Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-06 Ferio EK4
Honda Civic Ferio EK4 '98
Siema!
Chciałbym Wam przedstawić mój nowy projekt jakim jest Ferio EK4 z 1998 roku w identycznym kolorze(raczej tylko gdzie niegdzie ) jak moje Ferio Access.
Być może niektórzy by się stuknęłi w głowę, jednak ja to traktuję jako pasję, na inne modele też przyjdzie czas.
Honda miała w Niemczech dwóch właścicieli po czym trafiła do Poznańskiego komisu, ja niestety nie zdążyłem jej kupić "całej" ale za to kupiłem ją całą bez silnika oraz skrzyni, w sumie to dla mnie lepiej, bo wiem co mam, a cena była o wiele lepsza.
Początkowo byłem do niej sceptycznie nastawiony, ale rozbierając ją zobaczyłem, że da się ją uratować i zbudować świetny projekt.
Z moich dotychczasowych obserwacji wynika, że miała tylko dzwona w lewy tył i tam niestety jest spory problem z pordzewiałą podłogą, zresztą zobaczycie wszystko na zdjęciach.
Ogromnym plusem jest fabryczna i zdrowa podłoga oraz progi. Wnętrze jest jak nowe, lakier... no cóż nie ukrywajmy, całe auto trafi do ponownego lakierowania razem z komorą silnika.
Będzie to odbudowa na tip top bez żadnego kombinwania i oszczędzania. *
*zero fejków
Jeżeli jest ktoś kto zna porzadnego blacharza w lubuskim to śmiało proszę pisać
Z góry przepraszam za takie sobie zdjęcia... lustrzanka od miesiąca w serwisie
MODEL:
marka: Honda
model: Civic EK4
rok: 1998
kolor: Athlete Grey Metallic Clearcoat NH-611M
SILNIK:
BRAK
plany: Tajemica
UKŁAD DOLOTOWY:
BRAK
UKŁAD WYDECHOWY:
Coś tam jest z kiblorurą na końcu
plany: coś na zamówienie, tłumik Mugen
UKŁAD NAPĘDOWY:
BRAK
ZAWIESZENIE:
seria
amortyzatory: Przód KYB, Tył Bilstein
spreżyny: jakieś zółte made in Deutschland
plany: wymiana wszystkich tulejek zawieszenia, gwint Tein'a, tylny stabilizator od EK9, rozórki Spoon przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
tarcze: seria
klocki: seria
plany: przód 282mm, tył 260mm od EP3
KOŁA:
felgi: OEM stalówki 14"
opony: jakieś letnie
nakrętki: OEM
plany: JDM'owe 16"
BODY-KIT: plany: OEM dokładka SiR, OEM nowe zderzaki, OEM nowe poszycia, OEM nowa maska, OEM nowe wszystkie uszczelki, OEM nowe wszystkie listwy, nowy lakier, emblemat Si, emblemat Ferio
ŚRODEK:
seryjny w ekstra stanie
plany: czarna gałka Spoon
CAR-AUDIO:
seria
plany: radio 838DW lub jakiś fajny Gathers, OEM tweetery
Let's start make a history!
Początek. Lekkie odgruzowanie, czyli założenie fabrycznych stalówek z mojego Ferio Access
Środek w świetnym stanie. Fotele trafiły już do gruntownego prania.
Niemiec miał ładne fantazje muzyczne
Początek rozbiórki
Zawiesznie oraz hamulce
Pozdrawiam magika, który to zrobił
Stan progów oraz podłogi
Usiądźcie mocno i zapnijcie pasy, przed Wami ruda Grażyna! Zostanie ona zneutralizowana do zera.
Tak jak pisałem wpadną nowe OEM poszycia, zdjęcia lewego niebawem.
Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie zabrał się za czyszczenie wymonotwanych elementów. Teraz wyglądają jak nowe!
Porządek to podstawa!
Pierwszy zakup! Z racji tego, że wyjmujący silnik zabrał również stacyjkę z kluczykami, zakupiłem nowy bębenek do drzwi kierowcy razem z dwoma kluczykami. Ferio ma fabryczny czujnik na pilot, więc finalnie wszystko będzie bezdotyokwo.
Aktualizacje nie będą bardzo szybkie, ale mam nadzieję, że nudy nie będzie.
Jaką masz wizję na oba samaochody?
Jeden ma być 1.4 z oem gadżetami, a drugi szybki?
Ja bym raczej ek4 zrobił na serię z oem gadżetami, a to ej9 szybkie.
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Fajny !
Nie chcesz wypiaskować całego spodu , głównie miejsc które tego wymagają i dopiero oddać do blacharza ? Po piachu i dobrej blacharce efekty będą chyba najlepsze i najtrwalsze.
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-06
Autos Süchtig napisał/a:
świr
Jaką masz wizję na oba samochody?
Marker napisał/a:
Oo! to ten co stal za ok 7k kompletny.. to za ile ty ta bude nabyles?
dziura w bagazniku niezla..
po malowaniu czas zaczac przekaldac rarytasy z pierwszej rodzinnej i trzymac ją jako total rodzyn-total seria, a vti na zloty, lans itp
Cena była dobra, nawet nie negocjowałem
Rodzinna zostaje taka jak jest, nigdy jej nie sprzedam, a może za dziesiąt lat też wyląduje w niej fajny silnik. EK4 również dostanie jakieś fajne rarytasy.
Dziura owszem niezła, wyjście awaryjne z bagażnika. Ale spokojnie... będzie zrobione na tip top
mlody87 napisał/a:
Fajny !
Nie chcesz wypiaskować całego spodu , głównie miejsc które tego wymagają i dopiero oddać do blacharza ? Po piachu i dobrej blacharce efekty będą chyba najlepsze i najtrwalsze.
Piaskowanie jest w planach
Kawasaki napisał/a:
Nie chciałoby mi się! Odbudowa wokół ściany grodziowej?!
Mi sie na szczęście chce! Wokół ściany grodziowej? Nie wydaje mi się
gaseb napisał/a:
Mycie części samochodowych w wannie, skąd ja to znam
Świrus to mało powiedziane!
Mów jaki silnik wkładasz. Ori B czy jednak K?
lukas4 napisał/a:
znając Kubę pewnie wleci coś JDM
Oj trochę się nasiedziałem w tej łazience haha
Chciałbym K20, B18C/6 też by było w porządku, ale chyba jednak lepiej K
lukas4 napisał/a:
, podaj jeden przykład projektu z tego forum który ma sens ?
True Nie no parę się znajdzie
Mareczuczek napisał/a:
Ferio - nieuleczalna choroba
Kibicuję mocno! Wiem że będzie dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum