lekką wgniotkę pod klamką kierowcy, bo psuje urok.
Niedługo wszystkie wgniotki będę wyciągane, bo jest ich od groma, na dachu i drzwiach itp. Po tym zabiegu wleci polerka i powinno być już całkiem spoko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum